Halloooo - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Mariska - WaarBenJij.nu Halloooo - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Mariska - WaarBenJij.nu

Halloooo

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Mariska

26 September 2005 | Nederland, Amsterdam

zo dit is ff wat beter he...
ik ga egt niet elke dag/week een dagboek bijhouden hoor tis meer voor de foto's
of jullie willen egt weten wat ik doe hier maar zal vast niet heel interessant zijn aangezien ik hier voor 3 jaartjes blijf;)

  • 27 September 2005 - 15:08

    Wilko:

    eeey wel cool...weer eens wat anders dan zon duffe space ;)...maar wel leuke fotos...groetuhx

  • 27 September 2005 - 19:36

    Lindaaa:

    heeej maris! vet cool man, die foto's. lekker warm! ik moet hier bijna elke dag met de bus door het slechte weer! vet erg! whaha! ik spreek je snel! (en nu op msn!:P)

    xx Linda

  • 28 September 2005 - 20:05

    An0uk:

    halloo haajj hooi bai;)
    Alles goed?
    met mij wel!!:D
    Gaan we z0 ff lekker actief doen gnegne(A)
    best wel leuke site;) alleen beetj weinig f0t0's hea;)... ik sta er lekker meer op als jij gnagna(A)... daaaaaggg!!(K)
    xxxiesss.. An0ukkk:)
    ~*heej hoe doe ik die smylies?... wilko heeft ze wel:( whaha:P~* ff zoeken:P nou.. ik kan ze egt nii vinden:P** doeii:) ayooo hehe:)

  • 28 September 2005 - 20:06

    An0uk:

    ohw die smylies gaan vanzelf haahhahaha:P

  • 29 September 2005 - 15:41

    Wilko:

    jan die smileys gaan vanzelf jah...haha...tjonge...

  • 29 September 2005 - 15:45

    Wilko:

    en ik drukte te vroeg op enter..want ik wou nog veel meer vertellen...net of ik de grote verhalen-verteller ben...!!!jah linda nou moet je met de bus...(baluh voor je)als je maar niet op maandag met de bus ga want dan moet je naar de mac!;)kdenk zeg het vast ff...!!!maar alles goed daar "waar het wel lekker weer is"...hier ist echt ongelovelijk boutweer!!doe de groeten daar...en er moeten wel ietrs meer fotos op :D...xxx

  • 29 September 2005 - 17:05

    Mariska:

    Anouk prutser!!:D
    Hallo gaan jullie elke week naar de Mac ofzo??
    en ja ik moet nog ff meer foto's maken;)Kan ff duren hihi

  • 30 September 2005 - 13:49

    Wilko:

    dinsdag wasdag woensdag gehaktdag.....maandag mac-dag..baluh hoor...maar wel gezellig...

  • 30 September 2005 - 18:06

    Lindaaa:

    ja, en vrijdag ook patatdag! bij wilko dan;) ik ben vandaag lekker ook een patatje wezen eten!=) maar ik ga maandag fietsen hoor! heb je geen patatdag dan maris? jaloers?:P hahaha maarm waarom ga je geen fotoshoot houwen? ik wil wel eens weten waar ik terecht kom!!

    xx Linda!

  • 02 Oktober 2005 - 23:45

    Mariska:

    Ja op woensdag...na het aerobic naar de Mac...kunnen we ons weer dik eten hahaha
    en uuuhm ik wil best een foto shoot houden hoor;) Alleen van de omgeving of mag ik er ook op;)

  • 03 Oktober 2005 - 11:02

    Mariska:

    Nou eigenlijk is het bij ons bijna elke dag patatdag! :D Ik word ook egt haske dik hier!!:(

  • 31 Oktober 2005 - 11:38

    Lindaa:

    jij en dik worden?? laat me niet lachen!:P hallo ik weenie hoor als je zag wat jij altijd at! en dr kwam gewoon nix bij aan.. tsss en elke dag patatdag? echt niet normaal man! tss vet ongezond doe ik toch ook nooit! ik ga ook nooit naar de mac ofzo!:P haha

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Amsterdam

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

30 September 2005

Santa Cruz

26 September 2005

Halloooo
Mariska

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 195
Totaal aantal bezoekers 39892

Voorgaande reizen:

04 Juli 2005 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: