Santa Cruz - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Mariska - WaarBenJij.nu Santa Cruz - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Mariska - WaarBenJij.nu

Santa Cruz

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Mariska

30 September 2005 | Nederland, Amsterdam

ff wat fotootjes van een baaidag op Santa Cruz...Daar gaan we dan een hele dag heen met een groep mensen en dan blijven we tot laat en lekker BBQen:D

• 30 September 2005 - 14:10

Mariska:

Owke het kan niet want ik moet eerst meer foto ruimte bestellen :S gezeur...dus dat kan nog wel even duren...dan gaan we maar verder met de berichten hahaha

• 30 September 2005 - 18:07

Lindaaa:

ik ben lekker eerst! O yeah!;)

en je bent een doos.. ik was hemaal blij met de extra foto's staat er verder nix nog op:( wat een teleurstelling zeg!:P neehoor, je moet het spannend houden hea;)

xx!

• 02 Oktober 2005 - 09:21

Wilko:

ow je was 2e....mariska was zelf eerste...;)

• 02 Oktober 2005 - 23:46

Ghehehehe :D

• 03 Oktober 2005 - 11:00

Veel plezier vandaag bij de Mac :D
    Ik moet zo naar school! egt geen zin in:S

• 06 Oktober 2005 - 08:48

Wilko:

geen mac maandag...dom ouwehoeren bij mij thuis...

• 07 Oktober 2005 - 11:29

Heeey doos!!...
    wel vet dit!..aleen meer foto'tjes zou opzich geen staf zijn!

maar!:
    morgenavond ist weer zover!!...lekkerrrrr voetbal!!:D...
    enjoy school!...en fijn weekend!
    owjah linda als je dit leest veel plzier op je verjaardag en gedraag je!..

xusz

• 09 Oktober 2005 - 11:55

Wilko:

2-0..nederland best goed!!!maar linda's verjaardag...uhm veel mensen errug gelachen dom geouwehoerd niet met soesjes gegooid!!;)...en nienke was er niet ook erg jammer:(...maar nou ik toch de"grote verhalenverteller"speel kan ik toch net zo goed ff doorgaan!!het weer hier???kan beter...gister gewonnen...hent was zwaar gezellig!!anders nog iets??linda...morgen Mac?????spreek jullie wel weer!!

• 09 Oktober 2005 - 12:50

Ome Kees:

een berichie

Doei

• 09 Oktober 2005 - 16:25

Mariska:

nou heel fijn ome kees!! egt super dat berichie whahaha
    ja ik heb het voetballen ook gezien hoor!!:D met zn allen bij cinco...was vroeger de vijf glazen...ff voor ome kees;)
    en het was ook egt super gezellig lekker in de rust ff het zwembad in duiken en weer verder kijken

• 09 Oktober 2005 - 16:27

Ikke Weer:

ja ik drukte weer te vroeg op enter
    nienke ik moet foto ruimte erbij kopen en nee dat heb ik nog niet gedaan;)
    ik gaat eerst ff een andere oplossing verzinnen haha
    en hier is het weer trouwens ook niet zo heel gezellig hoor...vandaag schijnt zelfs de zon niet!

• 09 Oktober 2005 - 17:11

Linda:

schijnt de zon niet? wat een ramp! ik moest gister gewoon winterkleren kopen! :P zo koud is het!
    ik heb me gister heel netjes gedragen hoor! idd niet met soesjes gegooid:) netjes op tijd naar bed enzo!
    maar als je op enter drukt wordt de reactie neit geplaatst hoor, dus je hebt gewoon geklikt! :P
    en ome kees.. superleuk bericht!:P

• 09 Oktober 2005 - 17:25

Wilko:

jah ome kees geweldig berichtje...(maris wie is ome kees??)maarjah...winterkleren.jaahaa morgen gaat het sneeuwen :s..bij ons moest in de rust rondjes schaatsen op het zwembad zo koud!!!

• 09 Oktober 2005 - 17:34

Linda:

ken je ome kees niet eens?! die heeft nog op mijn fiets gefietst!=)
    grappig hoor rondjes schaatsen.. kan best.. maar ik heb geen zwembad.. maris is die bij jullie al bijna af?;)

• 09 Oktober 2005 - 17:36

Wilko:

jah dan kan linda der schaatsen meenemen als ze daar heengaat!!ownee je kun niet schaatsen!!

• 09 Oktober 2005 - 17:37

Linda:

ken je ome kees niet eens?! die heeft nog op mijn fiets gefietst!=)

• 09 Oktober 2005 - 17:38

• 09 Oktober 2005 - 17:38

Linda:

ik weet ook neit waarom er 2x zelfde bericht komt te staan..:S vaag.. maareh ik heb geen eens schaatsen en hoeft neit, want daar is het lekker altijd mooi weer!-)

• 10 Oktober 2005 - 14:53

Wilko:

jah lekker weer in nederland ...blijft steeds langer jah deze week weer lekker warm!!!

• 10 Oktober 2005 - 15:07

Maris:

nouja ik denk goh wat veel reacties...zijn het 2 dezelfde...valt weer tegen hoor;)
    en ja linda is helemaal blij dat ome kees op haar fietsje heeft gefietse whahaha
    stuur de zon eens hierheen!!
    en nee het zwembad is er nog steeds niet:S maarja tis nou tog geen lekker weer hier;)

• 10 Oktober 2005 - 15:59

Wilko:

tjah...heb je postzegel??past niet in smsje

• 12 Oktober 2005 - 11:10

Ome Kees:

Hee Maris,
    Hoest met Perro?
    Wordt het al een grote jonge?
    Linda, nog bedankt voor de fiets, waar gaan jullie nu voetbal kijke?

• 13 Oktober 2005 - 11:39

Linda:

nou zeg, mn bericht word niet eens geplaatst:P
    ome kees: alsjeblieft hoor! je mag hem altijd lenen!:p;) maareh we gaan nu gewoon nog steeds bij mariska's huis voetbal kijken, ze woont er alleen niet meer, maar die mensen vinden ons vet gezellig;) neehoor.. ik kijk het meestal gewoon thuis=) beetje jammer dat mn vader nooit van NL is:S
    ik ga zaterdag lekker naar het circus! woehoe!

• 13 Oktober 2005 - 14:24

Wilko:

voetbal thuis kijken is zaaaai....of kwam dat door de wedstrijd...ik weet het ook niet!ist bij jullie ook zomer???beetje warm vandaag...

• 13 Oktober 2005 - 18:05

Maris:

Ja met Perro is alles goed hoor Ome Kees...En het wordt al een grote MEID!!
    en leuk joh linda!! whaha je mag ook wel hier komen kijken hoor;)
    en het kwam door de wedstrijd hoor wilko...hier wast ook geen zak aan;) en wij hebben geen zomer!! stuur die zon nou eens terug!!

• 16 Oktober 2005 - 10:21

Linda:

oow cool! ik kom dan de volgende wedstrijd wel naar jullie! maar brengen jullie me wel weer thuis?;) haha.

• 16 Oktober 2005 - 11:02

Wilko:

en neem je zwemspullen mee...als je in de rust toch nix te doen heb!!

• 16 Oktober 2005 - 18:11

Linda:

goed idee!! doe ik! ik ben natuurlijk echt helemaal fan van zwemmen dus dat scheelt:S haha. maareh ik moet eerst ff kijken of mariska me wel kan thuisbrengen heh! niet te snel vooruitplannen;) wanneer moet NL eigx weer dan?

• 17 Oktober 2005 - 14:54

Wilko:

12 november...duz...heb je trouwens wel zwemdiploma??

• 18 Oktober 2005 - 19:54

ik heb A en B jaja! maareh tis wel koud 12 nov:S

• 20 Oktober 2005 - 14:58

Wilko:

hier jah...maar bij dat zwembad niet...duz,...

• 22 Oktober 2005 - 18:23

Linda:

Das waar! Mariska, heb je er al zin in?;)

• 24 Oktober 2005 - 11:59

Linda & Wilko:

hoi, hier is het heel gezellig en daar? gaat ze alles opschrijven wat ik zeg, maar je kan het toch niet onthouden! (zoiets dan) je bent nog iets vergeten: wat ik allemaal zei (aldus wilko)dit is echt een duidelijk bericht, en wilko is te lui om te typen. en hoe is het daar?
    de groeten!

• 31 Oktober 2005 - 11:36

Linda:

zooo die mariska heeft echt dik snelle reacties jonge! natuurlijk veel te druk met zwemmen heh! grr! haha, ik heb nu bio en tis zooo intressant! wil je echt niet weten gewoon. Nee ik verveel me nog al en ik zag een comp achter me staan dusk dacht laatk is kijken of mariska eindelijk heeft gereageerd op onze zoo boeiende berichten! maar nee, valt me wel een beetje tegen hea;) haha. maareh ik hoor het ooit wel hea, als je hebt gereageerd haha! tott sneelll!

• 31 Oktober 2005 - 15:24

Wilko:

die is druk man...kun niet overal tijd voor hebben..:)

• 31 Oktober 2005 - 20:14

hoooooooooooooi:P
    ja ja rustig haha ik lees jullie berichten wel hoor ik had alleen ff geen inspiratie voor een berichie...nou eigenlijk ook nie maarja die berichtjes van jullie slaan ook nergens op dus...
    haha nee ik vind ze wel haske leuk om te lezen hoor!
    nou nog 2 nachies en dan komen opa en oma:D:D
    spannuuuuund
    owja ik heb me haar weer gekleurd...heel interessant;)...maar het is ietsje donkerder geworden dan de bedoeling was haha maja
    nou verder hebk eigenlijks niks te vertellen denk ik

• 01 November 2005 - 15:24

Wilko:

ow is je haar nou nog donkerder...nee toch...

• 01 November 2005 - 15:30

....:

en ik drukte te vroeg op enter..hier is het gewoon hartje zomer niet normaal....vandaag hele dag tshirtje buiten best lekker..en linda waarom zet je er nix op als je het wel aant lezen ben....geen inspiratie zeker...blablabla;)

• 01 November 2005 - 20:10

Maris:

Ja cker bijna zwart! Ik pas me aan aan de haarkleur van hier;)

• 03 November 2005 - 17:24

Linda:

vett.. word je een neger?!=) en nee wilko, khad geen inspiratie;) das volgens maris een goeie smoes!=)

• 04 November 2005 - 15:07

Ghehehe

• 06 November 2005 - 14:23

Linda:

goeiedaaagg! sinterklaas zit er alweer op! neehoor kmoet nog een keer:S ow yeah.. en nu verveel ik me!=) mgoed kga maar is wat voor school doen;)

• 06 November 2005 - 16:54

jeej gefeliciteerd linda:D
    Jullie raden nooit waar ik net tussen heb gezeten.......................................................................

• 06 November 2005 - 17:23

dankjedankje! en vertel!?=)

• 06 November 2005 - 17:27

dankjedankje! en vertel!?=)

• 06 November 2005 - 18:09

Ja Ja linda je hoeft het egt geen 2 keer te zeggen hoor!! ;) whahaha

• 07 November 2005 - 19:51

Maris:

Nou dat was leuk he linda

• 07 November 2005 - 20:46

Linda:

was cker leuk!;) maareh ik vernieuwde de pagina en dat moet je dus niet doen als je net gepost hebt:P ik heb het echt koud ff! ik kom net van buiten:( mjaa ik warm wel weer op, dikke verwarming aan hier;)

• 08 November 2005 - 19:16

Maris:

Ik heb het echt warm ff!! Ik kom net van buiten :( mjaa ik koud wel weer op, dikke airce aan hier;)

• 08 November 2005 - 19:24

...:

ghehehe

• 09 November 2005 - 15:36

Linda:

ha-ha-ha mariska! heel leuk! en ik maar fietsen door de kou!:( hemaal bevroren, neehoor vandaag viel mee;) haha, toch maar beter scooter kopen denk! wie wil me sponsoren?=)

• 09 November 2005 - 19:45

Maris:

Nou ik niet! Ik moet me eigen autootje eerst sponseren!:P Ja je mag hier met 17,5 jaar al lessen jeeej:D moet dan nog wel een half jaartje wachten voordat ik egt mag rijden maar dat maakt nie uit;)

• 10 November 2005 - 16:16

hooooi
    tis gewoon warm hier...niet normaal!!mar linda is heus niet zo lzielig als ze zegt..gheghe!!17,5 waarom daar wel en hier niet!!stom!

• 10 November 2005 - 17:36

Linda:

en wat heb je daar precies aan als je nog niet mag rijden?;) en hoezo ben ik niet zo zielig als ik zeg?:| ik moet wel elke dag fietsen hoor!

• 11 November 2005 - 20:26

Mariska:

Aaaaaaaaaaaaah ik wordt elke dag gebracht :( ghehehe Enne ja ik weet eigenlijks ook nie wat ik er dan aan heb...ik denk dat ik maar illegaal ga rijden dan denk...

• 12 November 2005 - 08:45

Wilko:

hebben ze daar ook "blik op de weg"..als je illegaal ga rijden kom je misschien wel op tv...en elke dag gebracht worden..doe je het goed vergeleken met linda...gheghe

• 12 November 2005 - 13:10

Linda:

Jaaaa moet je doen! dan maak je tenminste nog een keer wat mee!:P haha.
    en als ik te lui ben betalen mn ouders de bus voor me, dus ik doe het opzich nog best goed.. ik moet alleen vnaaf wel naar bveld fietsen.. vnaaf hent!:)

• 13 November 2005 - 13:12

Hoezo vanaaf hent?? Linda feestbeest:P
    Nou ik zal eens ff iets zieligs vertellen...wij hebben al bijna 36 uur geen stroom meer...dus vannacht ook geen airco:S...en de accu van de computer is ook bijna leeg...we doen alles met gas en zaklampjes en het regent...nou verder nog iets....uuuuhm owja het zwembad is er ook nog steeds niet!

• 13 November 2005 - 13:13

Maris:

Owja volgens mij hebben ze hier geen 'blik op de weg' helaas ghehehe

• 14 November 2005 - 15:22

Heey sukkels!

wat een ontiegelijke zinloze gesprekken niet normaal meer!!..
    zalk mn frustraties der is uit gooien?!...ik moet elke dinsdag tot 6uur na school! en dat kan niet want ik moet zwarte piet spelen! en ik meot elke week m half 7 trainen!...kut correct schrijven!..ik had er van de 30 gewoon ma 8 goed!..
    hoezo allochtoon!

• 14 November 2005 - 16:03

Linda:

oow nienke heeft het echt nog veel zwaarder dan mij!;) haha. nee maar hent was ckers gezellig, ik kan niet w88 tot je meegaat maris!:)

• 16 November 2005 - 14:35

Linda:

jongens, krijg is ff wat sneller een reactie! ik verveel me steeds en niemand heeft wat te vertellen hierzo. ennn ik moet eigenlijks gaan want ik ben met de bus en ik ben nu nog in de mediatheek.. en ik moet nog helemaal lopen naar de bushalte en ik heb geen zin want het is hier zo lekker warm! en ik mag geen en ik meer zeggen want ik ben ego, volgens jannick dan! zegmaar! njaa ik ga nu want ik heb nix meer te vertellen!:) had ik aan het begin al niet, dus het is een superintressant verhaal geworden zoals je ziet!:) zooo en nu maar reageren, en snel ook!:P doeii

• 17 November 2005 - 23:45

Maris:

zo en ben ik snel ofniet:P whahaha
    Nou wij hadden deze week weer een paar keer stroomuitval gehad...vandaag regen...5 marine huizen onder gelopen...en vannacht wordt de storm nog erger zeggen ze...
    Nou dushi korsou ofnie;)
    (Voor diegene die geen papiamentu kunne:P duchi=lekker, Korsou=curacao hihihi)
    Uuuuhm verder nog iets te vertellen......Ik denk dat ik in een winterdipje zit...al is het nu lente hier maja ik heb denk nog beetje nederlands ritme ofzo hahaha...En ja ik verveel me ook...vandaag zijn de jongens van pap's clubie erachter gekomen dat ie 2 dochters heeft whaha interessant he;) ik vond het wel grappig...Leeft wilko ook nog ofnie
    Enne nienke jij doet nou tog ook egt mee aan die onnozele berichies hoor
    Trouwens ik had vandaag vrij vanwege het noodweer en morge denk ik ook wel weer dus dat is lekker lang weekend...nou ik gaat want ik wordt al weer lek geprikt door die tor muggen
    ajooo

• 17 November 2005 - 23:47

Maris:

huh tor mugge??;) rot muggen bedoelk he :D

• 17 November 2005 - 23:47

Jou beurt weer linda ;):D

• 18 November 2005 - 18:11

Linda:

tor muggen?! haha dat vonk echt het leukste stukje uit het bericht! sorry:P haha, maareh het is lente en je hebt winterdip?! je gaat je toch neit steeds weer afmelden hea?;) anders kom ik je wel weer ff opvoeden:P haha.
    en nou wat een snelle reactie, maar 2 dagen later!:P en nienke doet idd vet mee aan de loze berichten:P ennn bedankt voor de vertaling;)!

• 19 November 2005 - 14:31

`ja je moet wat hea!!..

owhowh ik heb t leukste nieuws alleen jammer dat ik t niet mag zeggen!..

ma ik word zo mooooe van jasper!..vieze eikel!.
    en vandaag zat ik naast m in de auto en hij is me tog lelijk!..
    niet normaal..en als ik wat zeg moet ie elke keer keihard lachen!

en ik kan lekker wel zwartepietje spelen!:D

ik mag één keertje spijbelen!

Enjoy your weekend!

xuszxusz

• 19 November 2005 - 20:06

Linda:

noouu vertel nou wat het leuke nieuws is! haha, maareh ik dacht dat je nooit meer bij jasper in de auto wou?:P mgoed slechte instelling hea met je spijbelen;)

• 21 November 2005 - 12:23

Wilko:

jah ik leef nog...en jullie gesprekken zijn ook lekker simpel!!!"ik ben zielig" neeeeh" IK BEN ZIELIGER"...maarjah..alles lekker voor de rest??

• 22 November 2005 - 15:26

Linda:

simpel?! dik dilemma!;) nee maar bij mij gaat alles lekker hoor! ik ben hard aan het opwarmen en de kat vliegt me steeds aan, maar verder gaat alles goed;)

• 23 November 2005 - 16:29

Maris:

Zwembad is in aantocht!!:D Jeeeej haha ik ben niet meer zielig!!;) En ik heb vandaag een dagje vrij :D dat wordt dus huiswerk maken hahaha
    Hey Wilko gefeliciteerd he;)
    Nou dat was eht wel weer denk ik...Owja ik moet zondag zwarte piet spele! hebben jullie nog leuke ideetjes om te doen dan!?;)

• 24 November 2005 - 07:26

Linda:

jeeej! zwembad!!:) mariska, als je een dagje vrij hebt moet je wat leux gaan doen hoor!:P en ik heb nooit zwarte piet gespeeld dus geen idee! vraag maar aan nienke;)

• 24 November 2005 - 16:07

Maris:

Oooooow is dat de bedoeling van een dagje vrij!!;)
    Nou zal ik eens ff iets vertellen...ik was vandaag weer vrij:P moest alleen ff een toets godsdienst van 10 minuutjes komen maken hehe
    nou en dat zwembad dat er gister zou komen is niet gekomen!! het gaat hier zo sloooooom
    en ik moet samen met nazirah en dinesh iet maken (tekenen) dat te maken heeft met kerst en dat presenteren voor 3000 man!!! HELLUUUUP

• 24 November 2005 - 17:47

Maris:

Lindaaaaaaaaaa ik verveel me!!

• 25 November 2005 - 18:29

Linda:

hahahaha, okay, ik reageer al;)
    nouu.. suc6 met je presentatie! moehaha, ik moest vandaag ook presentatie doen maar was vet leuk;) en 10 min naar school is ook school hoor! haha, ik heb lekker een brief van ruben gehad!:):) xx!

• 26 November 2005 - 15:44

Maris:

hahaha owke 10 minuutjes school is ook school! wat jij wil;)
    nou we zijn weer wezen vragen voor het zwembad en toen zeiden ze dat ze bang waren datie helemaal niet mee was gekomen maar hij zat gelukkig in een andere container en nou zeggen ze datie maandag of dinsdag komt! jeeej....heel leuk maar me vader is volgende week de hele week weg dus moeten we alsnog een week wachten:S

• 26 November 2005 - 22:20

Linda:

achjah, als hij er maar staat als ik er ben;) hihi! ow en het oppassen gaat goed hoor! haha. xx

• 27 November 2005 - 15:01

Wilko:

dank je wel....3000 man??dan zou ik maar zenuwachtig worden als ik jou was.....ff positief op je inpraten!

• 27 November 2005 - 15:53

Maris:

Dankje wilko! heeeel fijn hoor!!;)
    ooooow nog een uurtje en dan wordt ik gesminckt!! helluuup

• 28 November 2005 - 15:18

Linda:

jaaah! hoe was het?! al je sminck eraf gezweet?:P haha! ging vast heel goed!:D

• 03 December 2005 - 08:18

Wilko:

Was natuurlijk eitje voor je...zo ff aan elkaar geluld...je ben al zon prater!!maar alles goed daar??en sorry linda dat ik niet zo vaak meer na de mac kan!!

• 05 December 2005 - 11:28

Linda:

jaa want mariska is nooit zenuwachtig met presentaties!:P maar ik ben ziek vandaag! dus gaat niet echt supergoed.. maarja, komt wel weer goed. en wilko geeft niet hoor haha!

• 08 December 2005 - 15:58

Maris:

nee ik ben egt nooit zenuwachtig met presentaties hoor;)...en linda ben je al weer beter?? en met wie ga je nou naar de mac linda? dat hoef ik aan wilko niet te vragen natuurlijk;)

• 08 December 2005 - 17:23

Lindaa:

jaa ik ben wel weer beter ja! en ik heb giga ruzie gehad met vos van rijn.. zo erg datk met esther naar leene ben gegaan en we iig een week uitgeroosterd zijn bij latijn:P kmoet maar ff kijken wat we eraan gaan doen;) maarehh ik ben pas met linda naar de mac geweest enk ga wel is met tamara.. maar niet echt vaak meer! is goed voor me;)

• 09 December 2005 - 13:41

Linda & Gilles & Ruben:

heeej maris! alles goed? MWAT MOET IK TYPEN? wat je tegen mariska wil zeggen! Wie is mariska? zie je dat meisje op de foto?
    Hoi Mariska... is dat alles?! voorlopig wel.. oeeeeh! spannend! ja he? nou enorm, maar wees is origineel en verzin wat moois! ze woont in curacau kun je daar wat mee?
    ja hoor
    is het mooi weer daar? haha lees de berichten eerst is, en je bent toch geen oud mens die het alleen over het weer kan hebben? Ik weet ook veel van politiek, oh doe dat maar dan! Ok, ik vind Balkenende niet goed. nee ik ook niet, maar ik dacht dat jehet over de curacause politiek ging hebben! Die ken ik nie... ja hallo NL is voor haar toch niet intressant? tenzij je het over voetbal wilt hebben!

• 09 December 2005 - 13:42

Linda:

ruben is trouwens ruben uit de mediatheek van het jfc!

• 09 December 2005 - 19:48

Maris:

Whahahahaha nou heel erg bedankt voor dit ontzettend interessante, gezellig gesprek zeg...daar kan ik weer mee verder
    en ik vind Balkendende ook niet goed hoor...ja ik weet ook niks van die politiek van hier, alleen dat het kabinet gevallen is ofzo
    owja ik ben nog steeds ziek:(
    en het zwembad is er nog steeds niet!! maar staat nou int magazijn haha jeej;)
    en het weer is lekker hoor!! hahaha af en toe wat regen maar geen sneeuw;)
    en wie is gilles??

• 10 December 2005 - 14:17

Linda:

haha, nou gelukkig, en dat politieke geblaat hoeft van mij sowieso niet!:P
    wat heb je dan?
    jeeeej zwembad!:D:D
    de sneeuw is hier ook weg:( maar het vriest hier wel nu..:(
    gilles is gerard gilles;) kweenei of je die kennnt..

• 10 December 2005 - 20:14

Maris:

nou nee ik ken gilles niet haha
    en ik was misselijk...dat je na 1 hapje al vol zit en bijna moet kotsen en hoofdpijn...ja interessant he;)
    en vandaag ben ik saggie dus ik stop maar

• 11 December 2005 - 10:46

Linda:

haha, ik dacht al, ben je saggie ofzo?!:P nee maar je bent nu wel weer beter dan? of nog steeds niet?

• 12 December 2005 - 23:58

Maris:

Ja hoor nu weer wel:) Ben nog beetje misselijk maar kan tenminste weer eten joepie;)

• 13 December 2005 - 00:00

Owja slecht nieuws!...
    Het zwembad is er nog steeds niet!! ze zeiden dat het in het magazijn stond, maar dat bleken tenten te zijn...sukkels...en nou is me moeder heel boos geworden haha en nou zal zo\'n ventje het gaan uitzoeken en die belt morgen dus terug...wordt vervolgd;)

• 16 December 2005 - 17:47

Maris:

De zwembaden zijn helemaal niet meegekomen naar curacao...nou zijn ze alsnog op de boot gezet en hebben we ze over 2 weken!! hahaha ik wordt geeeeek!! wordt vervolgd haha

• 19 December 2005 - 11:03

Linda:

nou zeg! is het er wel over 2 jaar of dat ook niet? whaha!:P nou ik heb weer eens bio maar we zijn weer eens geen flikker aan het doen! naja.. boeiend!:P

• 24 December 2005 - 18:25

Linda:

nou zeg mensen, krijg is ff een snellere reactie!:P hebben jullie nog wat leux gedaan de laatste tijd? Ik ben donderdag met nienke wezen winkelen en uit eten geweest;) en we hebben geschaatst!:D toen lekker naar heiko's, was vet gezellig! en vanavond lekker nijkerk in! kerstaaf!:D
    ligt er al sneeuw in curacau?:P haha

• 25 December 2005 - 14:49

Maris:

haha nee geen sneeuw maar wel beetje regen
    nou ff groot nieuws: we komen naar nederland...me opa (uit lunteren) ligt op de IC...dus we vliegen vanaaf weg en zijn er dus morgen...niet leuk dus

• 28 December 2005 - 18:24

Tis hier koud!!!!!
    hahahaha
    zo en wanneer gaan we naar hent!!;)

• 28 December 2005 - 18:24

Tis hier koud!!!!!
    hahahaha
    zo en wanneer gaan we naar hent!!;)

• 28 December 2005 - 18:27

Maris:

Ja ik klikte op vernieuwen!;)
    Wilko waar ga jij heen met oud en nieuw???

• 02 Januari 2006 - 21:13

Linda:

heej mensen! allemaal gelukkig nieuw jaar;) bij mij was oud en nieuw cker leuk!:D en wanneer gaan we mac'en?:P

• 03 Januari 2006 - 12:11

Maris:

ja geen idee...wilko is bezig met een film aant uitzoekn voor zn moeder;)

• 03 Januari 2006 - 16:10

Linda:

hahaha! nou je zal dr maar druk mee wezen;) maar donderdag staat nu dus wel vast? wordt er dan ook nog een tijd ergens doorgegeven?;)

• 04 Januari 2006 - 18:04

Maris:

Ja daar wacht ik nou ook op ja

• 06 Januari 2006 - 13:49

Linda:

nou het is toch goed geslaagd?:) weer veilig aangekomen maris?

• 16 Januari 2006 - 11:14

Linda:

heej mensen, leer toch is een snellere reactie krijgen. lekker weekend gehad? ik cker wel! nou ik ga ff info zoeken over longvissen;) bye

• 16 Januari 2006 - 11:15

Linda:

sorry, william is verslaafd aan de vernieuwingsknop:P

• 16 Januari 2006 - 11:16

Linda:

het is echt gesellig met william of niet linda??...

• 16 Januari 2006 - 11:16

Linda:

het is echt gesellig met william of niet linda??...

• 19 Januari 2006 - 22:22

huh? wie is william??
    maare sorry hoor...we hadden een beetje hoge telefoonrekening dus ik mag niet meer zo vaak op internet:( wordt hoog tijd voor ADSL hahaha
    en ja ik ben veilig thuisgekomen±P ow nee me toetsenbord doet raar±S...hoe doe je dat weer goed== hey bij msn doetie het wel goed!! nouja lekker belangrijk haha
    ff denken wat ik dit weekend heb gedaan!!
    owja weetje wij er schuin voor-naast ons zat int vliegtuig!! Youri Mulder!! was egt lache
    hey gister was curacao op tv...met dat ene van de tros! hebben jullie het nog gezien= maar er komt nog een tweede deel hoor...wij stonden er heel vaak op hebk gehoord...me opa had ons gezien haha

• 20 Januari 2006 - 18:30

Linda:

William zit bij mij in de klas:P maarehm je doet je knopjes goed door ctrl en shift tegelijk in te houden. Ik heb je niet gezien op tv! beetje jammer! wanneer komt 2e deel dan?

• 27 Januari 2006 - 11:48

Linda:

ik heb nu een toets!! aaaaaahhh!:P

• 28 Januari 2006 - 21:08

Maris:

ik heb geeeeen idee waneer deel 2 komt!! misschien ook alweer geweest haha nee dat denk ik niet
    en hoe ging je toets??
    enne leeft nienke nog ofniet???????
    ik zit hier nou trouwens lekker in me bikini achter de computer! fijn he;)

• 29 Januari 2006 - 13:23

Linda:

vet goed op de hoogte dus weer!:P Nou mn toets ging wel denk ik! geen idee eigx:P maarehm fijn voor je dat je in je bikini zit! ik zit in een lekkere warme trui want het vriest hier:@

• 03 Februari 2006 - 22:14

Maris:

hahahha ja het vriest nog steeds he!!!...ik hoorde van mellissa (bij mij op stage) dat het overdag ook nog -2 was!!! brrrr
    ow en ik ben zo zenuwachtig want tante cora staat op springen!! hahaha

• 03 Februari 2006 - 22:15

Maris:

owja en nienke heeft deel 2 al gezien dus tis al geweest;)

• 06 Februari 2006 - 19:36

Linda:

heej! hoe is het met cora?
    enn ja tword gelukkig wel weer wat warmer hier:) baiter hea! haha
    lekker dan dat het 2e deel al is geweest.. thebk daar nou aan.. tss:P

• 06 Februari 2006 - 23:21

Maris:

hihihi ja sorry hoor ik wist ook niet wanneer het kwam...lees de krant dan ook eens!!;)
    en ja met cora gaat het haske goed!!
    weetjij wie hv.veldhuisen@chello.nl is??
    en wat ist adres van nienke ook alweer??
    auw rotmug
    nog 7 weken en vier dagen stage jeeeej;)

• 07 Februari 2006 - 19:40

Linda:

Ik lees de krant ook! maar alleen de voorkant!:P
    nee kweenie wie dat gastje is! ga het vragen zouk zeggen..
    adres van nienke.. mailadres of thuis of wat bedoel je?
    hier zitten lekker geen muggen:D
    oooow zo kort nog maar stage;) is het btje leuk?

• 07 Februari 2006 - 23:34

Maris:

ja hoor tis best leuk...het was alleen steeds nie zo druk dus verveelde me een beetje haha
    en ik bedoelde het huis adres van nienke...met postcode en al enz;)

• 07 Februari 2006 - 23:35

Maris:

en geef dan gelijk jou hele adres en die van amanda;)

• 09 Februari 2006 - 17:44

ooow klinkt super! haha
    nou ik ben vandaag naar het ziekenhuis geweest enk heb het voor mekaar! haha, mn amandelen moeten druut! jeeej:P
    adressen.. gaak ff voor je opzoeken, hebk nu ff niet bij de hand! komt nog!

• 11 Februari 2006 - 19:15

Maris:

hahaha gefeliciteerd!! en mag je ze daarna ook houden??;) voor in een potje whahaha
    en schiet nou eens op met die adressen!! ik heb ze morge egt nodig stelletje slome donders!!;)

• 12 Februari 2006 - 13:56

Linda:

hahaha nou ik hoef ze neit te hebben, maar ik wil wel vragen of ik ze mag hebben voor jou!:P haha
    okay kga nu die adressen voor je zoeken! okay kheb ze gemaild!

• 12 Februari 2006 - 22:34

Maris:

jeej jeej jeej danku danku danku eindelijk haha
    en uuuuuhhh ik hoef zo niet perse te hebben hoor;)

• 14 Februari 2006 - 16:07

alstu alstu! haha
    en niet? naja zeg beetje flauw!:P nee maar dan laat ik ze gewoon weggooien!:P:D
    heej happy valentijn btw!;) haha

• 17 Februari 2006 - 15:43

Maris:

jeeej tante cora is bevallen!! het zijn wel een jongen en een meisje hahaha...dus de ring had weer gelijk;)...ze heten Jens en Nova..appart he! maar wel mooi vink...

• 17 Februari 2006 - 18:01

GEFELICITEERD!:D

• 18 Februari 2006 - 22:08

...:

hahaha danku danku:D

• 21 Februari 2006 - 12:52

Linda:

kwou eigx nog meer typen, maar khad al op enter gedrukt en toen hadk echt geen zin meer:P maaar nu weet ik ook echt niet meer wat ik wou vertellen!:P ik heb vakantieeeeee!:D

• 26 Februari 2006 - 01:04

Maris:

whahahaha dombo!! nou ik stuur volgende week denk wel ff een mailtje over dit weekend want het is druk druk...en dan stuur ik wel ff een foto'tje mee van de carneval...das morge!!:D
    en ik heb alleen maandag vrij:(

• 26 Februari 2006 - 13:11

Linda:

ooowjaaa lekker carnaval vieren hea! hebk ook niet gedaan!:P haha maar doe maar ja! dit is mn laatste dagje vrij:( morgen begint het zware leven weer!:P

• 05 Maart 2006 - 17:32

Wilko:

sorry dat ik het te druk heb met mn vriendin(maar dat zijn jou woorden):)....maar ik was het dus ff kwijt...en nu niet meer,...kzal wel weer wat vaker iets neerzetten!!

• 05 Maart 2006 - 17:37

• 05 Maart 2006 - 20:23

Linda:

iets vaker neerzetten betekend dus niet dat je het dubbel post hea;)

• 08 Maart 2006 - 14:45

Whahahahaha

• 08 Maart 2006 - 15:44

Wilko:

jah moet wat doen..zo lijkt het wel of ik wel vaak op je site kom.....

• 10 Maart 2006 - 20:39

Linda:

neehoor.. want wij zijn dik slimme mensen! atheneum hea;)
    maar mariska mn ouders vinden mn cijfers ook neit meer grappig en nuuuu heb ik huisarrest en ik mag bijna niet meer weg naar weet ik het wat allemaal.. echt balen man! dus ik zit nu gewoon thuis op een vrijdagavond terwijl al mijn vriendjes en vriendinnetjes wel gewoon in centraal zitten:( (ja ik voel me zielig ja;)) haha. heej maar ik ga ff in bad liggen ofzo.. ik heb nu toch alle tijd van de wereld;)

• 10 Maart 2006 - 22:36

Ghehehehehehehehe

• 10 Maart 2006 - 22:38

Maris:

Nee ik heb egt medelijden met je hoor...maar tog ook je eigen schuld...als je een beetje aan je schoolwerk had gedaan en niet zo vaak loopt te zuipen hahaha
    maare linda ik zit nog niet op het vwo hoor...maar ik voel me al wel heel slim hoor bij de gedachte alleen al haha
    en ik ben heel blij dat je eindelijk weer eens iets zegt hoor wilko:D
    nou ik gaat ff me nieuwe buurjongetje bekijken
    doeidoei

• 11 Maart 2006 - 12:45

Linda:

ik was al bang dat ik geen medelijden van je zou krijgen;) haha
    maar weetje! ik mag vanavond wel lekker weg! en dat wordt echt lekker partyen!:D
    ik voel me niet zo slim hoor ook al doe ik ath. haha! zorgt de rest van de klas wel voor dat ik me niet slim voel!:P
    was je nieuwe buurjongetje leuk?;)

• 11 Maart 2006 - 21:04

Maris:

jaaa!! hij was egt heel lief!!...pas een week oud maar heeft ze ogen al haske open en kan zich al omdraaien!!

• 15 Maart 2006 - 11:54

Linda:

naja zal wel goed zijn dan;) ik heb er geen verstand van! haha!
    oooh ik ben ziek hej! is echt gewoon niet grappig meer, gister hele dag geslapen.. wask wel echt ff aan toe:P maar vandaag nog steeds ziek, dus gaat lekker!.. achjah doe je nix aan:) daar wel alles goed?

• 16 Maart 2006 - 00:21

Maris:

Ooooow linda!!;)...nee maar dat is al veel te snel eigenlijks...dus tis een heel sterk jochie...maja interessant;)
    maar das nie zo mooi dat je ziek ben?? voel je je nou al wel weer beetje beter...en is best lekker tog zo'n hele dag slapen?!:D ik kan me herinneren dat je altijd op school kwam ook al was je ziek
    Dus of je bent egt super ziek of je mist ons gewoon en wil daarom niet zo veel moeite doen om naar school te komen:P

• 16 Maart 2006 - 00:23

Maris:

Owja ik heb vandaag me eerste fooi gehad!! jeeeeej hahaha

• 17 Maart 2006 - 13:18

Linda:

ik ben nog steeds ziek:( en ja klopt ik ging altijd gewoon naar school enzo, maar kheb er nu geen schijt zin in.. maar ik ben ook wel echt ziek hoor.. mgoed beetje kut allemaal, beter amandelen er snel uithalen! maar opzich komt het wel netjes uit want ik heb nu toch huisarrest dus moest sowieso thuisblijven;) haha. en je eerste fooi? welk werk doe je?:D

• 18 Maart 2006 - 16:27

Maris:

maar wat heb je dan?? want duurt nou wel lang he!!
    hey linda moet je nu in de vwo ook weer maatschappijleer en ANW en CKV enzo doen?? of hebben we dat gewoon afgesloten!?...en heb jij ook geschiedenis int verplichte deel??

• 18 Maart 2006 - 16:28

En biologie 2 int profiel:S

• 18 Maart 2006 - 18:16

Linda:

ik heb gewoon weer ff keelonsteking, oorontsteking enzo maar ik ben nu ook dik moe erbij enk heb koorts gehad, maar vandaag gaat het wel weer beter:) helpt he! dat het weer weekend is;) haha.
    heej maar ik heb geen anw, ckv en ml. gesch. hoef je op het jfc niet in te halen maar das eigx wel verplicht. Bio 2 is volgens mij ook verplicht maar dat komt pas in de 6e ennnn wat je wel moet inhalen is frans of duits, voor jou dus frans;) lekker voor je!:P haha. nee maar dat zijn de regels op het jfc, kweenie of dat in curacao ook zo geregeld is;) haha.

• 18 Maart 2006 - 22:46

Maris:

owke!! ja dat van die talen dacht ik al ja:(...nee maar op site vant jfc hebben ze zo mmoi tabeletje gemaakt van welke vakken je hebt in welke klassen he...
    bij het vespucci hebben ze dat niet...ze hebben alleen het verplichte deel en de profielen gezet maar niet in welke klas je welke vakken hebt dus vandaar...snappie het nog:P
    maarja als het goed is hebben ze volgende week opendag dus dan zalk ff wat info vragen:)
    beterschap;)

• 19 Maart 2006 - 11:46

Linda:

jaja! ik snap het allemaal:) haha. nee maar dan moet je dat maar doen ja! ik kan je beetje moeilijk helpen drmee want ik ben echt zooo fantastisch bezig zelf;)
    mgoed, ik word weer een beetje beter! morgen miss toch maar weer naar school, mja dan ist toetsweek enk zou neit weten welke toets ik morgen heb:P mja xie wel! beter dinsdag kroller muller!;) whhaa!

• 20 Maart 2006 - 12:10

Wilko:

hooi ...net terug van vakantie was echt super....toen we aankwamen sneeuwde het...volgende dagen alleen maar zon...tot zaterdagochtend toen we vertrokken was het bewolkt...dus ben lekker zonnebankbruin!!!en nix gebroken..fotos krijgen jullie ng te zien...denk ik!!en hoest daar???koud zeker. en een meter sneeuw??!!deze week heb ik nog vrij gata mn zus trouwens dus ik heb echt een k*tleven!!!BETUR!!!groetsels daar!!xxx

• 21 Maart 2006 - 15:43

Wilko:

en mariska.....wat moest ik linda vertellen van jou?????

• 21 Maart 2006 - 19:52

Ja mariska!;)

• 27 Maart 2006 - 14:04

en nienke gaat er nou wat opzetten binnen nu en 15 minuten...gok ik

• 27 Maart 2006 - 14:06

hoooooi!!

ik dacht laat ik is ff kijke of der al nieuwe foto's op staan ma nee hoor! ennuh niet dat ik t adres nog wist ma goed! daar hebben we wilko voor!

zooo alles goed daar???...leuk weekend gehad?..en nog iets bijzonders gebeurd??

xuszz nienke

• 27 Maart 2006 - 14:08

en nienke gaat er nou wat opzetten binnen nu en 15 minuten...gok ik

• 27 Maart 2006 - 14:12

Nienke:

hehe...jemig wilko ik wist niet dat jij zo'n vette gave had!

kan ik nog us gebruik van maken!

• 27 Maart 2006 - 14:19

Wilko:

zeg maar wat je wil weten ....voor 25 euro zeg ik een heleboel....

• 27 Maart 2006 - 23:28

Maris:

Jeej wat een berichten zeg:D haha
    heel lekker bezig zeg linda!! enne tis nou egt 99% zeker dak wel naar het VWO ga!!...en weetje ik hoef voor frans alleen maar tekst te doen!! dus geen mondeling enzo haha goed he!!...en hier zijn kunstgeschiedenis en tekenen apparte vakken dus als ik die 2 kies ben ik gelijk klaar voor het vrije deel! ghehe ik heb zo'n mazzel:D
    alleen ik krijg bio2 al wel gelijk in de 5de maja dat kan dan wel he;)
    enne ik ben heel benieuwd naar de foto's wilko haha
    maar volgens mij heb ik de foto's van cu2 keer veranderd of had je die al gezien nien?
    nou gezellig hoor zoveel mensen hiero haha
    ff denke of er verder nog iets is..............
    over 2 weken komen me oom en tante al!!
    owja en we blijven maar 1 weekie in september:S en dan waarschijnlijk ook maar 1 zaterdag:( maar weet de datum nog nie precies haha
    en me vader zit al 2 weken in de jungle en tis daar egt zeiknat! zielig he:)

• 28 Maart 2006 - 12:09

Linda:

dankudanku! ik ben altijd lekker bezig!:D haha. nee maar suc6 dr dan maar mee en je bent wel een mazzelpik zeg dat je maar zo weinig hoeft:P ik kwam er vandaag achter dat van die mensen waar ik mee omga op het ath. dr maar 1tje op overgaan staat whaha!:D en nee dat ben ik niet;) hihi!
    maargoed je hebt nou dus nog steeds niet verteld wat wilko tegen mij moest zeggen... maaaar aangezien wilko dus een vette gave heeft zou hij dat eigenlijk al moeten weten!:P whaha, dus dan hoor ik het wel binnenkort! ben erg benieuwd;) hihi!
    hej ik zeg: jauwjauw!

• 28 Maart 2006 - 22:05

Maris:

Owja dat was ik vergeten!! ik wist wel dak iets vergeten was:)...maare dus wilko is een vette afzetter!! 25 euri pfff
    maar wat wilko moest zeggen was: dat jij niet meer zoveel moest uitgeven aan de mac en soarma enzo want anders kom je nooit hier!!
    hehehe

• 28 Maart 2006 - 22:06

Maris:

owja wak ook nog ff wou zeggen...hars nooit je benen!! hahaha ik heb het vandaag gedaan en t is egt verschrikkelijk!!
    of hebben jullie het al gedaan? wilko misschien?

• 30 Maart 2006 - 12:46

Nienke:

nounou tip voor wilko of niet?...lekker interesant!
    hoeveek heb ik niet gehoord dat dat godse zeer doet??.. ik wil t niet eens proberen!
    maaaa goed...zoek is ff uit wanneer je in september komt!

• 30 Maart 2006 - 12:47

ooowjah!
    edwin is vandaag jarig!!:D
    fijn hea!

• 30 Maart 2006 - 14:53

Linda:

ooow joh! en moet wilko dat tegen mij zeggen? durfde je het niet zelf te zeggen?:P maargoed ik zal je ff wat vertellen! ik ga tegenwoordig echt never meer naar de mac behalve als ik toevallig in afoort aan het winkelen ben. doez.. maar shoarma eten.. nou dan betaal ik dus zegmaar nooit ik krijg altijd al het drinken van het huis man!:P hihi goed voor mekaar d8 ik zo.. khoef alleen ff eten te betalen maar dan krijgk meestal wel korting.. dus dat valt wel mee hoor;) beter ga ik minder winkelen!:P whaha.
    maar je benen harsen.. ik heb een vraag! waarom doe je dat als iedereen verteld dat het zo'n zeer doet en er ook andere mogelijkheden zijn?:P whaha! maar wilko heeft dat vast wel gedaan ja;)
    en nienke, gefeliciteerd met edwin hoor!;)

• 31 Maart 2006 - 11:21

jauw jauw?????

• 31 Maart 2006 - 18:31

Linda:

heeeeel verhaal en waar reageert ze op:P
    nee das terschuurs voor jowjow!:P hahahaha, nee zeggen ze op school steeds is beetje besmettelijk;)

• 01 April 2006 - 11:03

Nienke:

ahaaaaw nou begrijp ik t!...dat zeggen ze bij mij op school niet:P
    maar uwh linda hoelaat ben je maandag uit??..
    doen we t dan!
    ik moet straks weer werken!...word toll!!
    wie gaat der wat leuks doen??

• 01 April 2006 - 15:06

Maris:

Ik ben gister naar de Dijk geweest!!! jeeeeeej haha nee was egt heel leuk!! we stonden helemaal vooraan
    en daarvoor hadden ze moonlight zwemmen bij het zwembad...en gister was me laatste stagedag!!...jeeeej ik ben helemaal blij!!:D
    maare oke linda ga dan wat minder winkelen;)en ik heb gehoord dat guusje komt met koninginnedag optrede!! en dat ie daarvoor een ook nog avond optreed...wat een feest he;) dus jullie moeten volgend jaar gewoon met koninginne dag komen!! hebben jullie trouwens dan ook 2 weken vakantie?? ik maar anderhalve week...maar anouk heeft ook gewoon 2 weekies!
    uuuhm verder weet ik ff niet meer wat ik ook alweer wou zeggen:D

• 01 April 2006 - 17:57

Linda:

nou.. maandag benk dus pas het 8e uit dus dat zit er niet in:S helaas helaas.. maar ik ga waarsch. zat 8 apr. mee naar hent, als je dan tenminste niet hoeft te werken..
    maris.. maak ons maar weer lekker jaloers;) whaha, nee maar das wijs dan!:D mja aan de andere kant, ik zit op koninginnendag in rome dus das ook niet verkeerd;) haha.
    heej maar of ik dit weekend wat leux ga doen/heb gedaan.. nouuu gister uitgeweest en evert en fijbian aangemoedigt met voetbal enn vandaag naar terschuur geweest om weer wat mensen aan te moedigen met voetbal en vnaaf verjaardag dus echt hemaal toppie;)
    en nu moet ik gaan andersss ben ik zo niet klaar om door mn ouders weggebracht te worden naar die verjaardag;) jauwjauw!

• 02 April 2006 - 02:13

Maris:

Owja dat wou ik nog zeggen: nog gefeliciteerd met edwin haha
    en ja sorry hoor linda...maar ga je met excursie naar rome? gaaf joh!! maar waarom niet parijs?;)

• 02 April 2006 - 10:47

Linda:

grapjas! ik zit in vwo 5 doos dan ga je niet op excursie whaha. maar het is ook in de meivakantie hea, dus ik ga gewoon met mn ouders en mijn allerliefste zusje!;) en gelukkig gaat luuk ook mee:D:D

• 02 April 2006 - 11:21

jauwjauw mensuh!!!

• 02 April 2006 - 11:24

Wilko:

nee ik hars me benen niet..das echt iets niet voor mij!!en als linda "toevallig" aant winkelen is in amersfoort...3x per week(alleen voor de Mac)!!jou pa 2 weken in de jungle...moet ie een boek over schrijven!!ik denk aan iets van..."junglebook""!!hele flauwe...maarjah...groetuh!!

• 02 April 2006 - 13:02

Linda:

hahaha! leuke grapjes wilko! en ik was toevallig gister in terschuur en ik ben niet eens naar de mac geweest, vond ik toch wel weer erg goed van mezelf:D
    jauwjauw!

• 02 April 2006 - 18:45

Maris:

ja haske leuk joh! was je in een melige bui!?
    en me papa zit 4,5 week ik de jungle dus kan die wel 2 delen schrijven;)
    maar ik vond dat nou egt wat voor jou wilko! moet je egt s proberen
    haha sorry linda ik d8 egt ff dat je op excursie ging:P...was ff vergeten dat ze dat ook al in de 4de doen
    nou en ik heb geen meivakantie:(

• 03 April 2006 - 19:42

geen meivakantie??
    dan heb je toch wel de verkeerde school uitgekozen!

• 03 April 2006 - 19:48

Nienke:

oooh eh ohea...el mundo esta bailando!...ZOMER!:D

• 03 April 2006 - 23:30

Maris:

haha nee...maar wij hebben straks 2 weken en jullie volgens mij maar 1 ofnie??
    nouja ergens hebben wij iig een weekie langer haha
    en ik ga naar het VWO!!:D

• 03 April 2006 - 23:31

Maris:

Oooow en ik heb zo zin om er nou gewoon gelijk mee te stoppen!!
    ik zat op school en voelde er egt helemaal niks meer bij!...ik begon me zelfs al gelijk weer te ergereren !! erg he;)

• 03 April 2006 - 23:32

Maris:

en van me moeder mag ik er mee stoppen maar dan zit ik dus wel 10 weken thuis hahaha

• 03 April 2006 - 23:33

Maris:

leuk he al die berichies

• 04 April 2006 - 12:33

nooouw zeker:P...
    maar uuwh 10 weken thuis.. Volgens mij word je dan depressief van verveling!
    ik zou lekker t jaartje afmaken!
    Ma goed keuze is aan jou heh! en waarom ben je zo weinig online?..anouk is der ongeveer altijd!
    Uuuwh weetje?..ik ga waarschijnlijk mn c-licentie halen en dan ga ik samen met suus les geven:D
    word haske leuk!:D

• 05 April 2006 - 01:11

Maris:

ja weet je hoe dat komt! omdat anoukje verliefd is op iemand uit nederland dus die wil alleen maar msnen!! haha
    En ja ik zou me best vervelen...maar op school verveel ik me al helemaal haha...dus ik weet nou niet wat erger is!
    Maar morge ga ik in ieder geval niet naar school...we zijn weer ziet:S...nou me moeder heeft het egt zwaar te pakken en anouk en ik voelen het aankomen...dus blijven gezellig thuis met zn drieen hahaha
    enne dat van die c-licentie snap ik niet helemaal?! haha...leg s uit! en waar ga je dan lesgeven?:)

• 05 April 2006 - 13:10

Linda:

poeeeeh ik kan merken dat je je verveelt! echt 100.000 berichten;) haha. nee maar joh leuk! ik ga dr waarschijnlijk mee stoppen:P ik heb 7 tekorten dus of het ooit nog goed gaat komen? geen idee.. maar ik vind het ook saai op school hoor, pas in slaap gevallen onder wiskunde enzo:P hihi, nee maar ben nu wel beetje druk dus heul geen tijd om te slapen, tsja dan maar onder school hea;) haha
    nee nienke ik snap die c-licentie ding ook niet:S zo hoogbegaafd zijn we echt niet:P
    maareehhhhm ik ga ff paar handelingesdelen maken!
    jauwjauw!

• 05 April 2006 - 21:08

Maris:

hahaha nee VWO'ers denken te moeilijk he;)
    maare das nie zo mooi linda! en je heb cker ook geen zin om een jaartje te blijven zitten?!

• 06 April 2006 - 12:25

Nienke:

Nee je meot egt niet blijven zitten! dat heeft egt geeeeen zin! net alsof je dan wel je best doet!..ma goed! zaak vor jou:P
    uuwh c-licentie moet je halen om egt bevoegd te zijn om sportles te geven!
    ik hoorde dat jasper er al 2 jaar mee bezig is dus ga ik m ff inhalen! ma dan mag ik dus egt zelf les geven en gaat suus asistencursus doen en mag zij me helpen...gymles heb ik t dan over hea!

nouja...ik hoor nog wel of beide gaan stoppen!

xusz

• 06 April 2006 - 14:23

Maris:

oooow nou snap ik het! ik d8 eerst dat je het over je school had vandaar:)
    das leuk zeg!!:D en hoelang moet jij er dan over doen om hem te halen??
    nou ik ben vandaag weer niet naar school hehe had egt geen zin! slecht he! maja das het voordeel van die 80%-20% regeling he:)

• 06 April 2006 - 14:24

Maris:

Owja zondag komen me oom en tante met Roy!!
    dat wordt dus niet uitslapen in me vakantie met zo'n kleine in huis;)

• 06 April 2006 - 16:42

Linda:

dankjewel nienke voor deze fantastische peptalk;) whaha, nee maar kga niet blijven zitten hoor wordt nix.. maar dan gaak gewoon jaartje sph doen ofzo en dan ziek wel weer verder;)
    oow maar wel leuk toch dat ze komen? en zeik niet over uitslapen, dat kank ook niet:P

• 09 April 2006 - 21:48

Nienke:

Hum ik vet enthousiast berichtje schrijven komt ie niet!
    ma goed is van vanmorgen dus ik heb geen idee meer wat der in staat!
    alleen ben ik gewoon nu nog aan t leren voor mn tentamens...krijg je der van als je t tot vandaag uitstelt!..hehe
    maaaar goed!..nog ff met lil kletsen en dan ga ik slapen!

• 10 April 2006 - 22:56

jaaaaah
    ik ga misschien in t 3e jaar met lau op stage na t zonnige curacao;)

• 12 April 2006 - 22:08

Jeeej Jeeej Jeeej:D

• 12 April 2006 - 23:29

jaja...half 2! lekkere koffie??...ma goed
    ik heb besloten dat ik morgen vroeg opsta om t af te maken! laura kapt ok en dan zit ik hier zo alleen!:D

• 13 April 2006 - 15:45

Linda:

hallo mensjes! linda is eindelijk niet meer brak!:) het is een feest;) en nu hebk lekker weekend tot en met dinsdag!:D yeah man!
    nou boerenmaandag was leuk hej!:) ik heb me best vermaakt! en ik hoef maar 2 uurtjes na te komen dus dat scheelt:D en dan zaterdag lekker afterparty! word vet gezellig! en nu gaak ff chinees eten;)

• 15 April 2006 - 13:29

Nienie:

hoooooi!!:D..
    ik heb een nieuwe mobiel!
    ik denk niet dat ik een nieuw nummer neem!.. ik hou de oude:d...
    iedereen happy weekend!:D

xuuusz

• 16 April 2006 - 16:12

Linda:

vet cool man! wat voor 1? haha jaa fijn weekend, tot nu toe lukt dat cker:D haha, gister afterparty van de boerenmaandag:D:D was cker goed geslaagd! en vandaag hebk echt zooooon oude mensendag gehouden whaha, eerst naar de kerk geweest voor mn ouders;) en daarna strandwandeling gemaakt:P en toennn gerummikupt.. of hoe je het ook wou schrijven:P maar ik heb wel gewonnen!:D (1x dan:P) en zometeen ff filmpje kijken dus word helemaal fantastisch:P heej mensen jullie ook nog fijn weekend:) kussie

• 17 April 2006 - 09:24

hooooi!!

uuwh nounou strandwandeling??met wie?
    uuwh ik heb geen idee wat t is!..tis iig een siemens!..haha
    ma goed!.. ik ga zo werken!:D
    tot ooi!!

• 17 April 2006 - 10:56

Linda:

zooo weer lekker op de hoogte van je eigen telefoon dus?:P whaha! en lekker gewerkt?;)
    en strandwandeling was met wilco en zn hondje:P was heel gezellig:) maar hijs gewoon een vriend van mij hoor, wees maar niet bang! haha!

• 17 April 2006 - 15:33

Wilco??;)

• 18 April 2006 - 15:17

Linda:

ja zo heet die jongen ja!:P gaan we nou weer zo'n gepiep over hem krijgen? nee toch?:P haha!
    ik ga lekker stoppen met het jfc!:D:D beter gek! lekker mwd doen in utrecht:) kheb er zin in!

• 18 April 2006 - 23:27

Maris:

ja!! ik had eigenlijks wel zin in dat gepiep:D
    guusje komt wel met koninginnedag!!! jeeeeeeeeej En dan ga ik lekker een foto'tje regelen hahaha

• 19 April 2006 - 17:03

Linda:

oooow nou ik ook zeg! Ik hou echt enorm veel van dat gepiep! vooral omdat het iedere keer hetzelfde zinloze gepiep is whaha! maar kom maar op, ik word steeds gespecialiseerder in het bewijzen dat het er echt nix gaat worden:P haha! nee maar vet man! ik kom ook wel naar curacao dan! beetje guusje uit NL jatten:S nouuuu in nijkerk komt kus met koninginnendag! whaha!:P beetje jammer dat linda zelf in rome zit.. dikke aanwinst voor rome:D:P haha!

• 20 April 2006 - 16:04

Nienke:

Pwuh! opschepperd! jezelf een aanwinst vinden!
    Nog 3 daagjes en dan ga ik FIETSEN!:D:D:D
    voor t goede doel!:D
    woooord helemaaaal leuk!
    Lekker prinsessen tocht we hebben speciaal kroontjes gekocht!:D
    mensen! ajuuuus!

• 21 April 2006 - 03:18

Maris:

Hahaha nou daar wil ik dan wel eens een foto van zien nienke:D
    enne is dat liedje over uuuhm...dat ze zijn naam heeft gewist uit dr telefoon ofzo...is dat ook van kus?? want die hoor ik hier de hele tijd!?
    en nee hoor ik zal dit keer niet gaan piepen;)...ik geloof je uhm

• 21 April 2006 - 22:32

Linda:

noouuu daar wilk ook wel foto van zien!:D haha!
    en idd dikke aanwinst voor rome, ja toch?! je weet toch?:p haha! maar weetje, linda is gewoon alweer te laat thuis hihi! maar mn mama is al diep in slaap, hebk net ff gecheckt haha! morgen weer vroeg uit de veren dus dat wordt wat! ik heb nu echt te veel energie jonge! je snapt het niet;) maarja.. is leuk:P
    en klopt ja! dat liedje is idd van kus! nou is dat cool of is dat cool.. achjah nijkerk is nou eenmaal cool!:D
    dankje mariska dat hadk ff nodig! en vooral dat 'uhm' erachteraan maakt het hele verhaal gewoon compleet geloofwaardig!:P haha!
    oow en linda is definitief gestopt met vwo!:) dus nu doek de hele dag nix op school:) is wel chill en ckers gezellig! nou mensen, weltrusten ofzo;)

• 24 April 2006 - 10:41

Linda:

lalallalalalalalalalaaaaa(8) ik heb nu bio en ik verveel me dooddddd! maar doe je nix aan hea;) kank een beetje uitbrakken van het weekend:P hoe was het fietsen nienke?

• 24 April 2006 - 15:22

Maris:

owke mariska heeft volgens mij ook eens een keertje teveel gedronken:S;) Maar het was wel heel gezellig!! Me ouders waren net 2 seconden weg en ik had al aanspraak van de mariniers;)
    voorderest heb ik me heel goed gedragen hoor Linda:P

• 24 April 2006 - 15:54

Linda:

HAHAHAHAHAHA!! yeah man! mariska goed bezig;) haha!:D maar wat grappig, hoezo had je teveel gedronken dan? voelde je je een beetje zweverig?:P hihi! ik wil graag meer details:):P

• 24 April 2006 - 20:16

Niks meer gewend zeker!:P
    Maaaaar goed...ik was toen ik na t fietsen ging al super gaar!..
    was zaterdag om 7uur opgestaan om te trainen
    toen moest ik meteen door werken
    en toen meteen door verjaardag en zijn we nog ff na heiko's geweest dus voordat ik in mn bedje lag was t half 3
    Eeeen toen moest ik dus weer leuk gaan fietsen!
    ma we zijn egt super GOED!:D
    75 km..ist geworden:P en 4uur en een kwartier! en serieus we waren bijna de eerste!
    terwijl we de groepenindeling kregen stond bij iedereen t tempo...hadden ze ingeschat
    stond bij ons zeer langzaam..en bij de andere allemaal normaal langzaam of snel..
    hehe en dan tog sneller!:D...is dat niet ff goed!
    ik ben zelfs een beetje bruin geworden!!

Vandaag had ik mn eerste rijles!:D..hij had ff de auto voor de deur gezet en toen mocht ik zo weg rijden!
    Ging egt super goed! alleen was ik 3 andere auto's gewend en ging t niet helemaal goed telkens met de koppeling...hahaha
    maaaar hij was zeer tevreden!

Zooo verder niks te vertellen!
    Dus MAMBO was een succes:P..ga je lekker na t feestje?..wel doen hea!

• 24 April 2006 - 20:25

Nienke:

Oooowjah..ik heb mn oude nummer weer!
    ik heb m over laten zetten!

• 25 April 2006 - 17:54

Maris:

Welk feestje?? en ik wist heeel niet dat je moest fietsen! waarvoor moest dat dan?
    en ja mambo was succes ja haha...ik ben nou alleen beetje ziek...en nee dat komt niet door de drank;)...maar hopen dat het over is voor vrijdag!

• 25 April 2006 - 17:56

Maris:

Owja hoe ik merkte dat ik dronken was?? ik was helemaal niet dronken;)
    maar ik had de volgende dag beetje hoofdpijn maar dat kan ook komen omdat ik beetje ziek werd he;)
    maarja voor mijn doen had ik aardig veel op:S
    hey nien hoeveel lessen heb je nou gekregen?? ik hoorde dat linda er 11 had hahaha

• 25 April 2006 - 20:30

Nienke:

Hoeveel lessen ik nou heb gekregen?..hoe bedoel je?
    voor mijn rijbewijs??.
    Alles word betaald totdat ik t gehaald heb!
    en linda heeft er 11 gehad????
    ik volg t niet meer!
    maar vandaag was t eindelijk LEKKER weer!
    morgen is t weer over..ma goed iig één lekkere dag!
    ik ben meteen ff bruin geworden! gaat weer heerlijk snel!

ik ga tv kijke!

• 26 April 2006 - 13:19

Linda:

ah man lul dr niet zo stom om heen! je was gewoon dronken! haha geeft niet hoor, heeft iedereen wel eens!:P
    en ja.. 11 lessen ja:P maar die krijgk pas alsk 18 ben hoor;)
    en ja gister was heerlijk weer! ik heb het ervan genomen!:D wel netjes naar school geweest ofkors!:)
    vanavond ga ik weer is ff lekker shoarma eten!:D word hoog tijd!
    nou jauwjauw!

• 26 April 2006 - 14:32

Maris:

heh shit zeg ben je nou alweer bruiner dan mij??:( haha
    en ja ik bedoelde je rijlessen ja...en linda krijgt 11 rijlessen..stom getal he;)
    en welk feestje bedoelde je nou eigenlijks? ik ben wel heel benieuwd wat voor feestje ik heb hahaha

• 26 April 2006 - 14:38

Maris:

Owja nien ik wil graag dat liedje van lange frans en tim van di-rect:D als je eens een keertje tijd heb hoor:)

• 27 April 2006 - 08:26

Nienke:

Feestje voor afscheid van de mariniers!.
    en linda waarom krijg jij ooit 11 lessen?
    van wie dan? en waarom!
    jaaah liedje kan je best krijgen moet je een keer online komen:P..ander schiet t niet op!
    nou t mooie weer is weg dus zo bruin zal ik niet worden!

• 27 April 2006 - 08:28

Nienke:

ooowh en zet der ff nieuwe foto's op, deze zijn ondertussen wel heeeeel erg oud! en ik weet niet of je je grote vriend patrick uit borculo al hebt geblokt ma dat zou ik ma is doen! wat een nerd zeg! veels te wanhopig! als die zo nodig een vriendin wilt vinden geeft ie zich ma op voor schoondochter gezocht of zo iets anders zieligs!

• 27 April 2006 - 13:09

Linda:

het is weer mooi weer hoor!:D
    anders heeft linda ff vrijgekregen van haar coordinator whaha!:P ik zeg tegen hem; ja ik heb neit zo'n zin meer... zegtie; okay ik rooster je wel uit!
    hahahahaha:D voor mekaar;) nee maar ik ga denk wel echt ff hemaal stoppen.. morgen laatste schooldag hebk maar bedacht!:P hihi!
    maargoed.. 11 lessen dus.. ik krijg er 10 van mn ouders en 1 van mn oma, ja dan kom je dus op 11!:D
    en nu gaak me mentaal voorbereiden op mijn reis naar rome!:)

• 27 April 2006 - 18:05

Nienke:

Oooowkay dat verklaart 11!
    ma goed..wanneer vertrek je na Rome??

ik moet nu van mn moeder de hele voortuin uit graven hoe verzint ze t!..
    maaar goed!..
    wat ga je nou doen nou je niet meer na school gaat?
    maris ga jij nog wel na school? of ook al niet meer?
    Mensen ik ga weer verder met graven!
    Linda HAVE FUN!!

• 28 April 2006 - 19:45

Linda:

hoi mensen! linda gaat vann8 en daarom mag ze nu niet uit! en ik vind het echt een vieze kutstreek want nu zie ik al mijn vriendjes en vriendinnetjes een hele week niet! en vnaaf zijn ze er allemaal speciaal voor mij en wat zeggen mijn ouders? nee linda je mag neit, je moet slapen..! nou hoe lullig is dat! kun je nog beter gaan graven in de tuin:P
    maargoed ik ga nu fijn een weekje saggie zijn:) yeah man(H) nee wordt vast een feest zeg... naja ik zie wel;)
    heeeeej fijne vakantie jullie!

• 01 Mei 2006 - 15:21

Nienke:

nounou ik krijg bijna medelijden!
    Prettige vakantie!

• 02 Mei 2006 - 10:01

Wilko:

eeey mensen...lang niet meer gesproken behalve linda en nienke dan!!hier ist eindelijk beetje lekker weer...na een k*t koninginnedag met alleen maar regen!voor de rest wel gezellig!!ik zit thuis met ingesdcheurde nekelband..valt dat tegen..maar wel lekker weer....wanneer ben je weer op msn???groetsels

• 02 Mei 2006 - 19:41

nekelband!? hahaha
    nee maar hoe heb je dat nou weer gedaan??
    en had je maar hier moeten komen met koninginnedag...gezellig met guusje:D haha owke ik hou erover op
    ow linda is al weg natuurlijk...nou fijne vakantie hoor linda;)
    en ik ben vanaf vandaag officieel van school af!! jeeej jeeej jeeej :D
    verder maak ik niet zo heel veel mee he zo de hele dag thuis;)
    owja gister zijn me oom en tante weer weg gegaan...eindelijk weer rust haha Nee ik mis roy nu al
    en mn papa moet 22 mei weer een maand weg:(...en nou hadden wij als idee dat me tante dan met claudia zou komen...want die heeft het er nog steeds heel moeilijk mee...maar dan moeten me neefjes het er wel mee eens zijn haha en dat gaat denk nie lukken;)
    interessant ook weer he:)

• 05 Mei 2006 - 09:17

Nienke:

humz...lekker lullig idd voor je neefjes als die dan niet mee mogen!

jullie hebben al wel ongeveer iedereen op bezoek gehad hea?..word je t nou niet zat?

en nou ga je paar maanden thuis zitten?..ik zou me ongelooflijk gaan vervelen!

ma goed ik ga ff in de zon zitten alle was uitwassen en dan werken!:D

• 05 Mei 2006 - 17:04

Linda:

heeeeej lieverds! linda is weer thuis:) het was best leuk haha! alleen vet zere voeten nu jonge! mijn koninginnendag was ook kut hoor, kheb er nix van gemerkt:P en mn koffer stond nog in parijs terwijl ik al in rome zat! haha, maar na een dagje wastie er weer:) en verder was het wel super hoor;) mooi weer! alleen wel de portemenee van mn beide ouders gejat haha! niet goed op de spullen gepast hea;) nee maar we krijgen bijna alles terug van de verzerkering dus boeieeee...!
    net thuis dus.. vandaag de zon zien opkomen in italie, ontbeten in parijs en nu zitk weer in nijkerkcity;) haha!
    vanaaf een verjaardag in toktokcity en morgen lekker uit!:) ik kijk er naar uit!:):)
    maar guusje was dus leuk? mooimooi!:)
    hej jauwjauw

• 05 Mei 2006 - 22:49

WELKOM!:D

ben je al officieel gestopt met vwo of doe je nog alsof met je laptop beetje in de les zitten hea!

mijn koninginnedag was wel heel leuk hoor!
    aangezien jij zegt dat jou koninginnedag OOK kut was.

Have fun morgen met uitgaan!

• 06 Mei 2006 - 10:22

haha nou dankje hoor;)
    en sorry dan! ik denk van nou, dan zul je het wel niet zo'n enorm fantastische koninginnedag gevonden hebben:P
    ik ga dinsdag denk ik officieel stoppen maar daar benk nog niet hemaal uit.. dan moetk tegen de coordinator de definitieve beslissing vertellen;)
    zal wel lukken vnaaf met uitgaan!:) jullie ook veel plezier met wat je gaat doen;)

• 06 Mei 2006 - 15:42

Amanda Met Moeder Nog Een Keer:

Hahaha foutje van net, moet eigenlijk niet kunnen, heb op de site van sandra kunnen oefenen. Maar vet dat je een eigen site heb gemaakt ik wist helemaal niet dat je die had, pas toen nienke het vertelde woensdag. Jaja toen zijn we naar walibi world geweest. Nienke Chantal Johan en ik. Chantal had een ontzettend lekkere swirl dat ze hem zo heeft uitgekost. Ik heb nu uiteindelijk mijn bril je krijgt nog een foto per mail. Kun je hem bewonderen. Ik ben van plan om de site regelmatig te bezoeken dan weet ik wat je allemaal uitspookt. Je krijgt de groetjes van mijn mama en ze vond cuacao er erg mooi uitzien op de foto's! Heel veel plezier daar de komende 3 jaar en tot in september (dan kwam je toch ff naar Nl?)
    Dikke Kus Amanda

• 08 Mei 2006 - 20:20

Nienke:

Vervang anders ff de oude foto's voor nieuwe!:D..

ik moet morgen gewoon van 1 uur tot kwart voor 10 na school!:S

• 09 Mei 2006 - 12:17

Linda:

ik moet helemaal niet meer naar school! ik heb zomervakantie:D

• 10 Mei 2006 - 16:03

Maris:

Sjonge heb ik al zo lang niks meer van me laten horen:P
    maare ik heb nog wel wat foto's van wat lekkere mariniers iemand belangstelling? whahaha wilko ofzo?;)
    volgens mij had ik nog niet verteld over vrouwendag he?? ja alleen aan linda dan!
    maar ik heb dus weer afgedaald:D en geschoten en nog wat kleine dingetjes!! was wel heeeeel gezellig en ik zat gelukkig niet bij me moeder:) al was dat wel een leuk groepje
    uuuhm wat wouk nou nog meer vertellen!!
    owja hoi amanda;) groetjes terug hoor aan je moeder en ja ik kom in september naar nederland...in de week van 19 september zo ongeveer:)

• 11 Mei 2006 - 09:52

Linda:

haha ja slecht hoor! laat toch is wat van je horen joh;) haha!
    nee maar lekkere mariniers?:P idd wel wat voor wilko denk ja;) maar hoe kom je aan die foto's dan? gewoon gemaakt?;)
    week van 19 sept.. okay dan hou ik dat weekend vrij voor hent;):D
    linda wordt 30 mei geopereerd people! spannend hea;):P

• 11 Mei 2006 - 17:01

Linda:

woeeeeehoooeeeee linda's eerste stranddag vandaag jaja!:D haha!

• 11 Mei 2006 - 21:04

hooooi!

nou zet die foto's der dan op!
    jaja vandaag weer na walibi geweest!:D..was egt SUPER! en dit keer niet zo druk!

en verder linda t weekend van de week 19 september ging jij tog op fam weekend? of niet?

• 11 Mei 2006 - 23:50

Maris:

hoe ik aan die foto's kom?? ghehehe
    nee ze hadden allemaal foto;s gemaakt toen ze in de jungle zaten en die hebben ze allemaal op een cd rom gezet en rondgegeven:)

• 11 Mei 2006 - 23:54

Maris:

ow linda succes dan he!! maar ik zal je vast nog wel spreken daarvoor;)
    morge ist feest:D tot 2 uur pfff ik weet niet of ik dat volhoud hoor

• 11 Mei 2006 - 23:55

grapje;)

• 12 Mei 2006 - 02:03

nieuwe foto's!!:D
    eindelijk he;)
    maare die van de mariniers lukt niet:(
    die stuur ik wel een keer op msn voor degene die m wil hebben

• 13 Mei 2006 - 16:24

Lindaaa:

aaah vet lieve foto's!:D ik ben nu ff bij rooz en haar muis doet het wel gewoon haha!
    en heb je nog met die marinier gepraat?:P haha!mensen, linda heeft vnaaf feestje @ centraal!!:D

• 15 Mei 2006 - 09:07

hoooooi!!

anders sta je ff 20 minuten op t station te wachten! roept ie om dat je treintje vertrekt van een ander spoor! iedereen rent der heen! ben je halverwege roepen ze om dat je trein gewoon niet gaat! nou te asociaal!

maaar goed! ik mag straks weer lessen en dan ga ik werken!
    mensen prettige maandag!

• 16 Mei 2006 - 00:33

Hahahahahahaha
    welk station?? amersfoort zekers?!
    en hoe ben je dan thuis gekomen?
    en hoe gingen je lessen?
    owja linda het was egt super feest hoor:D
    de eerste die ik zag die avond was dat lekkere ding van nienke hehehe
    en ze gingen maar ff een leuke jongen voor me zoeken maar is niet egt gelukt:P ik had te veel eisen hahaha

• 16 Mei 2006 - 08:48

Nienke:

jaaah met heel veel geluk ging de volgende trein wel!
    en ik heb meike nog gesproken en ze gaat met anita een reunie organiseren!
    dus Mariska moet je maar ff hierheen komen!:D
    Vandaag gewoon van 12 tot 10 uur na school! en morgen ook de hele dag.
    en dan nog korfballen en dan donderdag ook de hele dag en dan ijsjes uitdelen voor de wandeldriedaagse! ik heb t egt druk:P
    ma goed ik ga ff broodjes in de oven gooien en dan na school!

• 20 Mei 2006 - 10:24

heeej mensjes!
    en nog wat gewonnen met korfbal?;) haha.
    je hebt het cker druk hej nienke, niet normaal zeg!:P ik hoop dat je wel gewoon nog tijd kan maken voor die reunie!:P hahaha. ik ga iig wel, lijkt me ckers gezellig!:D en mariska ik wil je wel ff ophalen hoor;) hahaha!
    vnaaf heeft linda lekker een feestje @ princesse, yeah man!(h) gaat helemaal leuk worden;) naja dat hoopk dan!:P
    fijn weekend iedereeeeen!:D

• 21 Mei 2006 - 15:09

hoooooi!

alles goed??..met mij prima!:D
    ik ben egt super goed bezig!:D
    vandaag verslag gemaakt die officieel morgen pas klaar hoeft te zijn:D
    ..goed hea!:D

Owow wat kan mn groepje trots zijn!:D
    ik had m ook morgen om 1 voor 12 kunnen sturen ofzo

Jaja dinsdag en woensdag 2 dagen spelletjes doen
    levend cluedo, levend tafelvoetbal en uitgebreid roodkapje:P
    word super spannend!
    straks heerlijk cordonbleu eten!
    eeeeen t mooiste ik ga 3 november na MARCO!:D
    yeeeeah heeft lau ff geregeld!

mensen prettige zondag!

• 21 Mei 2006 - 16:57

Nienke:

grapje! uitgebreid zakdoekje leggen natuurlijk!

• 22 Mei 2006 - 09:09

Linda:

ooooh stinkerd! met wie ga je naar marco dan?:p
    en wat kan je groepje trots zijn zeg, idd echt fantastisch! zoohoo!
    neehoor nienke, ik ben trots op je;) haha.
    en ik hoor nog wel hoe het allemaal was, al die superspannende spelletjes, het klinkt echt enorm fantastisch;)
    maar aan de andere kant ik doe tegenwoordig regelmatig rummikub! het is gewoon echt supercool!:P haha
    ik snap echt niet waarom ik al wakker ben zeg! ik heb de hele kamer al gestoft en gezogen en nu benk dik moe! enk moet vanmiddag nog naar een begravenis en vanavond een verjaardag:S achjah, ik zie wel hoe het allemaal gaat worden:)
    mensen ik zeg jauwjauw;)

• 22 Mei 2006 - 14:46

Maris:

heeey gaaf zeg dat je naar marco gaat:D is het dus tog gelukt:D
    mariska is ziek:(
    bijna niet geslapen en dr kwam bloed uit me mond...haha klinkt wel heel dramatisch zeg
    en ik ben nou een rijschool aant zoeken! ben jij ook al bezig linda?
    en van wie had je begrafenis dan?
    en ik zou het heel fijn vinden als je me ff kwam ophalen hoor whahaha
    ik gaat weer ffkes verder zoeken, ze hebben er minstens 12 hiero op dat kleine eilandje:S
    En veel plezier met je spelletjes haha het klinkt wel heel spannend hoor allemaal;)
    dooeiiii

• 22 Mei 2006 - 19:38

Tip van mn vader:p...
    Zoek een kleine rijschool die zijn meestal meer gemotiveerd!
    ennuh is linda al 18???
    mag dan nog niet hea!
    Jaja lekker na Marco!:D
    ik ga met Laura!:D

ooowh I'd like to teach the world to sing...zoooo'n heerlijk nummer!

mensen ik ga ff mn tas inpakken!

• 23 Mei 2006 - 00:53

Maris:

ja hallooo ik ben tog ook nog geen 18!!:D maar je kan tog beginnen met theorie en lessen? of mag dat niet in nederland wel tog?
    en bedankt voor de tip:)
    Van wie is dat liedje dan?

• 23 Mei 2006 - 00:55

Owja mariska viert haar 18de verjaardag in Amerika:D:D
    we gaan 3 weken touren met de camper!! heb ik egt zin in nou...wel beetje jammer dat ik geen feesje kan geven dan maja jullie kunnen tog niet;)

• 25 Mei 2006 - 12:53

Nienke:

ooowh ben jij nog geen 18!
    nee hehe dat wist ik wel!
    je mag tog daar op je 16e beginnen met bijrijder!
    en nee in nederland mag dat allemaal niet als je nog geen 18 bent!
    nouja zullen we dan magewoon met je verjaardag na Amerika komen?
    goed idee toch??
    jaaah ik heb net meerdaasge achter de rug
    nouja net..gister al
    ma goed toen kwam ik thuis ging ik om 7uur ff op bed leggen en werd ik vanmorgen om 11 uur met kleren aan wakker:P
    ma twas egt super leuk alle spelletjes!
    niet geslapen ma goed!
    zo lekker werken en dan weer vrijdag!

• 25 Mei 2006 - 13:03

....:

ooowjah t liedje is van..
    Berget lewis ft. Leona
    ennuh als je nou is ff vanavond om voor mij 12uur online komt!
    als je niks beters hebt te doen! is gezellig!

• 26 Mei 2006 - 00:47

Maris:

hahaha nou dan had je dat slapen wel ff nodig!!:D
    en of jeegt vanaf je 16demag bijrijden weet ik niet cker nou eigenlijks meer...want ik hoor nou ook allemaal dingen van sommigen dat je zelfs niet voor je 18de mag lessen!!:S
    maarja we moeten nog steeds ff bellen want vandaag wast hemelvaartsdag he:S
    En sorry ik kon nietkomen om 12 uur want ik was aan het tennissen!! en nou ben ik aan het oppassen! ik heb ze net op bed liggen haha
    maare leuk hoor dat jullie naar amerika komen;) Ik hoorde wel dat het vanuit nederland bijna goedkoper is dan van hieruit!! terwijl het hiervan 2 uurtjes vliegen is ofzo!! maja
    verder nog iets........
    neuh denk het niet haha

• 26 Mei 2006 - 00:52

Maris:

Waar gaan jullie trouwens voetbal kijken??
    ik weet het nog niet...waarschijnlijk de eerste in het van de valk hotel
    maar ik hoorde dat ze bij de basis ook iets willen organiseren in de sporthal met een dia scherm dus das ook wel heel gezellig...maar daar hadden ze nog niet genoeg vrijwillegers voor...ik denk dat ik me maar ga opgeven;)

• 26 Mei 2006 - 00:52

.......:

Ow dit is zo'n irritant toesenbord!! je moet veel harder tikken dan bij die van ons!! dus ik mis steeds letters!!

• 26 Mei 2006 - 00:53

!@#$%^&*()_+:

Ja ik verveel me:D

• 26 Mei 2006 - 00:56

+_)(*&^%$#@!:

Ik wil trouwens wel weten hoe de reuniewas he!! ik las dat jullie er allebei heen gingen...al was linda wel weer aan de late kant hehehe
    en als het kan ook een paar foto's he!!:D hahahaha
    OOOOW waarom worden jullie nou niet ff wakker en komen jullie ff op msn!
    Of zalk jullie gewoon ff smse hehehe

• 28 Mei 2006 - 15:41

heeeeeeej!

nou ik ben nu wakker hoor haha! tss ik heb een druk leven hoor! vandaar datk ook laat reageerde met die reunie mail;) maar anita heeft me gebeld dus toen kwam het allemaal weer helemaal goed!:)
    maaar poeeh jongens ik heb me dit weekend vermaakt hej niet normaal! mag ook wel want ik kan gewoon 3 weekenden niet weg door die kutoperatie:( haha, maar ik heb het helemaal gecompenseerd:D alleen 2,5 uur te laat thuis:P hihi.
    maar menschen ik check jullie later:D

xx

• 29 Mei 2006 - 13:40

thanx voor de mail!:D
    als ik er tijd voor heb ga ik zeker ff kijke!
    jaja mensen mijn rijinstructeur was zelf te laat!..hahaha
    kwam heeeel goed uit!
    ma ik kan nu helemaal spiegelen!
    ook weet lekker over de snelweg geweest!:D
    en hoe ging t rijden mariska?...was t eng?

Linda Succes morgen!

• 30 Mei 2006 - 01:19

Maris:

Ik heb niet gereden haha
    Me vader had ff besloten dat ik maar na onze vakantie in amerika moest gaan rijden...omdat ik anders een paar lessen krijg en dan er 3 weken uitben...vond ie blijkbaar niet zo handig haha
    dus het heeft ook geen haast om te oefenen dan...ik w8 wel totdat we de auto krijgen dan!! duurt ook nog maar 2 weekies ofzo:D
    Ow en maas heeft terug gestuurd hahaha
    ze had het verzoek doorgestuurd naar van balen maar die snapte er weer niks van!! slimbo
    maar die mail ik morge wel terug!
    Sjonge is die rijinstructeur soms een antiliaan?! die zijn ook altijd te laat;)
    Het lijkt me egt raar om jou straks in september te zien rijden in een auto!;):)
    En ja linda succes!! ik was het niet vergeten hoor;):) nee egt niet
    Kuz

• 30 Mei 2006 - 01:21

Maris:

Owja ik heb trouwens vanaf 10 uur vanmorgen tot een uur of 8 geschilderd!! ben helemaal kapot nou!...hijs bijna af dus ik kan er morge al in slapen:D jeeeej hahaha

• 30 Mei 2006 - 09:29

Nienke:

jaja ik hoop dat ik dan mn rijbewijs heb!:D
    waarom heb je ooit maas gemailt??
    ik heb der gister nog gezien!.jaja
    mag goed rijden doe je dus voorlopig nog niet

• 31 Mei 2006 - 22:56

Maris:

Nou op het Vespucci (das die nieuwe school waar ik heen ga) moesten ze een formulier hebben die het jfc had ingevuld...maar Maas had hem doorgestuurd naar Balen en die snapte er natuurlijk geen zak meer van!! maar is goed dat je erover begon want ik moet het nog mailen haha
    Waar had je maas dan gezien?
    En nee ik ga voorlopig nog niet rijden!! tenmiste niet legaal;)
    ik ga als we t jeepje hebben gewoon af en toe ff oefenen met me vader:)
    hey linda hoe is het gegaan?!?!

• 02 Juni 2006 - 19:32

Linda:

hilleuw! jaja, linda heeft de kracht gevonden om achter de computer te kruipen haha! nee afgelopen dagen vooral erg moe geweest door die klote pijnstillers.. nog steeds wel maar daar wen je aan he!
    naja ik heb het echt zwaar want ik kan niet eten en niet praten:( naja kun je me nog zieliger krijgen? haha:P nee is wel ff jammer, maar gaat helemaal goedkomen.. ongeveer anderhalve week nog en dan benk als het goed is helemaal de oude;)
    hoeveel te laat was je rijinstructeur dan neit nienke:| want jij was echt veel te laat! haha:P
    heej mensjes tot snellios!

• 04 Juni 2006 - 16:23

Maris:

He gatver das ook niet leuk dan!!
    En hoe krijg je je eten dan binnen?? want daar wordt je natuurlijk ook slap van he als je niks binnen krijgt...
    moet je het in zo'n perser doen en dan via een rietje opdrinken haha
    nee ik heb egt met je te doen!!
    maare hoe ging het dan met je narcose?? moest je nog overgeven ofniet?
    maar je heb dus geen last meer van je narcose nou maar van die pijnstillers??
    Wij gaan zo naar ter land ter zee en in de lucht!!:D
    Ik weet niet of dit ook weer op tv komt hahaha maarja dat horen jullie wel!!:)
    Groetjes

• 05 Juni 2006 - 10:16

Linda:

hmm ja ik eet dus helemaal niet haha. kan echt niet man doet echt te zeer.. drinken ook dus met een rietje is niet echt een optie;)
    ik moest wel overgeven ja.. maar dat was pas toenk in de auto naar huis zat haha.
    maar ik begin me nu een beetje te vervelen.. maar ik slaap nog steeds heel veel dus naja.. komt hemaal goed:)
    ter land ter zee en in de lucht?:) was het leuk?

• 07 Juni 2006 - 15:11

Maris:

hoooi!! en gaat het alweer een beetje beter Lin??
    Enne thymo dit is een haske leuke site;)
    ik moest betalen als ik hem leuker wou maken en daar had ik geen zin in dus...
    Ik heb tenminste leuke foto's!!!

• 07 Juni 2006 - 15:15

Jelle:

Jeetje maris wat heb jij het daar slecht hea.. pff ziet er echt goed uit...

• 07 Juni 2006 - 15:26

Maris:

hoooi!! en gaat het alweer een beetje beter Lin??
    Enne thymo dit is een haske leuke site;)
    ik moest betalen als ik hem leuker wou maken en daar had ik geen zin in dus...
    Ik heb tenminste leuke foto's!!!

• 07 Juni 2006 - 15:27

Maris:

leuk zeg 2 dezelfde berichtjes;)
    Hey jelle haha lang niet gesproken zeg!!
    ja ik heb het egt verschrikkelijk slecht hier!!
    Heel vervelend die zon hier steeds hoor:P

• 08 Juni 2006 - 08:58

Linda:

haihai! tgaat al stukken beter:D ik krijg nu ook zoveel clini clowns op bezoek joh, ik word hemaal opgevrolijkt;) haha.. nee ik heb gister zelfs een beetje gegeten dus het gaat helemaal goedkomen, wel beetje jammer want dan benk binnen de kortste keren weer vet dikkie! haha, nee maar ik pas echt weer makkelijk in een broek die ik al vet lang neit meer aankon haha, hoe slecht is dat;) :P
    maar ik moet gaan want rianne en patrick komen zoo
    kissieee

• 12 Juni 2006 - 07:51

0-1!!!!:D:D:D:D:D

• 12 Juni 2006 - 21:04

Ich liebe der Niederlande:D
    zo en heb je gekeken?? ik had nog wel een smsje gestuurd ma ik weet niet of die aankomt!

ma goed! Vrijdag weer voetbal! nog wat spannends meegemaakt?

• 13 Juni 2006 - 16:49

Maris:

Ja tuurlijk heb ik gekeken!!:D haha
    Op de basis...was niet zo heel gezellig maar dat kwam omdat bijna iedereen nog op oefening is he...en vrijdag wordt het in de sportzaal uitgezonden en dan zetten ze er ook tribunes neer enzo dus wordt wel wat gezelliger hoop ik!!
    waar heb jij dan gekeken??
    Owja ik kreeg wel een smsje, maar toen ik hem opende, kwam er een smsje die ik al lang had gehad!! dat doet die telefoon wel vaker:S
    en verder heb ik niks bijzonders meegemaakt eigenlijks! saai he;)
    hoe vonden jullie de wedstrijd eigenlijks?? ik vond robben beetje alleen spelen! ze hadden m naar persie moeten doen!! hahaha
    maja wel gewonnen he...vrijdag weer winnen natuurlijk!!
    sjongen dit is wel een heel voetbal verhaaltje zeg;)
    ff denken hoor!! owja linda jij moet egt niet zeuren want jij ben egt niet dik!!
    En hoelang moet nienke nou nog naar school??

• 13 Juni 2006 - 20:18

Linda:

mensen, dr is wat vreselijks gebeurd.. mn telefoon is vandaag verdronken:( helaas helaas.. hij heeft de zwemles niet overleefd..:( haha. nee ik was bij joke en toen d8 dr broertje van 3, is ff kijken of linda's mobiel ook kan zwemmen.. plons! naja niet dus he:) hahahahaha! nee tis niet zo leuk:P dus nu benk vrij onbereikbaar.. ff telefoon ergens regelen;)
    voetbal was sexy jaa!!:D ik heb genoten van de wedstrijd maar de 2e helft was niet zo spannend en van nistelrooy viel me echt tegen jonge! kneus.. robben echt hijs lief!:D:P maar van persie, hadden ze miss wel moeten doen ja.. naja vrijdag beter! haha.
    maar het viel dus tegen maris, neit zo gezellig nee?:P bij mij wel:D vrijdag word het nog leuker! lekker naar de kroeg ole ole;)
    en ben ik niet dik? joepi! je weet niet hoe ik er nu uitzie maris;) haha. nee ik heb vandaag nog een preek gehad dus lama zitten.. wel een bak ijs gegeten vandaag!:D
    en ik was op tijd thuis voor de verandering;)
    noouuu weltrusten hea!

• 15 Juni 2006 - 11:58

Hooooi NERDS!!

Net een zeik gesprek gehad met mn coach! HALELUJA wat een zeikerd!!

Owh nienke je moet egt uitzoeken waarom dit zo is en waarom je zo en zo doet!

BLABLABLA

Tering wat vermoeiend! en nou gewoon wachten op de trein! en dan werken!

gaat iemand nog wat spannends doen?

• 15 Juni 2006 - 22:23

Maris:

Coach?? voetbal jij ook?;)
    Ow ik ben zo in de oranje sfeer haha...
    Vandaag is mijn papa weer thuis gekomen!!:D:D eindelijk!!
    en morgen gaan we lekker niet naar de basis maar naar het van de Valk hotel!! schijnt veel leuker te zijn dus ben benieuwd:)
    Hey linda je moest je telefoon daarna fohnen!! had ik ook gedaan!!...ik had hem prongeluk in een glaasje water gezet hahaha
    En robben is helemaal niet lief!! Heitinga is lief;)
    nouja verder niet veel bijzonder nieuws nee!!

• 16 Juni 2006 - 09:35

Linda:

nienke, je bent echt de vrolijkheid zelve!;) hahaha.
    nou maris, dan magk hopen dat het leuker is daar.. ik ga niet eens in de kroeg kijken, goed he;) ik heb een bbq en dan gaan we daar kijken:) ook wel chill!
    gisteraaf eerste examenfeest gehad en zaterdag weer 1:D ik heb er al 4 opgespaard;) haha. maar het is ehct niet leuk, ik ging gister bessen drinken en mn keel brandde weg joh! ik kan gewoon geen alcohol drinken:( lekker is dat:@
    haha.. maargoed, morgen ook lekker winkelen:) ennn mobiel fohnen.. is niet echt het slimste wat je kunt doen hea, dan kan je batterij smelten:P maargoed, ik krijg alles terug van de verzekering dus beter een nieuwe telefoon kopen;)
    nou mensen, wup holland wup!

• 16 Juni 2006 - 11:23

Nienke:

Neeeee! LAND HUP HUP HOL!!!

• 16 Juni 2006 - 12:13

Linda:

wuppiewuppiewuppie, krijgen wij een wereldcuppie! :D
    wup holland wup!
    ik ga naar de ah! ff een paar wuppies scoren!:D

• 18 Juni 2006 - 14:59

Maris:

Zo en hoe wast bij de AH?? hihi
    En kan je baterij daarvan smelten?? ooow? wisk niet haha
    maare we zijn door naar de tweede rondeeee!!:D
    Het was egt ontzettend gezellig!! egt helemaal oranje was het met 2 grote schermen en 2 tribunes en nog allemaal kleine tv'tjes...maar woensdag nemen we de fotocamera mee! dus ff kijken of die lukken dan zien jullie ze wel:)
    En morgen krijgen we het Jeepiee:D jeej!! haha dan neem ik daar ook wel ff een fotootje van! Als het jullie allemaal intereseert he;)
    Hoe gaat het eigenlijk met je lessen nien?? wanneer mag je afrijden?!
    En ik wil wel weten welke mobiel je koopt het linda! en succes met je alcohol hahahaha

• 19 Juni 2006 - 10:20

Linda:

jaaa het was echt feest bij de AH!;) hahaha. nee het was zwaar gezellig natuurlijk:P
    jaaa nederland is doooor!:D woensdag weer, ik hoop wel dat ze winnennn! en met de alcohol ging het best dit weekend whaha, ik heb er niet veel meer van gemerkt!:D
    ik ben wel geintresseerd ja in die foto's;) het klintk wel gezellig iig!
    oooh het zonnetje komt weer door jongens! heerlijk!:D

• 19 Juni 2006 - 21:48

Jeeeeeeeeeeej me Jeepie is dr!!!:D:D
    Nouja ons jeepie maja hihi
    ik heb al foto's gemaakt dus ik stuur ze wel as jullie online zijn ofzo...ik heb geen zin om ze hierop te zetten!! tenzij jullie dat perse willen;)
    en we zijn dr nog niet helemaal over uit hoe we hem gaan verven...nu hebben we het idee om legergroen te doen en dan te camoefleren met oranje vlekken:D goed idee he;) haha
    nou veel plezier he met de zon!:D zijn jullie al weer naar zeumeren geweest?! Kuzie

• 20 Juni 2006 - 01:23

Maris:

Owke ik heb hem dr tog maar opgezet;) hahaha
    moet beetje verandering in brengen he in die foto's;)

• 20 Juni 2006 - 11:05

hoooooi!!

nou schitterend is die hoor!
    Ma goed wat ik vannacht tog droome. je was opgenomen in een tehuis in nederland omdat je onhandelbaar was..jaja apart hea!
    ma goed toen was je ontsnapt en weggelopen dus stond je doodleuk voor de deur.
    Ik moest je maar helpen met onderduiken en toen pakte je dus maar de auto van mn moeder maja ik kon je niet zomaar weg laten rijden dus ik sprong der bij in! jaaah vette actie! en toen bleek dus dat je helemaal geen rijbewijs had en toen knalde je dus bijna tegen een andere auto aan ma toen werd ik wakker!
    jaaah mensen de logica is ver te zoeken! ma goed!

een keer een variatie op achtervolgd worden:P

vanavond mn laatste training voor de wedstrijden:S spannend!!
    ik kan nog steeds niet alles ma goed:P
    en daarna een bespreking met de nieuwe recreatieleiding! en dus ook met jasper!
    en ik word egt gek van die gozer! ik rijd elke zaterdag met m mee!
    en dan gaat ie om alles lachen wat ik zeg en kijkt ie me telkens vet raar aan. Ma goed ik ben blij dat teminste iemand me zooo ongelooflijk grappig vind!..haha

nu heb ik lekker vrij! en ga ik ff de hele dag niks doen!

• 20 Juni 2006 - 18:24

Maris:

Whahahahahhahahahahha wat een geweldige droom zeg!!
    Hoezo ik onhandelbaar!?;)
    Tsjonge jonge ik zie het al helemaal voor me zeg hahaha
    En ik ben een geboren autorijder hoor dussuuh heb helemaal geen rijbewijs nodig;)
    En hoe was je bespreking met jasper hahahaha
    nou ik wil een eigen computer dus ik ga ff op zoek!!...zal wel veels te duur voor mij zijn:S maja

• 20 Juni 2006 - 21:21

Nienke:

jaja...de bespreking is geweest! was egt super gezellig!
    ik kon het niet laten om hem ff keihard voor lul te zetten! hehe..ma hoord der bij hea!
    ma goed ik ga nu lekker slapen en dan morgen weer lessen!:D

• 21 Juni 2006 - 07:11

Linda:

hoe heb je hem dan ooit voor lul gezet?
    en volgens mij ben je eerder zelf onhandelbaar ipv mariska hahaha!
    ik ben nog niet eens naar zeumeren geweest nee! wel naar hulckesteijn en het is daar ranzig! maarja, je moet wat hea;) haha. en gister hebk in putterbosbad gezwommen en daarna hadk een buitenrit van 1,5 uur en nu hebk echt niet normaal spierpijn:(
    en nu gaak naar utrecht met rianne om telefoon te kopen en rianne gaat een tattoo laten zetten:)
    vanaaf voetballlll!:D:D:D

• 22 Juni 2006 - 18:54

Maris:

hallo linda wat vind je nou van me autootje?! zet ik hem dr voor jou op!! hahaha
    En ik zag gister bij het voetbal die reclame van de AH...maar dr zat geen geluid bij en dr liepen steeds mensen langs maar hij zag dr wel leuk uit hoor:P
    Owja ik heb gereden!! al 2 keer!! was lacen joh hahaha
    of een of andere vlakte en anoukje mocht ook en die deed het nog beter dan mij!! maarja dat was gewoon beginnersgeluk hihi

• 23 Juni 2006 - 10:56

Linda:

ooow sorry mariska! haha, nee ik vind het wel een cool autootje!:D maar dat had ik al tegen anouk verteld op jouw msn omdat jij weer weg was:(:P haha.
    zieee wuppies zijn vet!:D ik heb het wuppielied als ringtone!:P:D haha.
    vnaaf bowlen met de familie.. wat een feest he;):P en morgen feestje in centraal:) jeeej.. wat een weekend;) haha. nou ik ga naar amo! laterr

• 23 Juni 2006 - 11:06

Hooooi!!
    jaja morgen is het zo ver!
    WEDSTRIJDEN!:D en nee ik heb der egt geen zin in!
    KUT BRUG! hehe...
    gaat der verder iemand nog iets spannends doen? ikke moet vandaag werken en dan morgen wedstrijden en dan een bbq en zondag weer werken!
    Duuus eindelijk auto gereden!? VET!! en vond je het eng! wel vette jeep hoor! alleen hij moet wel anders gekleurd worden!

• 24 Juni 2006 - 12:37

Linda:

en nienke, hoe ging de inleiding;) en hoe gingen de wedstrijden, ben je 1e?;) haha.
    ik ben gister wezen bowlen met de familie en drna gourmetten.. wat een feest he!;) haha, nee was wel gezellig:D
    vnaaf feestje @ centraal en morgen wedstrijden kijken:) verder gaak ook niet echt wat spannends doen.. alst morgen weer dit weer is miss naar het strand:)

• 24 Juni 2006 - 18:38

Hoooooi
    Ja mooi autootje he;) me vader wil hem blauw houden maar ik niet hehe dus we zien nog wel wat het wordt...en ik vond het niet zo heel eng eigenlijks!! het was een hele vlakte dus dr kon tog niks gebeuren hahaha
    maar gister ff door de wijk gereden en das wel wat enger ja!!
    maare moet je morgen de hele dag werken nien? kun je dan niet de wedstrijd zien?! of hebben ze daar ook een tv?
    en hoe gingen je eigen wedstrijden?
    Vanmorgen was het 3 uur lang sporten voor een goed doel!! nou naar anderhalf uur ben ik ermee gestopt en benk voetbal gaan kijken hahaha
    en ik was trouwens ook door me voet gegaan hoor!!;)
    Nou veel plezier in centraal he linda!! Ow het is al bijna 9 uur daar hihi sorry
    nou dan gaat ik maar ff voetbal kijken:D
    zo wat een verhaal zeg voor de verandering;)

• 25 Juni 2006 - 08:17

jaja wedstrijden gingen goed!:D
    hahaha...nee japser ging een beetje mn brug zitten vangen! terwijl ik nog zo had gezegd dat ie dat niet mocht doen! dus allemaal verspilde punten!
    ma verder ging t ook niet al te best..al met al ik was laatste!:D..hahaha
    Ma goed ik moest telkens heel hard lachen tijdens mijn vloeroefening omdat die best goed ging! en toen moest annemarie ook keihard lachen en toen was t egt een drama dus ongeveer de hele zaal lag dubbel!..jaja voor elkaar!..hahaha uiteindelijk had ik wel t hoogste cijfer op vloer voor iedereen! moet je nagaan!
    jaaah ik moet werken tot half 9 en hopelijk ook egt niet later dus dan kan ik precies de wedstrijd zien!:D voor elkaar hea!
    mensen enjoy deze zondag!

• 25 Juni 2006 - 10:48

Linda:

nee maris, je moet hem wel verven hoor! luister maar naar mij haha!
    en ik ben niet naar centraal geweest:p kheb in la vie gezeten.. daar hadden ze beach party:)
    nienke.. hoe krijg je het toch weer voor elkaar? maar je lag dus helemaal in een deuk en toch had je de hoogste punten? das wel netjes zeg! haha.
    lateerrrr

• 28 Juni 2006 - 01:47

Hooooi
    Beachparty binnen?? hehehe
    hey goed gedaan joh nien!! haha Is ook heel knap om steeds laatste te worden he;):D
    he maar wat voor kleur moet ik me jeepie nou schilderen???
    Ow ik heb me tog een leuke dag gehad!!
    Christel is op het eiland en heel toevallig kwamen we gister onder mijn lessen;) haar zus tegen in de buurt!! dus die heeft dat verteld aan christel en die stond dus vanmiddag voor de deur:D Benk met dr mee geweest hebben we gevaren met haar motorbootje en drachter hangen me een surfplank enzo!! was egt heel gezellig weer zo:D:D
    eindelijk eens een leuk dagje meegemaakt he;)
    ow en ze hebben zo'n ascociaal mooi huis laten bouwen!! niet normaal!!
    En ze vroeg ofk vanaaf meeging naar de stad maarja ik moest weer eens oppassen:S haha maar vink niet zo heel erg hoor dit keer;)
    Maar ze blijft tot 25 augustus!! en in februari komt ze weer hierheen voor stage!! egt leuk:)
    Maare mariska gaat donderdag morgen vliegen:D
    dus ik spreek jullie ff niet meer dan! ik probeer 6 juli een internetcafe te zoeken dus ik verw8 wel wat berichtjes he!! haha nee geintje hoor
    nou dat weten jullie ook weer, verder nog iets??
    uuuhm ik weet niet wanneer we nou precies terug kwamen. ik dacht zo rond de 19de
    En ik heb me hele klerenkast meegenomen hahaha ik kan nooit kiezen als ik maar een paar kleren mag meenemen;)
    Maja ik zal wat mooie foto's maken in amerika:)
    En dan ist al weer bijna september!!! schiet op he:D
    Anoukje heeft morge gala!! en ze heeft hakken van 9cm hihihi dus daar is ze de hele tijd op aantlopen om alvast ff te oefenen...maja das niet zo interessant maar ik ben dus nu aant oppassen dus ik heb alle tijd om een heel lul verhaal te vertellen! hihihi maja is natuurlijk niet zo leuk om voor jullie te lezen;)
    How ik hoor een auto!
    Groetjes!! en ask jullie niet meer spreek tot over drie weken!!:D
    -XXX-

• 28 Juni 2006 - 17:05

Linda:

wat kun jij lullen zeg.. das ook niet meer normaal! whaha! maargoed.. ajaaa welke kleur.. ik zou het ff zo snel niet weten.. dus doe maar rose;) hihi!:D 6 juli? wat is er dan dan?
    GEINTJE! hahaha. kweet het wel hoor, dan word je volwassen..! hahaha.
    maar mooi, christel kende je toch ook van curacao?
    nou ik ga zo naar die BBQ.. in mn eentje want die klote nienke heeft het weer niet goed geregeld;) hihi! nee komt hemaal goed;):P
    heej mensen! jauwjauw!

• 28 Juni 2006 - 22:11

Hooooooi!!
    jaja sorry ma ik heb der wel aan verdiend:P
    jaaah ik hoorde van anouk dat christel er was! egt super leuk!!:D ma wat doet ze nou in curacoa dan? weer voor der vader?
    zooow en helemaal klaar voor de vakantie???
    ik ga lekker slapen en dan morgen presentatie om 9uur:S...

• 29 Juni 2006 - 17:20

Linda:

mariska? ben je al op vakantie dan?:P ik ben niet enorm goed op de hoogte;)
    BBQ was leuk!:D cker gezellig!:) nienke, hoe ging je presentatie? kuss

• 05 Juli 2006 - 11:49

Nienke:

Oooowh mensen denk je vakantie te hebben en van je klas af te zijn! willen ze perse een bbq waar ze vreselijk moeilijk over doen! egt een drama! t was voor deze donderdag gepland ma nou gaat iedereen zeiken! jaaaah willen ze t volgende week! prima dan moet ik lekker werken!
    domme dozen!
    zooow en hoe ist daar??
    al zenuwachtig voor morgen!:P

ikke wel;) alleen is t mooie weer nou weer weg! gister keihard verband op zeumeren! heel wonderlijk ma goed!

nouja have fun daar!

• 07 Juli 2006 - 13:13

GEFELICITEEEEEEERD!:D:D:D:D eindelijk 18;)
    tis echt rampzalig dat ik een dag te laat ben maar ik had gister niet zo heel veel tijd.. dus ja dan moet het maar zo hea;) en trouwens jij zit toch niet thuis dus het maakt toch niet uit;) haha.
    heb je fijne verjaardag gehad? leuke dingen gehad? vnaaf BBQ.. hopen dat het droog blijft!

• 08 Juli 2006 - 08:37

Nienke:

owow..linda tog! en hoe was de bbq? heb je al wat met m? of schiet t maar niet op? hahaha

• 08 Juli 2006 - 11:22

Linda:

bbq was gezellig, maar ik heb nix gegeten haha. ik had echt geen honger zeg! maarja.. wie is 'm' dan?:P nee ik weet wel wie je bedoelt hoor haha. nee ik heb nog nix met hem hoor, je hoort het heus wel als er ontwikkelingen zijn! hahaha:P vnaaf feestje op het plein!:D

• 10 Juli 2006 - 12:31

ik wil op vakantie:(
    Zow en al terug van vakantie? hoelang ga je ooit? jaja mn moeder heeft nieuwe gordijnen. t koste 2 dagen maar nu hangen ze er hoor! en ze zijn prachtig! verder heb ik niks spannends meegemaakt:P

• 10 Juli 2006 - 12:35

Nienke:

Oooowh grapje! ik lees t al tot de 19e! nouja nog veel plzier dan hea de laatste week! niet dat je dit leest voordat je terug bent! want je zei dat je op je birthday een internetcafe ging zoeken maar daar ben je zo te zien ook niet in geslaagd!
    zo ik kwam net op msn! begint angela tegen me te praten! en wil ze met mij op vakantie:P hahahaha...owkay en nou gaat ze proberen om voor volgende week zomervakantie te regelen voor ons! jaaaah geloof je natuurlijk zelf niet dat dat gaat lukken ma goed! als zij dat graag wil mag zij dat proberen!...hihi
    duuus en ik zo'n mooie kaart om 12uur sturen zodat ie precies op je verjaardag komt lees je m pas na 3 weken ofzo:P ZONDE!

• 10 Juli 2006 - 15:23

:D:

linda en johan zitten in een boom te k.u.s.s.e.n

• 10 Juli 2006 - 15:30

hehe:P

• 10 Juli 2006 - 17:07

Linda:

boom zit niet zo lekker he:p
    maar erg volwassen van je nien!;) haha.. ga toch naar je ziekte joh!:p

• 10 Juli 2006 - 18:05

Nienke:

hahahah...jaja volwassen hea!:P mn ziekte? nee die heeft al een vriendin:(

• 11 Juli 2006 - 16:17

Linda:

hahahaha! en daar baal je van?:p zou ik niet doen! maarja moet je zelf weten he!:p maar weetje, jij met je charmes kan hem toch zo omlullen;) hij slaat toch altijd al op je kont dus dan kun je hem heus wel zo ver krijgen dat het uitgaat met zn vriendin;) nee das lullig he:p.
    wat hoorde ik, ga je morgen mee naar horecadag? gezellig zeg! haha. ik ben helemaal dood dan want kheb dan de hele dag gewerkt.. maarja gewoon deurdonderen!:p
    tot morgen dan maar, mn pizza is klaar!:D
    xx

• 11 Juli 2006 - 17:07

Nienke:

oooowh staat t al vast dat ik mee ga?!
    nee opzich wil ik best komen ma ik moet eerst werken van 11 tot half 8... en zowiezo dan moet ik vroeg na huis of ik moet bij rianne slapen! en dat vind ik nogal vreemd aangezien ik der ongeveer 1.5 jaar al niet meer had gezien!
    ma goed ik kijk nog wel ff!
    vandaag lekker gewinkeld!:D egt weer veels te veel kleren gekocht! asociaal!..ma goed ze zijn wel toll!:D
    hehe..gister zei ik tegen iemand oowh toll! en toen wist die niet wat dat betekende! inteligentie!
    maar ag niet iedreen is slim:P duuuuus jaaaah ik zou m zo kunnen verleiden:P ma ik doe t niet!
    ik hoef m niet;) hahaha
    nee laatst zegt ie jaaah anders nemen we wat samen..dus ik zeg jaaah grappig! zegt ie owh nee ik heb al met lissette!
    owkeuy ZIEKTE!

• 14 Juli 2006 - 13:03

Linda:

en wie was die iemand dan?;) haha. en tuurlijk kon je die verleiden jij wel;)
    hej maar ik ben gister keihard aangereden! ook leuk! dus nu doet mn nek vet zeer, maarja doe je nix aan he:p.
    morgen lekker mac'en! nienke ga je mee naar *light? hoorde ik dat? want ik weet nog niet ofk ga.. maarja we zien nog wel ff;) eerst maar ff uitslapen! kga vnaaf winkelen @ bveld! yeah!:p.

• 16 Juli 2006 - 19:44

Nienke:

hmmmm...tis vreselijk warm!! en ik ben zoooo moe!!
    amper geslapen! egt bij rianne ist minstens 50 graden op der kamer! hahaha..zo en alweer terug van de vakantie of nog steeds niet? en was t leuk?!

• 16 Juli 2006 - 20:31

Linda:

hahaha aansteller! en ik had je nog wel zo lekker natgespoten!:p maar star was wel leuk dan? ik heb echt heerlijk geslapen! en vandaag naar zeumeren geweest:) was cker gezellig:) lekker weer hier!:D morgen weer werken joepieee

• 16 Juli 2006 - 21:10

Nienke:

jaaaah dat was wel lekker!:D alleen het heeft afgegeven op mn tas:( ma goed! starlight was wel leuk ja! t kon beter ma t was te doen! hahaha
    met johan na zeumeren geweest??

• 17 Juli 2006 - 15:10

Linda:

twas te doen?:p wat een instelling zeg;) hahaha! maargoed, was te verw88 hea;) haha. maargoed ja ben met johan naar zeum geweest ja.. maar dr waren dr heleboel van tzoldertje dus was erg gezellig:) en vandaag weer werken, kheb genoten;) veeeeel te warm.. mja.. en vnaaf weer mac'en haha!

• 17 Juli 2006 - 17:10

Nienke:

hahahaha...nee hoor t was wel toll! SUPER;) duuus vandaag ben ik met edwin na amersfoort geweest! hij moest nieuwe kleren! nou ik heb m ff helemaal een nieuwe outfit aangesmeerd!:D nog net geen roze polo ma dat komt de volgende keer:P

• 19 Juli 2006 - 16:43

Nienke:

37 GRADEN:S Gister lekker na scheveningen geweest!:D kon t vandaag maar:( ma nee ik moet weer autorijden! ging super goed!:D ik heb egt talent!
    kom is terug van vakantie stinkerd!

• 19 Juli 2006 - 16:43

Nienke:

kom is terug van vakantie stinkerd!

• 21 Juli 2006 - 13:09

Linda:

ja en vandaag ligt die stinkerd gewoon alweer op het strand terwijl ik gewoon keihard moest werken! hahaha. nee viel mee alleen mn chef kwam er net aan toen ik zegmaar over de schouder van wesly heenlag, dat vond hij ook niet echt het beste plan volgens mij.. njaa ik kan dr verder ook nix meer aan doen:P ik ben er nu toch vanaf!:) en volgende week lekker op strand liggen en vrijdag naar roemenie!:) ajaaa.. vnaaf ff BBQen en dan komt het gewoon helemaal goed!:)

• 22 Juli 2006 - 07:43

Nienke:

hahaha...jaja t leven is oneerlijk hoor linda:P
    ik moet volgende week 4 dagen werken en jij bent de hele week vrij! dus ja ik kan niet bepaald medelijden hebben:P ik ben iig blij dat mn moeder gister nog niet in bed lag en me wou halen! kut NS! ooowh ik ben speciaal vroeg op gestaan omdat ik nog kleren moet wassen en na lunteren moet pakketje weg brengen en nog t hele huis moet stofzuigen! dapper hea!:D
    en daarna werken en morgen ook de hele dag werken!

• 23 Juli 2006 - 08:38

Linda:

zooo nienke! dapper hej! echt niet normaal! hahaha. en is het een beetje gelukt? ik ben vandaag alweer vroeg opgestaan om naar de kerk te gaan om op te passen en wat blijkt, veel te weinig kinderen dus mochtk weer naar huis.. beter wask in mn bed blijven liggen:S naja.. doe je nix aan! haha.
    strax denk ff naar het strand als het dit weer blijft en niet weer gaat regenen! xx

• 23 Juli 2006 - 15:47

Maris:

Ooooow en nou moet ik al die berichjes gaan lezen!!
    succes mariska:S

• 23 Juli 2006 - 16:01

Maris:

jaaa ik heb ze gelezen hoor!! wat ontzettend veel belangrijke informatie!! hahaha
    het enige wat ik ff wou weten is wie die ziekte van nienke is!!;)
    owja en ik lag helemaal niet op het strand!!! heb ik ook nog helemaal geen zin in!! stom he!!
    maar vanmiddag gaan we denk ik ff met de honden zwemmen want wij hebben nou de hond van de buren ook want die zijn nou op vakantie...dus dolle boel hiero hoor!!
    en had ik linda al gefeliciteerd met dr vriend?? ja tog via de mail??
    anders alsnog gefeli hoor
    nou nou gaat ik maar eens me koffer uitpakken hihi
    en waar is wilko?? is die de site alweer kwijtgeraakt?;) haha
    nou groetjes!!

• 24 Juli 2006 - 10:10

Linda:

jaaa belangrijk nieuws allemaal hea;) hahaha!
    maar mail? hebk niet gehad dénk! maar toch bedankt;)
    nienke's ziekte.. tsja dat kan er maar 1 zijn! norbert! hahaha.
    ik heb ook niet zo'n zin meer om naar het strand te gaan.. maar zal deze week nog wel ff gaan want vrijdag gaak op vakantie!
    wilko is op vakantie in kootwijk nu haha:p

• 24 Juli 2006 - 13:14

strand rulez!:D..hehe
    ik moet zo weer werken! en ik heb egt geeeen zin!
    moet ik eerst weer eten terwijl ik egt geen honger heb en de pauze's zijn tegenwoordig zo saaai! en tis zo warm in die blouse en sloof! egt vreselijk!! ma goed al met al is t altijd wel gezellig:P

al zin om na nederland te komen?! als t dan zulk weer is is het heerlijk!:D

• 24 Juli 2006 - 14:13

Linda:

jaaa kga vnaaf naar zeumeren haha! je moet wat he;):p kan lekker mee met de scoot dus dan ist best:) ajaaaa je moet wat hea!
    wast werken leuk nienke?;) haha.

• 24 Juli 2006 - 16:59

Maris:

Je moet maar zo denken: het werken is voor een goed doel!! hihihi
    hey maar hoe zit dat nou met die airmile's van je vader linda?? mogen jullie die nog gebruiken ofnie?
    en ik weet nog steeds geen leuk verhaal over de vakantie!! stom he...ik denk dat ik hier maar wat fotootjes op zet en dan moeten jullie het daar maar mee doen!? goed!?;)

• 24 Juli 2006 - 18:08

pfff nou ze staan erop hoor!! ik moest kiezen uit bijna 500 foto's!! hahaha
    Ow maar om ff terug te komen op die ziekte van jou!! is dat nog steeds?!? haha
    ik zag hem laatst nog op msn maar heb maar niet met m gepraat ik d8 dat dat al over was!;)

• 24 Juli 2006 - 22:23

Nienke:

zoooow ik ben klaar met werken!:D
    ik denk nou zal mariska vast wel online zijn! ma nee hoor! nou dan ga ik ma ff douchen!

• 25 Juli 2006 - 08:02

Linda:

vette foto's!:D:D maar nienke's ziekte kan ze vergeten.. want hij heeft een vriendin! arme nienke!:p moet ze toch maar voor jasper gaan!:p
    maar die airmiles.. is bijna cker moet ik nog ff iets nachecken;) ma relax tduurt nog ff;)
    eerst kom jij nog naar NL!:D

• 25 Juli 2006 - 10:14

Nienke:

hmmm jah jasper zou kunnen hij is neem ik aan nog steeds vrijgezel:P
    nou nee dankje ik moet er niet aan denken! foto's zijn leuk!:D

• 26 Juli 2006 - 08:15

Nienke:

waarom gaat t ineens over air miles?!
    ik moet zo weer lessen! en ik ben zo gaar!

• 26 Juli 2006 - 09:58

Linda:

ja je moet het toch ergens over hebben?;) haha.
    nee maar jasper lijkt me een goede mogelijkheid toch! ik bedoel je moet wat, en het is een ziekte!:) wat wil je nog meer?;) hahaha! hoe was het lessen? en nienke dat zwemmen kun je vergeten want kga donderdag/vrijdagnacht weg:p. miss alsk terugben!;)

• 26 Juli 2006 - 10:42

Nienke:

humz nee ik vind m niet bepaald een optie! ik wil niet nog een ziekte!
    dit keer ga ik voor het gezonde ik moet t alleen nog tegen komen:P hahaha
    nou ik ga maar ff mn spullen pakken en dan ga ik na lunteren na mn lieve hondjes
    en linda speciaal voor jou:
    wilco wilco wilco wilco wilco wilco wilco

jaja ik weet t lekker op niveau:P

• 26 Juli 2006 - 16:52

Linda:

en hoe was de braderie?;) kheb gwinkeld @ amo vandaag. egt veeeeel te warm!!
    majaa was wel gezellig.
    en nienke echt supervolwassen van je weer! haha. niemand die weet waar je het over hebt maar dat geeft niet;):p
    en je komt de gezonde nog wel tegen hoor! hahahahaha! je moet alleen miss iets je innerlijk veranderen;):p neehoor nien, je bent haske aardig!:D;)

• 26 Juli 2006 - 18:14

Maris:

Zeg ik tegen me moeder: nou ik ga ff op me site kijken want ze zetten er elke dag wel iets op en anders loop ik weer achter! Maar waarom zetten jullie er nou weer zo veel op!! haha zo kan ik tog niet op alles antwoorden!? Maar geefnie hoor ik verveel me tog;)
    Wilco?? het was tog Johan?! hahah ik volg het niet meer hoor!!
    enne nienke ik was ook online maar zo rond 12 uur ging ik er maar af want ik dacht dat je dan al sliep!! was ff vergeten dat je tot zo laat moest werken;)
    En Mariska heeft gister de hele dag op het strand gelegen!! Heerlijk!! hahaha En daarna draaiden ze de film Johnny Inglish op het strand dus hebben we die ook gekeken!! Gaan we ook cker doen als jullie er zijn! is egt leuk!
    Ow en ik wil zo graag naar nederland!!:( verveel me kapot hier! en ik ben nog geeneens een week thuis! hahaha
    nouja als we niet in september zouden komen dan was ik wel nu naar nederland geweest maja
    Owja ik ga vandaag of morgen ff voor agenda;s kijken en als ze hier geen leuke hebben mogen jullie er ff in voor me zoeken daar! fijn he!! hahaha
    Heel verstandig nien dat je op de gezonde overgaat hahaha
    nou ik gaat er maar eens vandoor we moeten nog ff voer halen voor Jipje!
    Owja de Jeep start niet meer:( De accu is op en kan ook niet meer opgeladen worden haha dus moet een nieuwe in!
    En ons laatste idee voor de kleuren is: Rood met witte stippen hihih
    Nou daaaag

• 26 Juli 2006 - 19:38

rood met witte stippen?! SEXY!:D
    jaah tis wel johan hoor je loopt niet achter!:D
    dus anders ben ik ff geniaal...ik heb de beste manier gevonden om ons in t jfc te krijgen!:D wat denk je der van linda!?

wanneer is nou t feest van je opa en oma als je hier ben?? en welke van de tweeling op de foto is nou welke?

nou vandaag ging ik lessen en ik kreeg niet eens een ijsje:P flauw man!

ma goed ik ga ff mn krachttraining doen!:S

• 27 Juli 2006 - 18:44

Linda:

nee ik zal het ff uitleggen haha, nienke die schreef wilko's naam voor de 100e keer verkeerd, dus toen raakte ik geirriteerd en nu deed ze dus ff, wilcowilcowilco.
    maargoed nienke je krijgt de groetjes terug van wilKo.;)
    en ja mariska het is nog steeds johan hoor;)
    ik ga vnacht op vakantie! woehoe.. net ingeent, voelt echt heerlijk! haha.
    ajaaa.. doe je nix aan.. ik heb er haske zin in! not.. maarja. komt helemaal goed enk ben over 17 dagen weer thuis!:D
    rood met witte stippen.. hmm doe maar iets anders dénk! ik ben tegen haha!:p naja je ziet ook maar;)
    en ik wil ook dat je naar NL komt!:D hoeveelste kom je ook alweer?
    nou mensen tot over 17 dagen;)

• 27 Juli 2006 - 21:44

Maris:

En welke manier heb je dan gevonden om het JFC binnen te komen dan?!
    En nou ff voor de allerlaatste keer hahaha
    We vliegen de 14de maar we komen de 15de aan! somrgens om een uur of elf ofzo
    en het feest van me opa en oma is op 19de dacht ik, iig op een dinsdag!...maar het wordt geen feest hoor waarschijnlijk!...me oma is zwaar depressief en die had heel geen zin in een feest, maar misschien dat we nog wel ff een klein feesje regelen.
    Enne wie is welke wilko nou ook alweer? haha wilKo is wilko jansen tog!
    waarom raak je dan ook bevriend met 2 wilko's!? hahaha
    Ow de jeep start dus ik gaat ff rijden!! Jippie!:D
    Owja nien de linkse is Jens! die in het blauw;)

• 27 Juli 2006 - 21:57

Nienke:

ooowkay ik ben weer klaar met werken!:D
    morgen lekker vrij!!
    jeps wilko jansen jah:P
    ma goed...waarom is je oma dan depressief?! omdat jullie komen?!:P komen jullie speciaal na nederland is er niet eens een groot feest!

owjah ik weet niet of ik t al verteld had, ma ik ging dus met linda na t jfc en toen had ik mn fiets bij de deur gezet en toen was die dus weg dus moesten we alle concierges langs om mn fiets terug te krijgen en t was egt een gezeik en toen begon die nieuwe concierge dat wij officieel niet mochten komen blablabla want stel je voor blablabla... ma goed we mogen alleen moet een goede reden en 90% van de redens word afgekeurd dus ik heb t volgende bedacht:

We zeggen dat jij een ongeluk hebt gehad en leidt aan geheugenverlies. Je bent speciaal terug gekomen na Nerdeland om stukjes verleden;) terug te vinden...en t jfc is daar natuurlijk een onderdeel van! en wij moeten je begeleiden!
    nou is die goed of niet?! lijkt me een heel goed excuus!

ooowh vannacht lag ik in bed en ik werd wakker...nou ik dacht egt dat ik doodging...ik had t zooooo vreselijk warm
    nou en mn raam stond gewoon open en mn ventilator aan twas egt niet normaal toen heb ik 2 flesjes met koud water opgedronken en mn hele haar en gezicht kletsnat gemaakt toen heb ik t overleefd! egt niet gezond! volgens mn moeder heet dat koorts:P

ma goed ik ga nou slapen!

• 28 Juli 2006 - 02:11

Maris:

Whahahahahahahha ik lag helemaal in een deuk!! wat een geweldige smoes! hoe verzin je het! maar waarom ben ik altijd het slachtoffer in jouw fantasieen?? heb ik je ooit iets aangedaan ofzo!? hahahaha
    Maar nee ik denk dat het wel gaat lukken zo!!;)
    En anders zeggen we gewoon dat Hoef ons wou zien!! Want wij waren haar geliefde leerlingen hehehe
    of van baalen hahaha
    nouja we komen er wel in!;)
    ow anouk gaat met ons mee als jij die geweldige smoes gaat vertellen!! anders is ze bang dat ze er ook niet in komt!! Anouk is dan mee voor de familieuze steun hahahaha
    Maare das cker niet fijn zeg die hitte!!...ik weet dat ik er ook eens last van had op me zoldertje maar zo erg nooit!! ik zou maar eens ff langs de dokter gaan hahaha
    ow ik hoorde dat anouk heeft verteld dat ik te volwassen ben geworden~?!?! nou daar is egt niks van waar hoor!;):D
    owja nien zegt jou rij-instructeur dat je je voet van de koppeling af moet houden als je hem niet nodig hebt?? want ik hield hem dr dus op net en toen zei me moeder dat ik m eraf moest halen want dat rijd een stuk relaxter! maja ik vond het veel fijner om m erop te houden!!
    Owja ik heb een Snoopy agenda!! hahaha leuk he;)
    nouja jullie zien wel weer dat ik me verveel:)

• 28 Juli 2006 - 02:35

Maris:

Willen jullie josh turner horen!??:D:D
    www.joshturner.com en dan ff naar music en dan het eerste liedje!! 'Would you go with me'
    die hoorden we dus de hele tijd in de vakantie!!
    en heb je ooit iemand zo laag horen zingen?!? mooi he;)
    en hijs pas 21 ;)
    maja het zal vast jullie smaak niet zijn haha iig al helemaal niet die van linda;)
    Anouk wordt er ook helemaal gek van;)
    maar ikke niet:D:D:D
    en vooral dat gitaartje tussendoor dat is zo'n klein dingetje! zo grappig
    en ik zit hier leuk mee te zingen enzo en anouk zit hier heel saggie saai te zijn met dr vingers in de oren!!:S

• 28 Juli 2006 - 02:37

Maris:

(8) If i gave you my hand would you make me the most happiest man in the woooooorld (8)

• 28 Juli 2006 - 02:38

Hey dies grappig!! ik deed de 8 tussen haakjes en toen kwam die! hihihi

• 28 Juli 2006 - 02:39

Anouk:

Heluuuuuup

• 28 Juli 2006 - 09:06

hahahahaha...nou klinkt gezellig:P

ma inderdaad je mag je voet niet op de koppeling houden! hij merkt t ook meteen als ik t doe! en danm zegt ie t..dus ik zal m der maar afhalen als je m niet nodig hebt!
    hoe gaat t met t rijden dan?! lukt t een beetje? ik kan nu achteruit fileparkeren, bochtje achteruit en keren op een niet t brede weg,,,jaaah alleen ik mag denk nog lang niet af rijden! hij zit telkens maar nienke je moet parafraceren..vooruit kijken en situaties inschatten enzo..zodat je van te voren ongeveer weet wat elke auto gaat doen en wat je dus zelf moet doen, ma goed dat komt nog wel een keer!

jaaaah dat is idd wel taktisch familie meenemen naar t jfc:P maakt t nog geloofwaardiger!..hahaha

nou vette muziek zeg! haha

• 28 Juli 2006 - 16:08

Maris:

He shit dan heeft me moeder gelijk! hahaha
    ja mooie muziek he:D lage stem heeft ie he!
    als je hem een keer voor me wil downloaden:D hihihi
    ik had bij songteksten gekeken en daar stond een ander liedje van hem! is die al bekend in nederland dan? zal tog niet?!
    en het rijden gaat haske goed haha ik heb alleen nog geen rij school gevonden;)
    en ik ben haske goed in bochtjes maken haha maar heb nog niet achteruit gereden! dan moet ik maar een keer op een parkeerplaats gaan oefenen ofzo! en ik heb al van verschillende mensen gehoord dat het heeeel lang duurd voordat je mag afrijden hiero!! zitten cker 5 maanden tussen!! dus ze zeiden al dat ik het maar gelijk moest aanvragen als ik begin met lessen dan duurt het misschien niet zo lang! dus ik kan iig niet in september rijden;)
    Ik zou jou wel eens achter het stuur willen zien zitten hahaha...me vader heeft gister een stukkie gefilmd hahaha
    En hij wil een of ander kastje kopen dat ie het via onze camera (en das nog zo'n oud ding;)) op dvd kan zetten! maarja dat zal ook wel niet voor september zijn;)
    en die stomme josh doet het niet!!:( nou ga ff kijken wat dr aan de hand is!
    moet je vandaag weer werken??
    KUzie

• 28 Juli 2006 - 16:14

Maris:

Ow hij doet het hij doet het!!! hahaha

• 28 Juli 2006 - 20:58

Nienke:

heeel goed bochten maken?! dat is fijn!..hahaha
    ik had vandaag vrij!:D egt heerlijk ff allemaal spulletjes gehaald voor de vakantie:D ik heb der al helemaal zin in!

ik moet gewoon morgen,zondag,maandag,dinsdag, donderdag en vrijdag werken en dan ga ik pas op vakantie!!

Morgen ga ik eerst werken en dan ga ik met chantal, kim en regina na hent! word toll!!:D jij nog plannen voor t weekend?!
    ik ga een poging doen om te slapen! ben ik fit om te werken!

• 28 Juli 2006 - 20:59

Nienke:

owkay internet der af?! dan was mn berichtje ook redelijk zinloos maar goed:P

• 31 Juli 2006 - 10:36

Nienke:

jaja ik ben officieel gesloopt! zaterdag gewerkt en toen na hent geweest met kim regina en chantal zijn ze blijven slapen....dus niet veel geslapen:S moest ik om 12uur weer werken! en nou ben ik gaar:P ma goed ik ga t eten maken en dan nog ff na lunteren en dan weer werken! en heb je een leuk weekend gehad?!

• 03 Augustus 2006 - 09:37

Nienke:

internet er nog steeds af?! lekker gezellig:P

nog 2 daagjes werken en dan lekker op vakantie!:D ik kan egt niet wachten!

zo oud veluwse markt:S en ik ben egt heeel erg verkouden en heb super hoofdpijn dus word egt een succes!..hahaha

Ma goed ik ga de nacht van zaterdag op zondag weg en ik kom de 18e weer terug!

• 03 Augustus 2006 - 23:30

Hooooooi
    Nou dan benk nog ff mooi op tijd om je ff een heel goeie vakantie te wensen:D
    waar ging je ook alweer heen?? hihi
    ooow komt er zo'n computer mannetje ff internet maken...wat een nerd zeg...hij wist geeneens dat de num lock aan stond!! moesten wij voor hem uitzetten!! sjonge jonge! maarja me vader is dr vandaag maar heengegaan en toen hebben ze hem wel gemaakt! t zijn egt mensen van niks! haha
    ff denken of ik een leuk weekend heb gehad haha...
    uuuuhm..we hebben allemaal nieuwe mensen in de buurt, en 1 gezin is egt heel leuk!! die vader had 2 kinderen, meisje van 16 en jongen van 13 ...maar met hun zijn we dus ff naar de film Pirates of the caribean geweest!! was heel gezellig
    maar dat meisje gaat wel weer terug naar nederland helaas! maja die ben iig blij dat er eens iemand is hiero die ouder is dan 10;)
    verder benk weer mooi bijgekleurd haha...
    owja vanmorgen hebben we een cursus israelische vechtsport gedaan van 4 uur!!
    was heel leuk...je leerde allemaal dingen om los te komen of af te weren als je werd aangevallen!...heel andere dingen dan met zelfverdediging! veel betere technieken!!
    dus kom maar op!;):D
    enne welke kim??
    hahaha ja goed he dat ik bochtjes kan maken;)
    ow shit ik moet opschieten we gaan op visite en moet me nog omkleden!
    heeeeel veeeel plezier op vakantie als ik je niet meer spreek morgen ofzo!!
    doeidoei

• 04 Augustus 2006 - 08:41

Nienke:

hmmm lekkere computernerd dan!
    en wat vond je van pirates of the carabian?
    en kim = kim stolting

gister oud veluwse markt was egt verrot! egt super druk en ik chantal dikke ruzie met leo stond ik daar leuk tussen mocht ik ook pas om 10 over 9 weg! en moet ik nou weer werken!
    ma goed nou met alieke! dus dat is dan wel weer leuk!:D en dan kan ik lekker mijn spullen in gaan pakken!

morgen nog ff een afscheidsfeest van mn neefje omdat die een jaar naar urugay gaat en dan zaterdagnacht lekker weg!:D

heb jij nog plannen voor deze vakantie?!

• 04 Augustus 2006 - 11:04

Hee Maris, leuke foto's.
    Lekker miep gehalte hep deze site zeg :-)

• 04 Augustus 2006 - 15:23

Maris:

Sjonge wat een plannen zeg!!:D
    en kim stolting?? nouja gezellig;)
    Ik vond pirates heel leuk!! heel mooi gemaakt en ook weer humor drin enzo...moet je egt zien;)
    of heb je m al gezien?
    En hoezo is dit een miep gehalte?? t zijn tog heel zinnige gesprekken?? hahaha
    verder heb ik niet egt plannen...ons nieuwste idee voor de jeep haha: oranje en dan met die strepen van Nemo...en misschien dan ook een staart achterop en een kop voorop en van de vinnetjes aan de zijkant;) grappig he!
    dus als dat het word dan moet ik gaan schilderen in de vakantie!
    en de 19de geven me moeder en ik een feesie voor onze verjaardagen en dan moek alweer naar school!
    hoeveelste moet jij naar school dan!?
    ik de 21ste ofzo...maar de lessen beginnen die donderdag!
    nou dat wast dan weer denk haha

• 04 Augustus 2006 - 19:23

VAKANTIE!!!:D
    yeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeah!!

ik moet dacht ik pas in september weer na school!
    ma goed ik ga nu mn tas inpakken!:D

• 05 Augustus 2006 - 10:56

jaaah tas is ingepakt!:D
    zo ff naar afscheidsfeest van mn neefje die een jaar na urugay gaat en dan de auto inpakken en gaaan!:D

ik heb der zin in!:D

• 06 Augustus 2006 - 10:22

Kees:

Ris, kmoet even weten of je je hotmail gelezen hebt. is belangrijk want Irk moet even wat regelen.

• 06 Augustus 2006 - 10:37

• 06 Augustus 2006 - 10:47

Kees:

Ris, t gaat zeker niet zo goed met de engelse les op school? Je hebt in je persoonlijke bericht op MSN staan: I 'm going my ONE way, dat moet denk ik "own way" zijn. Verder ziet het er wel aardig uit.

kusje,
    Kees

• 06 Augustus 2006 - 18:47

Maris:

ghehehe ja maar ik ben ook al een paar maanden niet meer naar school geweest he dus dan gaat mn engels achteruit hahaha
    en ja we hebben de mail gelezen en we hoorden het ook al van oma dat jullie dat hadden bedacht ja!!:D egt haske leuk!! mama heeft het gister ff over de msn gezegt tegen ivonne en opa en oma vlies maar wat daar uitgekomen is weet ik niet...ze zijn nou ff siesta aant houden dus kan het ff niet vragen maar we hebben hem wel gelezen hoor:D
    En voor als je dit niet leest stuur ik wel ff een mailtje:)
    en ik ben me jeepie aant verven!! hij wordt egt leuk haha...als die af is stuur ik wel een foto;)
    daaaaaaaaaag

• 06 Augustus 2006 - 20:55

Dees:

Hoi Maris, leuke foto's, woon ik bijna naast jullie en moet ik de foto's via msn zien!!!!!!!!!! Hoe is het met het jeepie, zag er vanmorgen al goed uit. En met je haar, is het nu zwart met oranje hahaha
    C U Dees only the lonely

• 07 Augustus 2006 - 03:33

Maris:

hahaha only the lonely?!?! klinkt wel zielig hoor!! nog 2 weekenden he dan ben je niet meer lonely haha
    en me haar is nog steeds blond!!:D alleen me benen zitten nog onder de verf want we hadden geen terpetine meer hahaha
    Hijs egt heeeeel leuk geworden!! maar hij moet nog wel een keer geschilderd worden morgen!
    Enne we hebben nog 300 andere foto's!! zien?!;)
    Nou je ziet de auto morgen wel hihi
    daaaaag

• 08 Augustus 2006 - 20:45

Maris:

Hallooooo kom maar weer terug van vakantie hoor!! ik mis julie nu al!! hahaha

• 10 Augustus 2006 - 07:33

hahaha...

• 10 Augustus 2006 - 17:23

Maris:

Hey Kees gezellig he dat gemiep

• 15 Augustus 2006 - 22:39

Maris:

Mariska heeft voor het eerst rijlessen gehad!!
    Joepie hahaha
    was een makkie!!
    en ik moest al gelijk de brug over!!
    En morgen mag ik weer!!
    Maja waarvoos schrijf ik dit eigenlijks want dr is tog niemand die het leest:( hehehe

• 16 Augustus 2006 - 09:59

Linda:

heus wel! want linda is weer thuis!:D wat een feest he haha! ik ben het stiekem wel en beetje eens met ome kees.. tis idd gemiep op deze site zeg! haha:p nee valt iets mee;)
    ooh ik heb het zo zwaar gehad op vakantie! echt ik zat middenin de rimboe.. ranzige wc, het eten was niet te vreten, zwembad met zwavelwater, disco tot 4 uur snachts keiharde muziek (eerste avond wel leuk;)) keihard werken, elke dag onder de verf, geen mac in de buurt;) njaa ernstig dus, ben blij datk weer thuis ben! maar het was wel erg gezellig en ik had het niet willen missen!
    nemo auto? klinkt goed!:D
    en al die interessante informatie over jullie rijlessen, das dus het gemiep;) nee linda is ook bijna 18! jeuj!:D maarja kga toch nog niet lessen want kmoet naar curacoa! flauuuuww!:P neehoor, ik heb er echt vet zin in! nu al!:D

• 16 Augustus 2006 - 14:45

Wilko:

omdat ik er wat op moet zetten van linda!!!groetsels

• 17 Augustus 2006 - 14:11

Maris:

Hoezo verven?! wat moest je allemaal doen dan?!
    En die rij instructeur zegt dat je het in 7 lessen kan doen!! nou dacht het niet hehehe
    En ja curacao is wel belangrijker he dan rijlessen;)
    Nou ik ben blij dat je er weer bent hoor!!:D hahaha
    En wat een geweldige invulling van wilko!!

• 19 Augustus 2006 - 22:26

Linda:

nooouu ik moest huisjes schilderen hea;) haha. maar als je het echt boieend vind moet je ff op www.defonteinwerkvakanties.nl kijken;) zeer boeiend! nee kun je mij wel aan het werk zien met de foto's jaja! haha.
    maar ik ben ook blij datk weer thuis ben!:D
    meteen alweer lekker veel gedaan deze week haha. nee was wel ff relaxed, gister naar de bios geweest.. he wilko! njaa duurt vast weer een jaar voordat hij er weer een reactie opzet:P maar hij wist de site nog wel uit zn hoofd! jaja wat een prestatie! maar we zijn met Johan en martin naar pirates of... blabalbal 2 geweest, was leeeeuuuuk:D
    en ik vind curacoa ook belangrijker dan rijlessen ja! haha. ja nog 10 daagjes en dan benk 18!:D:D

• 19 Augustus 2006 - 23:47

HOME SWEET HOME!! vannacht weer lekker in mijn eigen bedje!:D

en hoe was jullie party? een succes?!

ik zal nog wel een keer leuke foto\'s van de vakantie rond mailen!
    jaja linda nog 10 daagies en dan volwassen hebben jullie chantal al gefeliciteerd die is vrijdag 18 geworden!

ma ik gaat slapen!

• 20 Augustus 2006 - 20:25

Krista:

hoi maris, leuk hoor die foto's jammer dat het er zo weinig zijn. Ook erg leuk de foto's van de jeep, is wel een goed idee zo'n opvallende kleur want dan zien ze je goed aankomen. groetjes en kusjes van ons.

• 21 Augustus 2006 - 16:35

Maris:

Ja hooor en wat bedoel je daar mee tante charista?! dat ze snel weg moeten als ik eraan kom rijen?!
    hahaha
    En ja er kunnen niet meer foto's op..dan moet je ruimte bijbetalen!
    De party was niet zo'n succes! de stroom viel uit en bleef cker 2,5 uur uit!! dus iedereen zakte een beetje in!! maar ik heb me cadeautjes binnen ghehehe
    cadeaubonnen voor honkermuller:D hahaha
    Nou eerste schooldagje zit erop!!
    Ik heb egt een rotrooster!!
    ik moet maar snel me rijbewijs halen hoef ik tenminste niet op me moeder te w88
    nou morgen met de hele school naar het strand!! jeeej hahaha
    jullie horen wel hoe het was!!
    doeiiii
    kusje terug aan de familie willems;):D

• 22 Augustus 2006 - 11:48

Linda:

woooeeeeh net wakker! haha, slecht zeg! maarja ik heb nog ff lekker vakantie! ff van genieten natuurlijK! maar maris ik heb medelijden met je hoor dat je er al voor 6en uitmoest;) hahaha(6)

• 23 Augustus 2006 - 12:47

Maris:

danku danku...het was ook weer een heel zware taak!!
    en vandaag lekker vrij! joepie!!
    maarje moet zo rijden dus kon weer niet uitslapen!!
    dus ik zit hier heel zielig alleen achter de comp terwijl de rest lekker in zn bedje ligt!!
    owke me vader is al een paar uur aant werk;)
    ow anoukje is eruit!!
    gezellig zeg
    nou ik gaat me maar ff geestelijk voorbereiden op mn les hihihi

• 23 Augustus 2006 - 13:30

Linda:

zooo en hoe was je les? cker goed na je geestelijke voorbereiding:p wat kun jij lullen zeg;) haha.
    ik ben net naar de kapper geweest interessant he!:D haha.

• 23 Augustus 2006 - 20:46

ahoi!!

gister officieel les gegeven...oowh ik word al zo volwassen;)

was erg leuk jammer dat iedereen kwam observeren of we t wel goed deden ma goed alle kindjes waren lief en iedereen heeft t overleefd!..hahaha

vandaag egt geen reet uitgevoerd maar dat mag ook wel ff!

ma goed ik gaat ff verder met dingetjes voor familie weekend regelen!

• 25 Augustus 2006 - 16:21

Anouk:

Heey maris.. zit nu ff foto's van je site te halen zit nu op school en moet een powerpoint presentatie maken voor brenda voor nederlands dus haal ik hier wel ff foto's... het moet over jezelf gaan ...

doeiii... over 10 minuutjes lekker uihuit!:D
    xxx

• 25 Augustus 2006 - 18:52

Maris:

Zooooow anoukje wat ben jij goed bezig voor de verandering zeg!! whahaha
    en me les ging weer goed hoor!!:) hij heeft tegen me moeder gezegt dat als hij mn examen gaat aanvragen er spoed achter zet!! omdat ik zo goed ben ghehehehe
    nee hoor!;) hij vroeg wel of ik in nederland al brommer had gereden! maar hij zet er wel spoed achter omdat ik zoveel uren vrij heb en dus steeds op anoukje moet w88:S
    hey nien wanneer heb je familie weekend?!
    gister nog zes weekjes en dan ga ik vliegen:D
    ooow en ik wil ook naar de OLD:S maar ik hoorde al dat het niet zo lekker weer wordt morgen hehehe
    hier hangt ergens een tropische storm in de buurt dus tis haske benauwd nou! maar ik hou het wel vol hoor wees maar niet bang;)
    hoe zit je haar nou?? of hebbie alleen de puntjes gedaan?

• 26 Augustus 2006 - 11:30

Nienke:

werd ik gister om 5 voor 11 gebeld of ik om 11uur kon werken..owkay..

en vandaag weer werken en morgen ook en maandag ook en dan nog een paar daagjes vrij en dan ma weer na school!

volgend weekend heb ik familie weekend!:D word egt super!

en wanneer mag je afrijden dan?! marielle gaat maandag afrijden! interesant hea?! dat hoorde ik toevallig!

Ma goed ik ga ff boodschappen halen en dan werken!

owja en trouwens old ga ik mooi niet heen! egt geen zin in en tis heel mooi weer dus voor iedereen die wel gaat zit t mooi mee!

• 26 Augustus 2006 - 22:35

Maris:

Was t egt heel mooi weer vandaag?! shit zeg!!
    haha nee wel fijn voor ze dan!!:D
    en komt marielle wel boven het stuur uit!? ghehehe
    wanneer mag jij dan?? of hebben dat nog niet besproken?
    succes met werken!!

• 27 Augustus 2006 - 11:48

Linda:

nouu ik mag morgen afrijden! feest he;) hahaha. nee das niet waar, benk nog geen eens 18.. tegenvaller he;) maarja bijna!:D woehoewoehoe!
    maar ff wat anders, 16 sept als we dus naar hent gaan, vieren lisa en nicole hun verjaardag in het zoldertje.. dus dan komt er niemand in hent! fijn he;) hahaha! nee maakt mij verder niet uit! maar we zien wel:D
    kusss

• 27 Augustus 2006 - 16:23

Maris:

nou dan gaan we eerst naar het zoldertje! indrinken whahaha
    En ben je nog niet 18?? tegenvaller zeg!
    En gaat amanda nou mee of niet??
    mariska gaat lekker naar het strand! doeiiiii
    XXX

• 27 Augustus 2006 - 16:24

Maris:

Kunnen we trouwens niet op vrijdag naar hent??
    of is dr dan niks aan?
    heb ik wel een jetleg maar dat maakt niet uit;)

• 27 Augustus 2006 - 19:43

Nienke:

nou ja we kunnen wel voorstellen of ze vrijdag na hent willen...ma als ze vrijdag ook niet gaan kunnen we net zo goed zaterdag lijkt me wel leuker!

voor de rest vind ik t prima! en ik weet niet of amanda mee gaat niks van gehoord!

linda ik weet nog niet of ik vrij heb voor je party! ik heb mn skate\'s al wel ingepakt of mag dat niet!??:D

• 28 Augustus 2006 - 10:48

Linda:

hahah tuurlijk nienke! je bent echt niet de enige die er serieus op ingaat;) hahaha! maar dan moet je maar ff kijken of je vrij hebt.. wann weet je dat?
    hmm vrijdag hent? kunnen we doen natuurlijk haha! ik ga denk aankomende zaterdag naar hent.. al die vriendinnetjes van mij zijn er nog nooit geweest. kan natuurlijk niet;) maar ik ga nog ff kijken!:D
    pff nog maar 1 weekje vakantie!

• 28 Augustus 2006 - 12:13

Nienke:

DUSZ jaaah ik heb wel zin in een rolschaatsparty:P ik hoop dat vandaag t nieuwe rooster komt en anders kijk ik donderdag nog wel ff of ik vrij heb!

maar uwh ik hoorde dat dat amanda helaas niet meegaat na hent! ma ik zat te denken kunnen we eventueel wel eerst na de bios en daarna na hent kan amanda nog wel ff mee na de bios,.

dus mariska wat denk je er van?! voor de rest nog eisen waar ik rekening mee moet houden?! wil je nog na t jfc?!

ma goed ik ga ff t huis schoonmaken en boodschappen halen en werken voordat ed en mn moeder terug komen!

• 28 Augustus 2006 - 15:27

Maris:

ff denken of ik nog meer eisen heb hahaha
    nee maar waarom gaat amanda nou tog niet mee??
    omdat ze niet mag van johan of omdat t de volgende dag zondag is??
    lekkere vriendin hoor! nee geintje:D
    en ist zaterdags leuker dan in hent??
    ik zat net te denken dat ik die zondag wel heel vroeg me bed uitmoet want we gaan ontbijten in de dierentuin met de hele familie voor me vaders verjaardag!
    maar ik ga wel mee hoor;)
    als het maar geen 4 uur wordt;)
    we moeten er om 7 uur zijn d8 ik
    en ja bios vind ik leuk ja!! komt er nog een leuke film dan of weten jullie dat niet??
    kan ik me er vast op verheugen he;)
    en ja ik wil cker naar jfc!!! hey hebben wij onze boekverslagen nou terug gekregen of niet??
    want anders heb ik ze niet meegenomen hierheen:S
    ik zit nou trouwens op school! leuk joh! tussenuur kwt tussenuur! hahaha
    en hier kan je lekker wel msnen!!
    maja jullie zien wel dat ik me verveel!
    gaan jullie rolschaatsen met linda's verjaardag?! volwassen zeg hahahah
    en we gaan ook nog shoppen he!! maar dat kunnen we wel op die dag doen dat we naar t jfc gaan! of willen jullie 2 keer spijbelen;)
    nou dat was t wel denk ik
    verder hebben we niemand om mee te vragen naar hent ofwel??
    succes met werken! en linda succes met je laatste weekje hoor

• 28 Augustus 2006 - 21:04

hooooi!!
    zozo zit je op school?! heftig hoor:P hahaha vandaag heeft marielle afgreden en ze is gezakt! helaas..ik hoorde t van schut dus ik dag ff smsed of ze geslaagd is! ma nee! maar goed..ik heb nog geen idee wanneer ik na school moet ma je wil dus ook nog winkelen?! dat kan! we zullen t wel zien en hent gaat om ong. 2uur dicht dus 4uur zal t wel niet worden!..slapen jullie bij je opa en oma uit barneveld of ergens anders?! net weer gewerkt! en nou ben ik t egt zat! ma ik hoef ook 2 weken niet meer te werken dat scheelt!..ghehe nee amanda gaat niet mee omdat johan dat liever niet wil hebben..
    maaaar goed..doen we niks aan!

• 28 Augustus 2006 - 21:26

Linda:

hallo, wat is er mis met rolschaatsen!? vet leuk! haha.. en tis wel discorolschaatsen he! tis niet zomaar wat;)
    maar dan gaan we wel naar step up! vett cool man! haha. nee zien we wel ff
    winkelen en naar het jfc? sjohh vooral dat laatste echt briljant!;) nee is best doen we!:)
    okay ik ben nog steed verkleumd en ik ben al een kwartier thuis ofzo:S irritant! maarja.. doe je nix aanhe, moet je maar neit de hele avond buiten gaan staan om te voorkomen dat 2 vrienden van je elkaar in de haren vliegen!:P haha.. ja was weer een gezellig avond:S;)

• 29 Augustus 2006 - 13:44

Maris:

ow das wel rot voor marielle ja!!
    en nee ik slaap bij jou! wist je dat nog niet?!
    nee we slapen in barneveld ja;)
    gezellig he hahaha
    maar 2 weken niet meer werken?? lekker zeg! en dan moet je de 16de cker weer beginnen met werken;)
    nou ik zit weer op school hoor hahaha zo saaaai;)
    welke vrienden van je hadden nou weer ruzie linda?? hahaha
    maar nou hebben jullie nog steeds niet gezegt of we de boekverslagen nou terug hebben gekregen?!
    ow wilko is online! jeeej vrienden hahaha

• 29 Augustus 2006 - 19:54

Linda:

boekverslagen? wtf! hebk nog nooit wat over gehoord haha. maar je bedoelt van onze vriendin vos van rijn? of van pronkie? ik snap dr geen drol meer van:p..
    en welke vrienden er nou WEER ruzie hadden? haha! net alsof mn vrienden altijd ruzie met elkaar hebben!:p maar dit keer was het tussen wilco en brenda.. feest he! maar het is helemaal goedgekomen!;)
    IK BEN MORGEN JARIG!! WOEEHOEEE;)

• 29 Augustus 2006 - 22:54

Maris:

nou wat een feest ja hahah
    morgen al jarig?? dan al!? shit zeg hahaha wat gaat de tijd toch snel als je het naar je zin hebt uhm
    en ja ik bedoelde de verslagen van vosje ja!! of heeft zij die nog?? want ik kan ze namelijk niet vinden en anders zitten ze in de opslag in nederland:S
    ow w8 ff je bent nu al jarig!!
    GEFELICITEEEEEERD!!!:D
    en voel jij je nou ook in een klap volwassen?!
    nou ik gaat maar eens verder met mn huiswerk goed he;)

• 30 Augustus 2006 - 12:56

dankjedankje! haha
    ook cker erg bedankt voor je smsje, erg fijn zo snachts zeg! ik voelde me echt vrolijk.. werd vnacht echt knettergek.. dus nienke ik heb idd niet kunnen slapen maar dat kwam niet door de spanning!:p.. al die klotemensen gingen smsen:p. haha neehoor ik vind het erg aardig van iedereen!;) ik voel me idd vet volwassen nu, het is echt een verschil! haha. nee valt tegen! ajaaa doe je nix aan.
    nou mensen leuke dag nog verder, kan niet anders op deze vette datum natuurlijk!;)
    kusss

• 30 Augustus 2006 - 20:49

Hooooooi!!

Die verslagen zijn allemaal examenwerk en die kon je een half jaar na je examen ophalen dus ik neem aan dat je ze nu gewoon kan ophalen..
    goede reden om na t jfc te gaan;P

vandaar vergadering was opzich best gezellig! helemaal niet saai!

en verder nouja niks te melden!

• 31 Augustus 2006 - 16:36

Linda:

kijk nienke das tenminste een echte smoes hahaha! beter dan je geheugenverliessmoes!:p.
    vandaag naar de dokter geweest en ik heb mn schouder verrekt door die klote aanrijding.. lekker is dat.. kun je maanden last van houden! woehoeee;) ook nog wezen shoppen in amo en vnaaf gaak me maar is vervelen!:D vet he;)

• 31 Augustus 2006 - 18:17

Jaaaah hoor!!
    en nienke heeft lenzen!..hahaha...een afwijking van -1.5 dus best ernstig...ghehe ma ik zie nou heel scherp alleen mag ik ze maar een paar uur in 3 dagen lang...en ik heb een nieuwe broek!:D egt super leuk is die! al zeg ik t zelf:P jij nog wat gekocht linda?!

• 31 Augustus 2006 - 19:11

Maris:

Huh wat gebeurd er allemaal daar?? nienke lenzen?!?! en linda aanrijding?!?! kunnen jullie dat iets uitgebreider vertellen hahaha
    ik vond die geheugenverlies smoes eigenlijk leuker!! dan gebruiken we die eerst en als dat niet werkt doen we die andere wel hahahaha
    mn vader is trouwens bevorderd tot majoor!! jeeej hahaha
    wel een kans dat we een jaar langer moeten blijven dan maar of ik langer blijf weet ik niet hoor!
    nou ik gaat maar weer eens op de bank liggen voordat me moeder weer thuis komt want ben beetje ziekjes!! hehehe

• 01 September 2006 - 08:13

Nienke:

owow nu al weer ziekjes!...schandalig!!
    nouja linda is egt al een eeuw geleden aan gereden:P ma dat van die arm heeft ze der van over gehouden..en ik ben gister eindelijk na de opticien gegaan en toen kreeg ik meteen lenzen! jah hij wou me eigelijk een bril aan smerem..zegt ie dus zullen we dan maar ff voor een bril gaan kijke....nou ja wat dacht je van lenzen!..sjonge jonge! hahaha
    en verder nu ff spullen in pakken voor familie weekend en nog wat dingen kopen!:D en dan komt alles goed!

• 01 September 2006 - 09:52

Linda:

haha klopt.. ik ben behoorlijk lang geleden aangereden.. hebk dat nooit verteld dan?:p is ongeveer 2 maanden geleden.. aja lekker belangrijk;)
    maar nienke, wou je geen bril joh!? hadk nou wel verw8!:p hahaha. zie je nou wel dat je eerder naar de opticien had moeten gaan.. is je oog de laatste tijd eigenlijk nog een keer gaan groeien of was dat eenmalig?;) haha!
    ik heb eigx alleen cadeautjes gekocht.. al die mensen die allemaal rond deze tijd jarig zijn joh! poeeeeh!
    maar ga je dit weekend op fam. weekend dan nienke?
    nou gefeliciteerd met je vader mariska! haha. en ben je alweer beter?

• 01 September 2006 - 12:53

Maris:

Nee ben niet helemaal beter maar zit wel op school!!
    kom ik hier hoor ik dat ik de eerste 5 uur vrij ben!! lekker:S
    maare ja dat van die aanrijding wist ik wel!! maar omdat het zo lang geleden was dacht ik dat het nog een keer was gebeurd!!
    maar nienke ik denk dat zo'n rechthoekige bril met die zwarte rand jou wel leuk staat hoor!!
    maar succes met je lenzen dan!! en veel plezier dit weekend!!!:D
    ik gaat weer ff aan t werk!
    daaaaag

• 02 September 2006 - 09:44

Linda:

hahaha lekker voor je;) ik heb nu gewoon weekend.. en geen vakantie meer! wat een drama he! hahaha. nee doe je nix aan.. maandag beginnen.. poeeeeh. maarja..
    ooow dat lijkt em ook wel mooi bij nienke ja!:D

• 03 September 2006 - 16:39

Nienke:

yeeeeeeeeah!! Nienke is terug! t was egt super vet! alleen wel helemaal gebroken:P duuusz nouja van alles gedaan en veel georganiseerd ma t was t waard! ma goed ik ga ff eten tv kijken spullen uitpakken en slapen!

• 03 September 2006 - 19:50

Linda:

bleeeh hele weekend bijna nix uitgevoerd enk ben moeeee! en morgen weer naar school!:s pfff.. word wat.. haha! nee gaat helemaal goedkomen!:) nou mensen, weltrusten!

• 04 September 2006 - 14:35

Nienke:

Dus spannend weekend:P..ik moet morgen na school! SPANNEND! ik heb egt nog geeeen idee in welke klas ik zit en zo alleen maar bidden dat ik niet in dezeflde vreselijke groep als vorig jaar zit!...hahaha en al zin om na barneveld te komen??;)

• 04 September 2006 - 14:42

Maris:

Jaaaa nog anderhalve week!!:D jippie:D
    ow de bel ging hihi
    ik schrijf straks nog wel wat!!
    daaaag

• 04 September 2006 - 15:20

Linda:

heeeuuujj vandaag naar school geweest.. 1 groot feest!:D hahaha nee ging best:) ik kende niemand dus dat is altijd leuk;) neehoor ging prima.. morgen weer!:D wat een feest;) nou zalk ff vertellen wat voor blunder ik vandaag had.. ik stond in een overvolle bus en opeens maakt die %&*%^#chauffeur een onverwachte bocht dus ik knikker zo bij zo'n jongen op schoot.. was reuze gezellig!:D haha. naja beetje jammer is dat dan weer! maarja.. doe je nix aan:p
    morgen van 12 tot half 7..

• 04 September 2006 - 18:18

Whahahahahahahahahahahahahahahahhahahaha
    wast een beetje leuke jongen;)

• 05 September 2006 - 20:06

Linda:

ooow echt een enorm lekker ding! hahaha! nee viel tegen. beetje neutraal.. niet echt lelijk maar ook niet superknap.. ik zei nog tegen hem, ja dit wa seen versiertruc maar het lukt niet helemaal of wel? naja jammer jammer.. en vandaag kon ik zitten in de bus dus geen onverwachte acties;) haha.
    oooh vandaag college gehad tot half 7 en daarna nog een uur reistijd.. heerlijk! echt ultiem genieten! maarja morgen vrij!:D das dan wel weer chill!:)
    maar ik hoorde vandaag van nienke dat we dus in week 38 gaan winkelen.. dan hebk wel een uur verplicht college van 3 tot 4.. dus kmoet ff kijken hoe ik dat ga oplossen.. maar komt goed!
    nou mensen ik ga lekker van mn vrije dagje genieten!:)

• 07 September 2006 - 11:53

Linda:

zooo weer thuis:) net college gehad van 1,5 uur dus langer aan het reizen dan op school:p naja het went he;)
    jullie krijgen de groetjes terug van Johan & Wilko.. fijn he;)

• 07 September 2006 - 21:34

jeeeej danku hahaha
    Nou ik heb slecht nieuws!! jfc en winkelen kan niet doorgaan op woensdag:(
    me oma (uit lunteren) heeft helemaal uit haarzelf iets geregeld voor ons en dat kan alleen op woensdag!
    dus helaas!!
    we zouden smorgens wel naar jfc kunnen maar winkelen moet dan andere dag!:S
    pfff vandaag 7.5 kilometer gelopen voor het goede doel! is niet veel ik weet het maar het was zoooo warm!!
    ow ik moet eten!

• 07 September 2006 - 21:39

Nienke:

ooowkay...heeft iedereen mijn mailtje;)...ik heb vrijdag VRIJ!!:D...yeaaah ik moest eerst van 4 tot half 9 werken ma dat hoef ik nou ook niet meer! ik moet alleen wel zaterdagavond werken:S ma goed! vandaag weer een 'vergadering' egt super lachen!..ghehe en volgende week weer één het houd niet op! owjah linda college's zijn niet verplicht dus als je nou denk jaaah veels te veel reizen gewoon niet gaan!..waarom denk je dat ik zo vaak vrij ben;)..haha grapje! allemaal even lachen! oowh en ik kan tamara niet bereiken...ik had der gsmsed ma nou weet ik der nummer niet meer dus kan ik der ook niet bellen!:S heel handig!

ik ga slapen!..

• 11 September 2006 - 10:57

Nienke:

jaja alweer vrij! en morgen weer en overmorgen weer!:D
    Vandaag is de wasmachine gemaatk!:D heel erg fijn kan ik eindelijk alles weer wassen hoeft mn moeder t niet telkens mee te nemen naar der werk! vet gezellig gesprek met de wasmachine guy:P en straks weer autorijden! ma ga eerst ff mn kamer opruimen! dames! tot vrijdag:P

• 11 September 2006 - 21:04

Maris:

Waarom ben jij zo vaak vrij??
    En hoe ging het autorijden?! hebbie al een afrijddatum?:D
    Ow en ik ben wel in slaap gevallen:S en ik wou egt niet!! dan heb ik altijd weer een uur nodig om wakker te worden! hahaha
    nou ik gaat nou ff een betoogje maken!
    Owja! hoe was het feestje!?
    Tot vrijdag:D

• 12 September 2006 - 20:33

Linda:

nou.. ik ben nog steeds niet bijgeslapen van het feestje.. beetje vervelend is dat.. maargoed morgen lekker een dagje vrij! fijn de hele dag aan mn huiswerk en daarna winkelen dus moet lukken:) en dan nog 2 daagjes school en savonds naar hent!!:D ik kijk er naar uit;)
    zo nienke, heb je een nieuwe liefde? een wasmachine-guy klinkt echt geweldig;) hahaha! nou mensen ajuus

• 13 September 2006 - 20:26

LISA IS STOM!:

LISA IS EEN KUTWIJF!! MET DER STOMME FEESTJE!!!

Zo Nienke heeft gesproken!:D

• 14 September 2006 - 12:24

hahahahahahaha

• 14 September 2006 - 12:29

Maris:

nou ik heb ff die berichten op t zoldertje gelezen en ik heb zo t gevoel dat ze me niet meer zo heel leuk vinden
    hahaha
    maarja t wordt denk ik veeeel leuker zonder hun!;)
    en nee ik mag lisa ook niet meer

• 14 September 2006 - 12:31

Maris:

oooow en ik ben zo zenuwachtig!! hahaha
    nee hoor valt wel mee
    ik zit nou alleen op school en moet zo nog ff me tas inpakken en ik weet niet wat ik mee moet nemen!!
    de een zegt dat het nog steeds lekker weer is en de andere zegt dat het gaat regenen...die laatste was trouwens de weerman op de tv hahaha

• 14 September 2006 - 20:50

Nienke:

geloof die dan maar want t gaat wel regenen denk ik!
    jaaah ze doen gewoon zielig omdat ze de volgende dag een wedstrijds hebben! watjes!
    ma goed! lekker van 8 tot half 11 niet thuis geweest alleen maar bezig met school trainen en vergaderingen:S ma ik heb t weer overleefd!

• 25 September 2006 - 10:24

Nienke:

zooo...en home sweet home?!

• 25 September 2006 - 14:46

jaa ik was dr weer!!:D
    fijn he hahaha

• 26 September 2006 - 20:33

Linda:

je wilt niet weten hoé fijn ik het vind!:)

• 27 September 2006 - 14:43

Maris:

nou dat lijkt net alsof je blij bent dat ik weer uit nederland ben :(

• 27 September 2006 - 14:45

M:

hehehe

• 28 September 2006 - 12:00

Nienke:

nou haleluja wat ben ik daar ook blij om:P

• 28 September 2006 - 17:31

hahahah danku danku danku:D
    ik mis jullie ook hoor;)

• 28 September 2006 - 17:33

Maris:

moet trouwens weer drie uur w88 voor een stom mentoruurtje!! zeurmens!
    maar gelukki heb ik deze ontzettend gezellige, boeiende site hahaha
    oew ik moet alweer gaan!!:D
    dagdag

• 02 Oktober 2006 - 22:15

Vera:

leuke fotos!mooi

• 02 Oktober 2006 - 22:18

Danku:D
    al wordt het misschien wel weer tijd voor nieuwe?? hey linda had jij nou nog foto's van dat weekje?? ik voel me zo fotoloos

• 03 Oktober 2006 - 12:51

Linda:

heeej maris! ja die heb ik wel! niet zo heel veel, alleen van dat winkelen van toen een paar:) volgens mij had johan er een paar van het bowlen maar dat kan ik niet met ckerheid zeggen;) haha. maar die stuurk wel een keer op msn, allright?

• 03 Oktober 2006 - 16:16

ooowke das goed hoor!:D
    en anders vraag ik t zelf wel een keer aan johan! want die heb ik lekker ook op msn!;) hahaha

• 06 Oktober 2006 - 10:23

Linda:

ooooh lekker puh! haha:p heb je al een ponny geknipt?
    ik heb mezelf maar weekend gegeven, kwas het zat;)

• 10 Oktober 2006 - 19:40

MARISKA IS GESLAAGD VOOR DE THEORIE!!:d JEEJ JEEJ JEEJ
    en ja ik heb een lange pony laten knippen anders krult het te ver op;)

• 18 Oktober 2006 - 11:46

GEFELICITEEEEEERD!:D :D
    enn is het mooi geworden?;) haha.

• 18 Oktober 2006 - 15:18

schitterend;)
    ow en ik moet maandag afrijden en ik begin nou al te stressen!! helup

• 18 Oktober 2006 - 18:37

Sassie:

hi meid! nou ik ga dus ook rijden vanmiddag.. ennnn ik ga bij martina rijden (vanaf de volgende keer dan)! Bedankt iig voor de tip! Wel gek dat je in principe alleen maar berichtjes naar jezelf hebt gestuurd hahaha...Priscilla heeft ook een wbj.nu --> priscillalangenberg.waarbenjij.nu! Ze doet de groeten terug :). Verder ben ik net bij Subway wezen lunchen (nooit meer, niet lekker en kakkerlakken!!!) We spreken binnenkort vast weer :). Succes met rijden en tot snellies... Kuss saskia

• 21 Oktober 2006 - 18:00

Linda:

hahha aaaah maris! wat zielig voor je;) nee het lutk je vast!:D ik zal aan je denken dan! ;) k ga maandag winkelen in den bosch:) lekker herfstvakantie!:D

• 23 Oktober 2006 - 09:19

Nienke:

heee linda dat is toevallig!..ik ook! misschien zie ik je nog wel!:D
    Nou maris SUCCES! we horen wel hoe t ging!

• 24 Oktober 2006 - 21:28

Maris:

Sorry dat ik zo laat ben maar mariska heeft het gehaald hoor!:D:D
    jeeeeej
    en weetje wat het ergste is!! ze heeft een ingreep moeten doen!! hehehehe
    maja ik zit er niet mee
    mog vandaag al met die grote groene auto van ons van school naar huis rijden!! wel met me moeder dr naast hoor maar t ging haske goed:D
    nou ik gaat weer ff aan het leren haha heb volgende week toetsweek!!:S
    hoe was het winkelen?? zijn jullie elkaar nog tegen gekomen hahaha
    owja weetje waar ik volgend weekend heen ga!! Najib Amhali:D:D
    leuk he!!
    Daaaag Kusje

• 27 Oktober 2006 - 15:40

Sassefras:

hey ja ik heb msn... sas_steenbergen@hotmail.com! Gaan we chatte doen :) Hey al veel gereden?
    Zondag lijkt me wel leuk maar bel me maar ! xx sas

• 30 Oktober 2006 - 11:42

Linda:

GEFELICITEEEEERD!:D goed man! ja nienke en ik zijn elkaar nog tegen gekomen met winkelen! toevallig he!;) haha!
    maar lachen! doe je hem de groetjes?;) haha! ik hoef deze week maar 1 dagje naar school.. chill!:D haha.

• 30 Oktober 2006 - 14:37

jaaaaah hoor!
    mijn tentamenweek zit er weer zo goed als op!
    ook niet zo raar als je maar 1 egt tentamen hebt!..egt CHILL! het waren 40 meerkeuzevraag en dan krijgen we 3uur dus na 10 minuten was ik klaar en toen dacht ik nou dan ga ik maar weer blijkt dat je 30 minuten moet wachten voor vertrek! allemaal verspilde tijd!
    en hoe ging je betoog?!
    ik heb vannacht egt heeel vreemd gedroomd ma goed dat horen jullie nog wel!:P
    Xusz

• 01 November 2006 - 16:45

Maris:

Wat heb je weer over mij gedroomd?! hahahaha
    mn betoog ging eigenlijks best goed!!:D Nouja vergeleken met de jongens was ik heeeeeeel goed;)
    En jij al in 10 minuten klaar? je veranderd ook nooit he hahha
    Ow ik heb net me nieuwe rooster voor de 2de periode gezien! wat een k*t rooster!!
    moet woensdag en donderdag gewoon steeds 3 uur wachten voor engels van die rot rita!!:(
    Nou ik gaat weer ffkes leren!!
    Vanmiddag komt mijn pappa weer terug!!:D jeeeej
    dooeiii Kusje

• 03 November 2006 - 08:48

Linda:

of je heb je gedroomd over beroemd worden nienke?;) hahaha! en maris ik heb ook kutrooster periode B! maja.. ik moet naar utrecht city! jauwjauw

• 03 November 2006 - 14:11

Maris:

Owke gelukkig dan ben ik niet de enige;)Owja mariska heeft een nieuwe mentor!! joepie!!
    en wat gaan jullie doen dit weekend?? ik hoorde dat de amstel race weer is op curacao morgen dus dan gaat ik denk ik ff kijken! tom boonen is dr ook:P en hoe heet die andere? owja boogaard en dekker enzo!! feest he;)

• 04 November 2006 - 19:22

Linda:

noouu cker feest! haha ik heb vanavond verjaardag van mn broer en ik ben net terug van bij richard en meggie slapen.. uit eten, filmpje kijken enzo:P wel gezellig! en morgen ff uitrusten voor de week dr na wan tdan hebk wel 2 dagen school! poeeeh!;)

• 10 November 2006 - 13:27

lalalalalala gezellig hier!!

• 12 November 2006 - 11:35

Linda:

nou he! 1 groot feest! haha:p mariska? is er nog wat te beleven daar of denk je van nee?;)

• 13 November 2006 - 17:43

Ik heb mijn theorie!:D

• 13 November 2006 - 22:33

Nienke:

haleluja! heb je een zwarte ofzo aan de haak geslagen aangezien je helemaal niet meer reageert! is die zo leuk dat je ons zo snel al vergeten bent?! nou leuk is dat!:D

• 14 November 2006 - 23:49

SORRY!!:D
    ik weet niet! ik zit tegenwoordig gewoon lange dagen op school! jawel tot half 1 hahaha
    maar ik heb gewoon heel geen zin om te computeren!! ik geniet van het buiten leven;)
    maar eigenlijk zit anouk er heel vaak op en dan denk ik nouja laat anouk maar lekker zitten..
    genoeg smoezen?!:P
    maar nee ik heb geen zwarte aan de haak geslagen hoor haha ik zou niet durven! eerder een marinier hehe
    maar nienke HASKE GEFELICITEERD!!!!!!!!!!!!:D:D:D:D
    was het moelijk??? en wat moest je doen?? heel snel op een knopje drukken ofzo??
    hakse goed man!!:D
    en hoelang moet je nou denkje nog voor je rij examen?? of is dat nog niet duidelijk??
    Nou voorderest is hier eigenlijk nog steeds hetzelfde te beleven...beetje zonnen beetje zwemmen...beetje siesta houden.
    morgen ga ik na de beroepenmarkt met school hakse fijn zie ik me oude school weer van vorig jaar:S maarja is misschien ook wel leuk!
    en zaterdag hebben we weer eens een baaidagje! eindelijk!! al weet ik niet of het wel zo leuk wordt want de groep wordt steeds groter maar de strandjes steeds kleiner;) dus je zit egt op elkaar gepropt maar gelukkig is saskia dr nog en dr tweelingzus is over met vriend en hond hahaha dus ben heel benieuwd hoe zij eruit ziet
    Nou dat was het denk ik wel weer
    verder heb ik eigenlijk niks spannends meegemaakt
    owja ik doe mee aan faalangst therapie he!!
    lachen joh hahaha
    Nou ik zal proberen om misschien iets vaker op de computer te gaan haha
    doeidoeiiiii

• 24 November 2006 - 15:38

Linda:

sjoooohhh dat klinkt druk heej! haha, je hebt het wel zwaar daar of niet?;) haha. maar heeft anouk dan soms een vriendje? want die moet de hele tijd op de computer blijkbaar;)
    maar je hebt wel door dat je 2 weken geleden ehbt egzegd dat je vaker op de computer ging?;) haha! nee ik weet weer genoeg!:P inmiddels een mariniertje aan de haak geslagen cker;)
    nou ik ben ook weer lekker druk, dus vandaar dat ik nu pas reageer;) ik moet zoveel doen joh!:P nee valt best mee, maar ik maak mezelf altijd druk. dusjaaaa. gister weer anar het ziekenhuis geweest was weer dolle pret, over 2 weken moetk weer terugkomen dus het gaat egwoon haske goed;) niet dus he;) maarja, ik zie het allemaal wel, het went;)
    school is nu wel ff druk want het is begin van de periode dus vooral veeeel uren! maarja, valt te overleven:) dus het gaat hier vrij lekker!:) vnaaf een avondje oppassen en morgen is wilko jarig dus wordt wel lekker weekendje:) nou ik hoor eht wel weer;)

• 26 November 2006 - 13:51

heeee sukkels!!

alles goed?! nou tis idd erg gezellig dat je zo vaak op msn bent! ma ach! wat doen we der aan?!
    nou moet ik vandaag weer werken! de 5e keer deze week en dinsdag weer terwijl ik helemaal niet kan egt super lullig ma goed ik zal wel weer wat proberen te regelen! en hoe was wilko's verjaardag?! ik heb gister regina's verjaardag gevierd!:D heel gezellig want die heeft een hekel aan verjaardag! haha verder moet ik heel druk zijn voor school maar daar heb ik geen energie voor! en heb ik zaterdag wedstrijden! nou dat word dus helemaal bagger ma goed ik vertrek gauw voor de prijsuitrijking dus niks aan de hand;) en zaterdag sinterklaas vieren!:D word weer heel leuk alleen moet ik alles er nog voor doen! mensen nog leuke plannen voor kerst en oud en nieuw?! ik heb egt nog geen idee! eerst maar ff kijken of ik moet werken!
    nouja spreek jullie later!

• 26 November 2006 - 20:49

hallohallo

ik ben niet naar wilko's verjaardag geweest! want ik had geen vervoer omdat johan naar het zuuphuus ging haha. en daar hadke cht geen zin in dus dat deetk maar niet, en ben dus naar xero en heiko's geweest:) was wel zeer gezellig moetk zeggen!:) maarja, heh zo ist allemaal wat;) vandaag wel anar wilko's verjaardag geweest dus was wel egzellig:)
    ja nienke je hebt het echt superzwaar met werken;) en tactisch om voor de prijsuitreiking weg te gaan!:) echt vet goed idee!:D schouderklopje! haha.
    maar met oud en nieuw ga ik naar terbroek, heo verassend! en met kerst weetk nog niet precies! dus dat zie ik wel weer! 3 december sinterklaar bij mij thuis en 10 december bij johan! dus best!:) dus nienke, ik vier wel sinterklaas haha!
    nou mensen, fijne week en ajuu

• 26 November 2006 - 21:13

Maris:

hahaha ik ben gewoon steeds online als jullie er niet zijn hoor hahaha
    en nee ik heb geen marinier aan de haak geslagen linda;) was t maar zo haha
    En ja anoukje is verliefd ja:S dus tis moeilijk om op de computer te komen
    wij vier geen sinterklaas!! gelukkig!!
    ze kwamen uit de buurt wel vragen of we meededen met surprises enzo maar alleen mn moeder wou meedoen hahaha dus dat gaat gelukkig niet door!
    en met kerst gaan we ergens uit eten in iets sjieks...macdonalds ofzo;)
    en met oud en nieuw hebben we ergens een feest waar de dresscode is pimp and hooker fijn he;)
    we hadden al het idee om mn vader als hooker te laten gaan en wij als de pimps hahaha
    verder ben ik ook ontzettend druk met school;)
    maare wat is er dan eigenlijks dat je steeds naar het ziekenhuis moet??
    nou ik gaat maar eens eten maken want dr wordt hier vandaag niks gedaan haha
    succes met je wedstrijden he nien;) en mail nou eens terug over je stage;)
    Kus

• 27 November 2006 - 12:30

Nienke:

Nooou had ff gezegd dat je na heiko's was geweest want ik en regina zaten te bedenken waar we heen wouden! en zijn ma na hent gegaan weer lekker eind fietsen;) ennuh linda de 9e moet je egt na starlight komen dan ga ik ook! lalallaa ooowjah en ik heb allang terug gemaild over die stage1 dus moet je maar ff goed in je inbox kijken verder vind ik haske leuk voor je linda dat je zoveel sinterklaas gaat vieren! precies wat je wou hea! heeft iemand nog een goed idee wat ik voor edwin als suprise kan maken en wat voor cadeau's ik kan kopen?! op wie is anouk verliefd dan?! en ik ga nou muziek volgen dus ik praat later wel weer! ajuus!

• 28 November 2006 - 16:19

Linda:

haha sorry nienke! maar ik ben ook nog in xero en zbroek geweest dus veel zin had het niet gehad om daar helemaal naartoe te komen. en nou precies, ik ebn zo blji met al die sinterklaasavondjes;)
    mariska, goed idee om je vader als hooker te laten gaan ahhaah! maak je foto's;) ahhaah!:p
    en ik moet steeds naar het ziekenhuis voor die irritante oortjes van me, over anderhalve week weer terugkomen dus dan weet je dat vast;) ahha. achjah, eht went he;)

• 06 December 2006 - 13:45

DUS

• 07 December 2006 - 13:46

Geweldig bericht nien!;)
    en is je brief voor je stage gelukt??
    nou ik ben druk joh!! niet normaal!!!
    egt ik zit bijna elk weekend vol met allemaal dingetjes! Dus mijn schoolwerk lijdt daar ontzettend onder! vandaar dat ik vandaag maar ff een dagje vrij heb genomen hehe kan ik alles tenminste ff afmaken:)
    nou zalk ff vertellen wat ik ga doen:P
    deze zaterdag moet ik ff op een markt gaan staan voor me moeder anders moet ze 12 uur achter elkaar staan en dat lukt natuurlijk niet dus wissel ik haar ff af, en dan heb ik savonds een feesje! nouja zondag heb ik dus ffkes niks maar dat komt wel heel goed uit want ik heb drie toetsen die week daarna!
    nou volgende week vrijdag heb ik mn eerste introductie duik! eindelijk;)
    ga ik samen met anoukje en dan ff kijken hoe dat gaat enzo en of we last krijgen van de oren en al dat soort dingen en als dat goed gaat mogen we duiklessen gaan volgen. nou daarna hebben we een kerstmarkt op de basis!! hehehe heb ik zoooon zin in;)
    die zaterdag moet ik car washen op school want we moeten geld inzamelen voor onze reis...we gaan niet meer naar suriname maar naar santa domingo!!:D...en me vader is mijn bonnetjes aant verkopen op zn werk dus dat wordt leuk:S
    daarna hebben we of anouks feestje als ze die dan houd en anders hebben we nog een ander feestje die dag...en zondag is anoukje egt jarig, gaan we brunchen enzo
    donderdag hebben we dan een kersttalentenshow en dan zit ik ook weer in de organisatie:S dus wordt ook druk en dan ben ik die vrijdag eindelijk vrij!!
    hahaha druk schema he;) en dan heb ik het nog niet over die dingen die ik af moet hebben voor school! dus ja jullie snappen al wel dat ik voorlopig nog niet op msn zit;)
    ik weet trouwens niet of anoukje egt verliefd is hoor!! de ene keer weer wel en dan vind ze hem weer stom! maar hij heet mike;) hijs nieuw op school en wordt de hunk van de school genoemd dus;)...en volgens mij ziet ie anoukje wel zitten!
    Hoe was jullie sinterklaas eigenlijks??
    Nou ik gaat nou maar s beginnen aan mn betoog!!
    groetjes daar!! en ligt er al sneeuw??;)

• 09 December 2006 - 14:21

zoooo druk hoor!
    sneeuw? nou nee! het is ongeveer nog steeds 14 graden en het word af en toe een beetje koud gelukkig maar! want ik heb nog steeds geen winterjas!;)
    Verder had ik papiamento goed geschreven in mijn brief en gaan we m dinsdagavond op school bespreken.
    Heb jij zelf aangeboden om in de oganisatie te gaan dan?! goed bezig hoor!
    ik ben heel druk met werken omdat het in is om ziek te zijn en ik ongeveer de enige ben die nog geen stage loopt en die eventueel wel doordeweeks kan.. dus werk minstens 3 dagen in de week. Ook word ik gewoon ingeroosters terwijl ik vrij vraag dus het is harstikke leuk op mijn werk!..
    Sinterklaas was egt heel leuk! was weer een succes! nou linda nog!..haha
    Verder heb ik bijna mijn stage rond! met 2 brieven sturen terwijl de rest van mijn medeleerlingen ongeveer 40x hebben gebeld en nog niet eens een solicitatiegesprek hebben! ghehe..en of ik goed brieven kan schrijven!
    ma goed! ik moet nu ff snel mijn werkkleren bij elkaar zoeken ff eten en dan werken en daarna met kim en regina na starlight lekker met rick dansen;)..haha
    Dus mensen fijn weekend!

• 10 December 2006 - 15:43

Rick?? wie is rick?!?!
    hahaha
    Maar nee ik heb me niet zelf opgegeven. onze klas moet het organiseren samen met havo 5! valt weer tegen he;)
    oow jongens ik was vannacht om 3 uur thuis! vinden jullie dat niet heel knap!?;)
    had eerst een verjaardag en toen zijn we rond 12 uur doorgegaan naar mambo met een paar!! allemaal bij mij in de jeep hahaha...fijn hoor als je je rijbewijs heb:S;) maar t was wel gezellig!!
    En waar ga je stage lopen??
    nou ik gaat maar weer eens verder met mijn schoolwerk uhm haha
    succes met dat werken!!
    kuzie

• 12 December 2006 - 15:12

Linda :

rick is de perfecte jongen voor nienke!:D echt waar! haha
    en wauw wat knap!:D 3 uur thuis!:D haha! maar was het wel leuk dan? en ik moet altijd fietsen terwijl brenda een scooter eheft, maar die stinkerd vergeet altijd een extra helm haha! maarja, boeiend.. je moet wat;)
    sinterklaar was echt wel leuk hoor nienke! valt mee he;)

• 15 December 2006 - 12:28

Sas:

maris.. je moet berichtjes plaatsen bij je beheer! Gekkie heeft 480 reacties maar wel veel van der zelf :). He vnv kerstmarkt he?! Mijn ouders gaan beiden dus ik rijd waarschijnlijk met hen, dan zie ik je daar?? Of moeten wij jou ophalen? He ik hoorde dat we kerst samen gaan vieren!! :D hahaha leuk he?! Nou cya vnv!

• 15 December 2006 - 13:07

Maris:

hahaha nee dit is veel makkelijker;)
    maare nee je hoeft me niet op te halen. we gaan ook niet meer duiken:s helaas dus ik rijd gewoon zelf. En ja kerst samen vieren!! lijkt me heel gezellig:D En oud en nieuw lekker naar gerard joling hehehe
    tot vanavond! voor t geval je dit niet leest ik sms je nog wel ff denk ik;)
    En wie is nick???

• 17 December 2006 - 19:59

Maris:

Rick bedoelde ik trouwens he hahaha

• 17 December 2006 - 20:00

Maris:

...Love is in the air...
    ghehehe

• 21 December 2006 - 13:04

Linda:

Is er bij jou love in the air!? haha!
    rick is een neef van mijn neef! echt de perfecte jongen voor Nienke, hij is ook tweeling en kan ook donders irritant zijn! nou helemaal geschikt;) haha!
    maargoed, ik ben nu dus beetje ziek, maar vnaaf gala dus ik ga toch maar!:p prioriteiten stellen he! en morgen ngo ff een uurtje naar school, de rest skippen want anders red ik het savonds niet! drukw eekendje:)
    en bij jou?

• 22 December 2006 - 23:24

Nienke:

pfff...perfecte jongen maar nogal onbereikbaar met t openbaar vervoer;)
    Morgen univé gymgala!:D word super toll!! dus jullie nog leuke plannen met kerst?! en hoe gaat t met al je liefdes?!

• 23 December 2006 - 13:21

Linda:

tsja dat zijn wel meer jongens.. je moet er wat voor over hebben nienke!:P
    maar ff nog voor mariska; tis uit tussen bert en arice. ik denk nou, ik heb een nieuwtje maar nee, ik hoor het pas dik laat!;) achjah, doe je niks aan! haha. kerst weet ik nog niet preceis watk ga doen, beetje familiedagjes worden het denk.! bij jullie?

• 28 December 2006 - 23:16

Maris:

Uit tussen bert en arice?? dat meen je niet?!
    hahaha dat wist ik allang;)
    En hoe was jullie gala's?? en jullie kerst?
    Kerst was wel gezellig!! lekker veel gegeten en daarna gezeild...tweede kerstdag zijn anoukje en ik lekker thuis gebleven we hadden egt geen zin om weer mee te gaan...maar dat was eigenlijk ook heel gezellig
    Hebben jullie een foto van rick?? hehhe
    Nou mijn love is in the air is op vakantie:( hahaha
    volgens mij komt die de 2de weer terug dus...:D
    nou anoukje viert nou dr verjaardag!! haske gezellig!! de hele klas blijft slapen hahaha heeel fijn!!
    Wat gaan jullie met oud en nieuw doen?? ik gaat naar Gerard Joling en LUV hahaha lijkt me heeel gezellig;) Kuzies

• 29 December 2006 - 16:10

Linda:

OOOW njaa ik denk ik zeg het nog maar ff;) mijn kerst was ook leuk, idd ook lekker gegeten en naar de bios geweest!:) ik heb ook een leuke nienke's verjaardag gehad haha! heh, nienke!:p nienke heeft volgens mij een nieuwe love is in the air;) whaha! nee das ouwehoeren, maar met oud en nieuw naar de tent in terbroek.. moet maar he;) neehoor ik heb er wel zin in!:D
    een foto van rick? hmm ja maar alleen hele vage.. sorry, ik had hem 2e kerstdag kunnen zien maar daar hadk geen zin in, dusja zat er niet in;)
    wauw klinkt geweldig gerard joling en LUV! haha! have fun;)

• 30 December 2006 - 14:02

Nienke:

jaaah jaah mijn kerst was nogal standaard..
    en leuk dat je aan mijn verjaardag denkt;)..haha
    JA mijn verjaardag in terschuur geviert..haha eigelijk was ik helemaal niks van plan ma prima zo!
    gezellig tussen al die dronke gasten die heel blij zijn met een paar vrijgezelle meiden
    morgen met oud en nieuw ga ik ook na terbroek..word vast heeeel gezellig...ik ging oorspronkelijk omdat regina zo graag na dirk jan wou ma die heeft al met genoeg andere gezoen (de lul) dus dat word m niet!..
    En familie komt eerst:D

Nou mensen goede jaarwisseling en linda ik zie jou morgen!

• 30 December 2006 - 15:47

Linda:

hahahahahaha! jaa dat had ik je ook nog wel kunnen vertellen. maar hoe denk je dat oud en neiuw word? ik denk ook een beetje tussen de dronken gastjes! maargoed, word heus wel gezellig!:D
    revival - spirit was 13-13 nienke;)
    en lekker gewerkt nog?
    tot morgen! en maris, doe joling de groeten;)

• 31 December 2006 - 16:00

Nienke:

heel fijn! altijd die uitslagen;)
    haha.. ja gek ik heb der wel zin in!.. word egt wel leuk...en zo niet dan ben k snel genoeg thuis! alleen beetje jammer dat ik dan om 2uur moet werken overdag:S.. komen der nog een keer nieuwe foto's ofhoe zit dat?! en hoe was de sleepover van anouk?! men ik wil egt na SAW 3.. ;) mijn moeder vond het stom dat wij tog daarheen wouden terwijl chantal dat niet ziet zitten.. agjah! zwart van binnen...rob vind dat teminste mooi! ghehe
    nou have fun bij joling en LUV wat me eigelijk allebei geen reet aan lijkt ma tog:P en mensen een voorspoedig 2007

XUSZ

• 02 Januari 2007 - 13:31

Linda:

woeeeehhh eindelijk bijgeslapen! was wel een goed geslaagd feestje zegg!:D:D haha! en iedereen een gelukkig nieuwjaarrr!:D

• 02 Januari 2007 - 21:42

jahoooooeee!!
    nog steeds niet bijgeslapen:S ben vandaag gewoon na school geweest:S...is dat niet ff enthousiast!
    jaaaah oud en nieuw was te leuk!!:D
    jammer dat ik die dag moest werken...en ma lief staan smilen terwijl ik dacht dit word mijn dood!

mensen hebben jullie nog spannende plannen voor deze week vrij!?

Ik heb het heeel druk met school!.. en donderdag UTRECHT!! jah gek ik heb der zin in!! saw 3:P

ooowh en ik word zo moe van rob...jong zeg nou wat je wil en oprotten dan! ma goed blokkeren!

Dusz nou meer heb ik niet te melden!

• 03 Januari 2007 - 19:26

Linda:

nienke, je moet wel uitgerust zijn hoor donderdag haha! ga morgen maar ff slapen dan!
    jaa nienke en rob.. dat wordt nog wel wat!:p hahaha! lekker voor je;)
    naja vandaag van 8 tot 8 gewerkt met ongeveer een uur pauze in totaal dusk ben kapot en zometeen paardrijden tot half 11 en daarna nog in de kantine hangen.. pff khebt zwaar;)
    nou nienke tot morgen en maris, tot in de pruimentijd;)

• 06 Januari 2007 - 13:23

hallohallo!
    ik ben ff aant twijfelen ofk vnaaf naar xero zou gaan.. ben eigx nog steeds dik moe! maarja, je moet wat;)
    tgaan jullie dit weekend nog doen?
    tot in het perzikenseizoen!

• 06 Januari 2007 - 14:28

Nienke:

tsss... perzikenseizoen bestaat niet linda!
    ik heb nog steeds niets gehoord van amanda en chantal!..vreemd!
    ma goed!..ik ben zo na de klote!
    vannacht amper geslapen... en mijn wekken ging om kwart voor 6..ja egt! gaat t?! nee!:S
    ma owkay...vanavond ma ff slapen en morgen weer werken!
    en ik heb mijn vinger verbrand:S..doet zo pijn! daar nog iets spannends aan de hand?!

• 09 Januari 2007 - 00:16

Maris:

Hey nienke praat jij altijd met jezelf?

• 09 Januari 2007 - 00:20

Maris:

Nou dat was weer een geweldige invulling he van mij;)....Hey ff voor alle duidelijkheid! ik lees wel al jullie berichtjes hoor!!...maar ik heb dan nooit zin om iets terug te zeggen en dan denk ik ik doe het zo wel en dan gebeurt het weer niet:S maar tis niet zo dat ik jullie verhalen niet interessant vind hoor!! ik vind het haske leuk:D nou fijn he!!
    Pfff school is ook alweer begonnen:S Maja nog 6 weken en dan heb ik weer een weekje vrij:)
    Nou moet ik egt douchen!! ik stink een uur in de wind ghehehehe Ow anoukje zegt net dat ze vergast!:S fijn
    nou dag dag!! Kusje

• 09 Januari 2007 - 00:21

Maris:

Zo met dat geweldige berichtje kan ik weer een maand mee vooruit he:D

• 09 Januari 2007 - 00:29

Anoukk:D:

Heey maris,, wat een gesprekken heey op deze site.. !! nu is dat 'feestje' buiten.. maarja jij bent aant douchen,mazzellaartje(A)moeten we wel ff bij gaan zitten he (A).. haha ik ga nu wel ff !! doegg !! nou wat een super verhaal he :D doegg xxAnouk!!:D

• 09 Januari 2007 - 20:18

Nienke:

ooowh wat een heerlijke aanvulling!:D..haha
    vandaag had ik me verslapen omdat ik gister te goed gewoon gewerkt hebt! maja ik was maar een kwartier te laat dus de schade viel mee! nou toen na school geweest was ik om 2uur thuis..ff langs de fietsenmaker en haleluja wat staat daar een mooie jongen gek! een beetje strakke broek ma owkay!
    hahahaha
    Toen ben ik in slaap gevallen en om 6uur wakker geworden en voor de 3e keer vandaag na de supermarkt gefietst.. dus interesant hea! hahaha
    nou verder morgen autorijden hopelijk de 4e na laatste keer ofzo:P mensen prettige voortzetting van deze dag ik ga girlmore girls afkijken!

• 10 Januari 2007 - 23:16

Linda:

jaaaa nienke heeft zoooo hard gewerkt jongens nou! moet je maar niet tot in het holst van de nacht mij gaan bellen troela! ik was vanochtend mn ov vergetend us ik kwam te laat op mn stage, toen ik terug kwam van mn stage wask vergeten de sleutels van daar terug te geven miste ik mn trein terug, toen had ik wind mee woei!:) en daarna had ik zo'n pijn in mn arm dat ik niet kon paardrijden! nou drama he!
    en nienke, denk aan gj, gert en weet ik veel wie! zaterdag gaat geurtijn niet mee want hij wil niet naar saw 3, helaas, dus ik zoek nu een nieuwe kandidaat! haha!
    verder idd schitterende verhalen en maris, ik verw8 vaker een reactie;) haha!
    mrogen 5 uur op school zijn! oooh zwaar leven!:p en alweer wil mn kutgropeje afspreken om 12 uur, dus ik heb gezegd datk niet kon, woee applaus voor linda. ik heb gister gewinkeled en ik ben naar de kapper geweest!
    Johan staat in de barneveldse krant voor de geintresseerden omdat hij vrijdag bij psv moet trainen, drukdrukdruk!:p haha! en ik kan niet eens mee want ik heb presentatie op school! tsja klote.. maargoed hej mensen fijn weekend;) ik ga een poosje maffen denk ik maar!:) kusss

• 11 Januari 2007 - 16:23

Maris:

staat die nou alweer in de krant?! tsssss
    hahaha
    Nee maar wel spannend zeg:D
    En hoe is je haar geworden?
    En nien weet je je afrijdatum nou al wel of nog steeds niet??
    ow de bel ging hahaha
    daaaag

• 12 Januari 2007 - 23:06

Nienke:

lekker nuttig zo'n bericht maris!:P
    ik weet nog steeds geen datum..als hij me klaar vind der voor krijg ik de eerst volgende datum!
    vandaag moest ik soliciteren reden de treinen niet.. ben ik maar weer gaan slapen!..haha...beviel prima! net weer heel enthousiast gewerkt, was egt heel druk:S ma weer overleefd! morgen trainen ma denk dat ik niet ga.. ben te moe en heb zo'n spierpijn van gister. jasper met al zijn klote oefeningen...
    duuus

• 16 Januari 2007 - 18:47

Linda:

ja joh! vet belangrijk nieuws joh!;) haha! maargoed mn haar vind ik zelf wel leuk;) haha! maargoed twent alweer heelmaal hoor;)
    en date voor nienke is uiteindelijk helemaal goedgekomen!:) haha!
    en nienke mag pas afrijden als saw 108 uit is, dus dan kun je een beetje rekenen wanneer;)

• 19 Januari 2007 - 13:17

halloooo
    Alles goed daar?! je leest natuurlijk wel je berichten maar je reageert niet! misschien is dit een moment om wel te reageren;)
    ik kan niet wachten tot saw 108 eindelijk uit is want ik ben t zat al die lesse:S volgens mij is die gewoon geld aan t kloppen de eikel.
    Lag gister treinverkeer plat en had jos natuurliujk de laatste trein genomen die nog ging en zijn telefoon is afgesloten dus hij zat ergens tussen barneveld en rotterdam zonder mobiel en geld..handig! ma hij is weer thuis wonderlijk genoeg....
    Verder moet ik zo werken met diana...egt geeeen zin in! die is zo iritant en wijs (denk ze dan hea) en laatste moest ze met alle geweld ruilen omdat ze uit wou...nou welkom bij de foodmaster NERD..dat weet je tog ma goed.. word dus heel fijn..terwijl linda nou gewoon voetbal zit te kijken stinkerd!
    Mensen enjoy your weekends

• 19 Januari 2007 - 16:19

Maris:

ach ja zal ik dan maar ff reageren;)
    Wat is saw 108??
    Ja was vette storm gister he!! er is ook een collega van mn vader omgekomen door een vallende boom op zn motor!!:S
    maar das wel weer een echte jos actie zeg!!
    Maar wat zegt die rij instructeur dan?? dat je er nog niet klaar voor bent of zegt ie gewoon helemaal niks!?
    En welke diana?? Die van school?? dat meen je nie?!
    Nou zal ik dan maar ff vertellen wat ik ga doen vanavond;)...mariska gaat weer eens uit hahaha fijn he
    samen met sasha en we zijn nog bezig om siemen over te halen...siemen wist je wel wie dat was tog nien?? van anoukje;)
    owja en ik ben erachter gekomen waarom ik mijn love is in the air nog steeds niet heb gezien! hij is na amerika door gevlogen naar nederland voor nog een vakantietje!! fijn he:S hahaha
    En mn tentamenweek zit er weer op!! jeeeeej!! ging waardeloos maja dus verder ga ik dit weekend alleen maar uitrusten en lekker in de zon op het strand liggen bakken!! fijn he hehehe

• 20 Januari 2007 - 18:12

Linda:

noouuu wat een vragen! haha! maar saw 108 is egwoon een evrvolg op saw 1;) ahha!
    maargoed, nienke je gaat zelf werken, ik bedoel je had van mij best meegemogen hoor!
    maar je gaat vnaaf dus uit maris, beeeter! ik ook;) haha! fijne informatie of niet dan! :P
    en ga jij maar lekker op het strand liggen dan ga ik lekker tegen de ijskoude tegenwind infietsen!
    kus

• 22 Januari 2007 - 13:06

jeps van school ja!..
    zooow prinsessen was leuk hea linda!;):P..
    ik heb nog wel een smsje van geurtijn gehad,, of ik nou nog was geweest!
    nou ik moet woesndag weer rijden en dan zal ik ff aan zijn op zeuren!..
    en hoe was t uitgaan? en heb je siemen nog over kunnen halen?!
    ik heb nou tentamenweek.. allemaal openboektentames heel apart!
    hoe ik niet zo hard te leren..
    jullie nog wat spannends te melden?!

• 23 Januari 2007 - 12:26

Linda:

tering echt? volgens mij hebk de verkeerde plaats gekozen om mn opleidingt e gaan doen.. ik heb allemaal gewone tentamens!grr..
    maarja princesse was idd leuk;) beetje druk alleen haha maargoed verder hebk niet echt wat spannends meegemaakt!
    what about youuuu?

• 07 Februari 2007 - 11:30

MORGEN AFRIJDEN!!

• 07 Februari 2007 - 15:34

Spannend!!!!!!
    Ik zal voor je duimen:D
    Nou had ik vandaag de eerste 2 uur les en zou ik pas om 1 uur mijn herkansing hebben dus ik d8 ga ik die 2 uurtjes lekker niet naar school en ga ik alleen mn herkansing maken!!...hoor ik net dat de herkansing is afgelast en verzet naar volgende week omdat ze d88 dat ik ziek was en niet meer op school zou komen!!! pfff fijn he:S...maja heb ik toch maar weer extra geleerd he hahaha...en maandag komt mn tante!! whoepiiieee:D:D
    Nou Nienke heeeeeeeel veeeeel succes morgen!! Het lukt je vast wel:D ik hoor wel hoe het ging!!...en slaap lekker vanacht hihi

• 08 Februari 2007 - 16:17

Linda:

HET SNEEUUUUUWWWWTTTT HIER!:D ik heb van mezelf ijsvrij gekregen! lief he!:) haha! bijna weekend mensen!!
    goedzo maris, zo mag ik het horen, een herkansing voor jou laten verplaatsen! je leert het al;)
    jauwjauw(K)

• 13 Februari 2007 - 21:31

Saskia:

ik mis Curacao :(:(:(.. btw jullie hartje hangt in mn huiskamer en heb um al een keer aan gehad! Staat super gezellig! Ik mis jullie, gelukkig over een half jaar weer ff feestje bouwen he?!

Dikke Kus!

• 15 Februari 2007 - 00:38

Maris:

nienke ik was vergeten te duimen!!! stom he!! het spijt me heeeeel erg hahaha
    ow en sas ik heb ff gemaild aangezien jij het zo stom vind dat ik berichtjes naar mezelf stuur;)
    dnis de scneeuw alweer ontdooid?
    nou weltrusten allemaal

• 15 Februari 2007 - 12:05

hallooo!
    ik zit op school me de tering te vervelen terwijl ik zat te doen heb. maar het is antuurlijk wel vet gezellig met femke uit laren! haahha
    doei

• 15 Februari 2007 - 12:50

Nienke:

yeeeah Nienke heeft dagje vrij!:D HEEEEEERLIJK..

Stomme stage egt ik verveel me rot.. beetje figuurzagen, kaarten en armbandjes maken:S lang leven SPH..

Gister lekker na de movie geweest was zo gezellig hea linda!:P

morgen heb ik de hele dag een studiedag..dat word egt mijn dood..dus mensen het was leuk jullie gekend te hebben..vaarwel!

X

• 15 Februari 2007 - 15:59

Maris:

Maandag hierzijn?? nou lijkt me hastikke leuk nien!! hahahahaha heb je alleen wel net carnaval gemist;)
    ik nog tot half 3 en dan heb ik lekker vakantie!!:D:D
    lekker elke dag naar het strand hahaha
    owja linda je moet nienke juist helpen met dr gerrit jan!! is tog leuk als ze ook een vriendje heeft?!:D

• 17 Februari 2007 - 16:03

heeej!!
    nee man, weet je wel wat voor jongen dat is?! als je hem ook maar iets zou kennen zou je dr net zo over denken.. en geurtijn is er ook altijd nog;)
    nienke, je moet niet piepen, je mag blij zijn dat je een stage hebt;)

• 18 Februari 2007 - 22:09

Nienke:

hahaha...nou hoor je het van een ander.. linda je moet me steunen en Geurtijn geeft me te weinig aandacht dus dat word m niet!:P
    ik ga op zoek na een andere stage.. dit hou ik geen 22 weken vol:S
    Mensen prettige vakantie!

• 20 Februari 2007 - 12:36

Linda:

dan kom je bij mij stage lopen;) vet gezellig haha!
    maar idd, ik denk ook niet dat geurtijn hem meer gaat worden! maar dat komt door beide kanten nienke! en je gaat nu toch gewoon achter dennis aan? haahha! nee geitnje, ik hoorde dat je johan alleen wilde loslaten als hij zou zeggen heoveel geld hij had! haha, slecht hoor;) nou nienke, tot zo en maris, tot ooit!;)

• 21 Februari 2007 - 20:17

Maris:

Mariska heeft hyves goed he hahaha
    ik heb het eindelijk uitgevonden;) t gaat daar ook wel wat makkelijker met de foto's.
    www.x-marisje-x.hyves.net
    als jullie het leuk vinden he!
    en nienke ga maar lekker achter gerrit jan aan hoor!
    Ik gaat naar de mode-show van aerobics! joepie haha
    succes met een andere stage zoeken nien
    En linda tot ooit he :D
    doeiiiii

• 27 Februari 2007 - 20:32

Jaaaaa hoooor!!
    Linda's vriend is profvoetballer geworden en Nienke is verliefd en gelijk reageren ze niet meer!! Nou en bedankt he!!
    hahahahahah
    Weetje ik heb eigenlijks heel geen zin in santa domingo?!:S wat doe ik daar nou aan?!;)

• 28 Februari 2007 - 21:48

pff...hoor wie t zegt!
    je reageert zelf bijna nooit.. en wie is er nou verliefd;)

ajoh word leuk daar!

• 02 Maart 2007 - 09:44

Linda:

Jongeeeee, check je hyves, ik reageer altijd! haha, maar vooruit hier nog even een berichtje speciaal voor jou! was cker toch wel leuk, weekje weg?;)

• 08 Maart 2007 - 13:54

Nienke:

nou pieperd! je reageert zelf ook niet meer!
    ik ben egt goed bezig deze week: Maandag stage dinsdag vrij en toen heb ik egt super veel voor school gedaan en gewerkt, woensdag stage en vandaag na school. egt het moet niet beter worden..
    mijn stagebegeleider is overspannen:S dus nou heb ik er geen heel mooi.. wat een gezeik bij iets wat ik al niet eens leuk vind!
    Ma goed bijna weekend. vanavond mijn laatste training:( morgen nog een hele dag stage daarna werken, zaterdag wedstrijden en 's avonds teamuitje en Zondag VRIJ! lekker geen xero:P

Jullie nog spannende plannen???

• 11 Maart 2007 - 02:15

Maris:

Ja hallooooo hoe kan ik nou reageren als ik met mn kont in de dominicaanse republiek zit hahaha
    Maar het ging wel...we hebben heel veel gedaan, soms ff te veel eigenlijks
    En de sfeer in de groep was nou niet dat je zegt jeeej wat een gezelligheid dus eigenlijk ben ik heel blij dat ik weer thuis ben en een beetje rust heb en niet al dat gezeur van die mensen om me heen haha
    Maar we hebben wel wil water rafting gedaan en dat was egt super!! Met zn 2en in zo'n bootje en ik heb nog nooit zo gelachen!! 4 keer bijna omgeslagen maar we konden nog net rechtop blijven want we hadden wat bagage achterin en anders raakten we dat kwijt maar wel lekker zeiknat natuurlijk
    En donderdag hebben we cascading gedaan...we moesten op rotsen klimmen en dan van/langs kleine watervalletjes springen! was ook super gaaf, leuke afsluiting van de week
    nouAlleen de heenweg 3 uur vertraging en de terugweg 4 uur dus haske leuk als je maar 4 uurtjes heb geslapen die nacht:S! we gaan ook nooit meer met die maatschappij hahha
    Heey maar nien laatste training?? de laatste voor de wedstrijden of ben je ermee gestopt???
    En linda ik zal ff op je hyves reager maar niet nu hahaha val om van de slaap
    Morgen lekker op mambo liggen en sven een goede reis wansen want zijn term hier zit erweer op
    Owje mn opa en oma zijn dr weer he:D en ze zitten in een mooi huisje!! aan de zee! als je daar zit hebbie egt ff een vakantiegevoel!
    Owja voor degene die een paar foto's willen zien van mn weekje hebben pech haha...ik heb foto's gemaakt met sacha's camera dus moet ff wachten op de foto's dus dat wordt vervolgd!
    Ow hoe gingen je wedstrijden trouwens?
    En hoe was het in La Vie linda?? ow wacht dat is alweer bijna een week geleden haha excuse moi:D
    Nou ik gaat slapen!!
    daaaaaag (K)

• 11 Maart 2007 - 20:32

Nienke:

Nou klinkt tog alsof t wel redelijk een succes was!
    Ja was mijn laatste training ga nou zelf met jasper die les geven.. en met de wedstrijden ben ik geen laatste!:D ma 13e van de 16!.. haha
    ik ben druk op zoek na andere opleiding en ik denk dat ik bij de politie ga! lijkt me egt super vet.. vind je t wat?!
    Heb gister met team van E.L.S gewokt en gps-wandeling gedaan was egt super gezellig! schept een band als je met zijn 8e in één auto moet:S:P
    Ma ik ga ff tv kijken.. spreek je! (K)

• 11 Maart 2007 - 21:04

halloooo!:)
    klinkt idd wel erg leuk! maarja, sfeer is natuurlijk wel belangrijk! maar ben benieuwd naar de foto's dan! En wel hier een heel verhaal posten en niet krabbelen.. dat kan antuurlijk eigenlijk niet he;) haha!
    Nienke bij de politie.. hmm wat een briljant idee, met je zwartrijden en fietsen in het dorp;) haha! maargoed, je hebt het er wel weer bij dat het een ehel strenge toelatingstest is.. maarja kom je vast doorheen;)
    ik ben gisteraaf wel elkker naar xero geweest! was leeeukk!:) remco ngo gezien;) ahha! nou ik ga slapen hoor want ik ben doodop! ;)
    vandaag eindelijkw eer een beetje lenteweer woeii!:)

• 12 Maart 2007 - 13:58

Maris:

Heey gefeliciteerd met je 13e plaats hahaha en les geven met jasper?? lijkt me ook heel gezellig ja!;)
    Meen je echt serieus dat je wilt stoppen met je opleiding?? waarom?!?!?
    Mn moeder vond jouw wel iemand voor de politie ja, ik moet er eerlijk gezegt ff aan wennen! ik vond het namelijk net iets voor jou om met gehandicapten te werken!!
    Maare ik wou ook bij de politie he!! als je nou ff een jaartje wacht kunnen we samen;)
    En linda hoe gaat he met jouw opleiding?? laten we het daar eens over hebben haha
    oooow jongens ik ben zo moe!! ben nog helemaal niet toe aan school! al die vervelende mensen weer om me heen hahaha
    Maarja we komen de dag wel weer door, ik gaat weer ffkes aant werk denk ik
    Groetjes!!
    Kus

• 23 Maart 2007 - 17:02

Heee!!

alles goed daar?! hier word t t weekend lente.. iig dat wil ik.
    zijn alle mariniers al weg? en is je vriend al terug of komt die ook maar niet terug??
    ik hoef vanaf maandag niet meer na school, dus wanneer zal ik langskomen?! dat betekent namelijk ook dat ik niet meer buitenlandse stage ga doen dat kan namelijk niet meer hea als ik stop met de opleiding..
    Verder word t een heel druk weekend ma heb ik na maandag de hele week om bij te komen:P ga jullie (jij en linda;)) nog spannende dingen doen!? zo weet ik toevallig dat linda vanavond egt fantastsich in barneveld schoenen voor johan gaat kopen:P..
    Mensen spreek jullie snel

• 24 Maart 2007 - 16:13

Maris:

ja sorry ben druk druk...heb volgende week toetsweek en daarna lekker 2 weekjes vakantie dus dan zal ik wel wat actiever zijn in het schrijven;)
    maar ik mail je wel ff nien hahaha

• 12 April 2007 - 15:35

NIENKE HEEFT VERKERING, NIENKE HEEFT VERKERING, NIENKE HEEFT VERKERING

• 14 April 2007 - 14:48

Maris:

hahaha eeegt??:D en dat moet ik van jouw horen? nou fijn hoor hahaha
    sinds wanneer?:D

• 20 April 2007 - 22:30

precies

• 21 April 2007 - 15:34

Sas:

gaat echt heeeeeeeeeeeeeeeeelemaal nergens over.. je wbj.nu! over de 500 berichtjes, lijkt alsof je me mega popiejopie bent.. maar de meeste berichten zijn van jezelf! ;) hahah verder alles goed meid? dikke kus

• 22 April 2007 - 13:07

Nienke:

jah hehe..tuurlijk zijn ze van haar.. zo kunnen wij haar een beetje in de gaten houden!!

• 30 April 2007 - 10:51

Nienke:

lang leve het werken op koninginnedag!!!

• 30 April 2007 - 21:41

Maris:

Ja moest je werken?? Tot hoelaat? of de hele avond???

• 01 Mei 2007 - 00:15

Nienke:

4 tot half 12! GEKKEWERK.. egt super druk mochten uur eerder dicht en was nog pas half 12 klaar:(.. vieren ze daar ook koninginnedag?!

• 06 Mei 2007 - 21:53

Nienke:

nienke weet het echt niet meer:S.. Word gek van de lentekriebels!!

• 14 Mei 2007 - 08:49

Gezelligheid hier!!:D
    Wat hoorde ik??.. jullie krijgen geen jaar verlenging?? jammer voor jullie mooi voor ons:P.. verder alles goed?!
    met mij gaat t perfect!! helemaal gelukkig.. haha

xxx

• 14 Mei 2007 - 20:43

Nou heel gezellig he!:D
    Ja ik wou het je nog vertellen maar waarschijnlijk is anoukje me voorgeweest?!;) Maar nou kom ik dus ook niet deze zomer op vakantie he!
    Voorderest gaat het goed hiero! heb vandaag een waardeloze sportdag gehad...nouje hij was best leuk maar het was veeeeeel te warm! En nou moet ik zo nog tennissen ook! ow ik ben in zo'n zeurbui hahaha
    Hoe gaat het met je petertje haha

• 14 Mei 2007 - 22:14

Nienke:

He... ik vet leuk te gaaf verhaal getypt is die weg:S.. ik dacht dat dat wel werkte met enter.. haha ma niet dus!!
    nouja ik doe wel ander xtje! nice hea!:P

X

• 16 Mei 2007 - 17:49

Maris:

Ontzettend bedankt voor deze informatie:D

• 17 Mei 2007 - 07:26

GAAAAF hea!:D
    ben je weer wat meer over mij te weten gekomen!
    Ma ik vond jou altijd al niet zo een grote fan van sportdagen..haha
    Hier is t hemelvaart en ik mag gewoon om 12uur werken! echt ik voel me zo vereerd!
    Verder ben ik gister na brothers geweest was egt heel leuk.. zo leuke mannen;)
    gebeurt er daar nog wat spannends?!

XxX

• 17 Mei 2007 - 21:15

Maris:

Nee ik ben geen fan van sportdagen en Nee er gebeurd hier niets spannends
    hahaha klinkt weer gezellig he:D
    Maar naar brothers?? daar gaat mijn moeder zeflfs heen! wat moet jij daar? hahaha En hoezo leuke mannen? jij heb petertje toch?:d hoe gaat het eigenlijk met jullie?
    Ow en jip zit onder de teken! eelke keer als ze opstaat loopt er weer eentje...maarja ik heb liever dat ze loslaten dan blijven zitten...fijn dat je dat ook weer weet he:D
    maare ik zat zo eens te denken...als jij OOIT nog wil komen haha dan zou het ook volgend jaar na mijn examens kunnen misschien...goeie he hahaha
    En wat ga jij nou na de zomervakantie doen? of blijf je je hele leven in de food werken:D
    Nou groetjes daar aan de familie en tot ooit:D

• 18 Mei 2007 - 23:03

Nienke:

Haha.. ja je moeder gaat ook na starlight dus dat is niet heel vreemd;)
    Ik heb alleen ma jongeren gezien hoor:P.. en met Peter gaat t goed:D hij is ontzettend leuk!
    Ik en Regina zijn ook met hem en zijn vrienden na brothers geweest.. jij zou der zo tussen passen want ze wouden niet dansen;) hahaha grapje hoor.. ma naar voor jip ik zou ze allemaal weg halen straks krijgt ie nog de ziekte van lhym ofzo.. Verder weet Marinus nu dat t uit is en komt ie 3x op een dag na de food i.p.v 2 egt kut.. dan eet ie gewoon thuis komt hij bij ons zijn toetje halen.. die is echt gek in zijn hoofd.. weet jij eigelijk wel wie marinus is?! Anders vertel ik dat nog wel een x.. ik ga slapen!.. en tot ooit:P.. wanneer komen jullie weer officieel na Nederland?!

• 19 Mei 2007 - 15:34

Maris:

Nou volgens mij had je ooit wel eens verteld over marinus maar vertel het nog maar een keer haha
    Maar das mooi dat ze niet dansen! als je dan nog ff meer dan een jaar contact met ze houd kan ik mee ja hahaha
    Wanneer ik officieel kom weet ik niet uit mn hoofd, maar tis al wel bekend...volgens mij de 21ste van juli...maar dan ist nog de vraag wanneer we worden ingepakt en of we nog een vakantietje amerika erbij plakken.
    Weetje! mariska hoeft nog maar 3 weken naar school!!:S en dan nog anderhalve week toetsweek maar toch! dat red ik nooit met al die PO's en handelingsdelen haha dus ik gaat weer aan de slag:D

• 27 Mei 2007 - 09:29

heeee!!

En wil dat met al die po's en handelingsdelen?! vergeet je der gewoon van op msn te komen?:P
    weet al wel weer op welke plek wij komen:P..haha
    Ik moet zo werken! en ik heb giga veel zin.. ben vet moei! en dan moet ik chantal die waarschijnlijk laaiend op me is.. dus dat word nice!
    Gelukkig zijn we lekker om 9uur allemaal klaar
    En hoe is t met de mooie mannen?! nog mooie nieuwe lading binnen gekomen?
    hier lopen der genoeg dus t word tijd dat je terug komt!

Succes der mee! Xx

• 29 Mei 2007 - 14:50

Maris:

HAHAHAHAHAHAH al doe boeren uut t dorp zker hahaha Maar ik heb hier genoeg te zien hoor;)
    Verder red ik de handelingsdelen niet! doek in de vakantie wel haha Moet alleen nog een natuurkunde PO maken voor volgende week en als ik ergens niet goed in ben is het natuurkunde wel haha
    Hoe ist met petertje?:D En is chantal alweer boos op je? wat doe je tog allmeaal daar;)

• 01 Juni 2007 - 21:41

Nienke:

Niet zo negatief hea! boeren zijn haske leuk!:D veel beter als die negers daar:P
    Ja ik ben niet zo heel nice geweest tegen chantal dus wel redelijk terrecht hoor,, haha,, peter is nog steeds in leven!:D..gelukkig.. haha.. ma goed nienke gaat slapen! xx

• 14 Juni 2007 - 21:33

hoi nerd!

• 15 Juni 2007 - 13:59

hahahahaha nouja zeg
    Mariska heeft eindelijk weeeekend:D:D:D
    Ik heb net wiskunde gehad...nou was egt een ramp! totale black-out...dus dat wordt een herkansinkje!
    Nou alleen maandag nog 2! en dan heeft mariska vakantie:D:D
    En hoe isst met jou?

• 16 Juni 2007 - 11:19

Nienke:

haha..wat een enorm interesant nieuws!.. ik denk die komt nooit meer van der kamer af.. om op t internet te gaan!
    Je moet ook pauze nemen hea.. tijd om te ontspannen
    Met mij gaat het heel goed!
    Vanavond lekker na trekker trek!..hahaha
    ik kan egt niet wachten!

• 10 Juli 2007 - 16:41

Nienke:

Hoe is t met de mannen?!

• 12 Juli 2007 - 22:01

Jaaa geweldig;)
    En en en hoe is je haar geworden!? hehe

• 25 Mei 2008 - 22:29

Linda:

Man man wat een drukte hier, ben blij dat we het gastenboek nog steeds bijhouden!:D:P

• 30 Mei 2008 - 16:24

Hahahahahahahahaha:D
    Jeetje ik was helemaal vergeten dat ik dit had joh!
    Hoe kom jij hier opeens weer lin??

• 12 Juni 2008 - 12:08

Linda:

Net als jij denk, een verdwaalde actie haha!;)